سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در خرید دنبال کننده های اینستاگرام مشکلی وجود دارد؟

در خرید دنبال کننده های اینستاگرام مشکلی وجود دارد؟

وقتی می بینید که معدن طلای موجود در کش رفتن به پیوند وصل شده است ، ممکن است وسایل میانبر را برای رسیدن به آنجا وسوسه کنید.

به همین دلیل در بدترین حالت ، حساب شما می تواند از اینستاگرام حذف شود ، باعث می شود همه دنبال کننده هایی که راه سختی را کسب کرده اید ، و آنهایی که خریداری کرده اید از دست بدهید.

پیروان جعلی همچنین می توانند شما را از گرفتن علامت چک آبی ، وضعیت تأیید شده در اینستاگرام باز دارند.

و مهم نیست که فروشنده چقدر به شما قول ارتقاء مخاطب "با کیفیت بالا" را می دهد ، پیروان جعلی دوست ندارند ، نظر شما را به اشتراک بگذارند ، یا مطالب خود را به اشتراک بگذارند ، و نمره نامزدی را پایین

نگه دارند.

نامزدی مبتنی بر لایک ها ، برچسب ها ، اشتراک گذاری ها و DM ها است ، که همه اینستاگرام را نشان می دهند که حساب شما برای کاربر مهم است. الگوریتم موجود در فید از آن سیگنالها برای اولویت

بندی محتوای نمایش داده شده استفاده می کند.

خرید دنبال کننده های جعلی یک چرخه شرور است: قرار گرفتن در معرض پایین شما را به سمت خرید طرفداران سوق می دهد ، این امر تعامل شما را محدود می کند ، و این باعث می شود مواجهه شما

کاهش یابد ، که این چرخه دوباره شروع می شود.

اصول اینستاگرام

برای موفقیت در اینستاگرام ، باید از مخاطبان خود الهام بگیریم و به آنها مطالب جذاب بصری ارائه دهیم.

همچنین باید به طور مرتب پست کنیم. تحقیقات در مورد 100000 پست در اینستاگرام نشان داد که ارسال حداقل یک بار در روز ، درگیری را با حاشیه گسترده ای افزایش می دهد!

احساس می کنم بعد از زدن 10k در دنبال کنندگان ، کشش بیشتری کسب کردم. هرچند همه به سازگاری برمی گردد و وقتی من سازگارتر هستم ، به راحتی می توان رشد را مشاهده کرد. تقریبا 22 ماه طول

کشید تا به 10،000 دنبال کننده رسیدم ، و سپس 14 ماه طول کشید تا از 10،000 دنبال کننده به 20،000 دنبال کننده بروم. هر چه بیشتر این کار را کرده ام ، بیشتر توانسته ام آنچه را که برای من مفید است

انتخاب کنم و سعی می کنم تا حد ممکن سازگار باشم. -shicialnscookiestudio ، 22.3k

مسیر بدون میانبر ، بدون کرک برای دنبال کنندگان 10K

"ساعت ها مکالمه با کاربران اینستاگرام نشان می دهد که بزرگترین نیاز آنها یک برنامه ساده و نتیجه گرا برای دستیابی به پیروان 10k است." Rebekah Radice ، رسانه های اجتماعی و استراتژیست عملکرد

بازاریابی.

پاسخ ما چارچوب VALUE است.

این یک شبکه 5 5 5 است که پست های اینستاگرام را به 5 دسته گسترده تقسیم می کند:

ارزشمند - پست های مفید یا آموزشی که به مخاطبان شما چیز جدیدی می آموزد.

جنجالی - کمک ایده آل ، ملموس برای رسیدن به یک چشم انداز یا یک هدف است.

چرخه عمر - آگاهی ایجاد می کند ، روابط را پرورش می دهد یا اقدام را تشویق می کند.

بی نظیر - بر کسب و کار شما ، اختصاصی تمرکز دارد

همیشه سبز - پست های به موقع و مرتبط که برای سال های بعد نیز مفید هستند.

برای عملی کردن چارچوب VALUE ، برای هر گروه به صورت هفتگی ، هر روز یک هفته ، یک پست ایجاد کنید. و برای بیشترین ارزش ، 5 هفته محتوا را به طور همزمان برنامه ریزی کنید.

این چارچوب می تواند در هر کسی در اینستاگرام سود ببرد. اگر یک بازاریاب محتوا هستید ، مؤسسه بازاریابی محتوا توضیحات خوبی درباره چارچوب VALUE به طور خاص برای رانندگی در ترافیک وبلاگ ارائه می دهد.

بیایید به چند نمونه از هر نوع پست نگاه کنیم:

پست های ارزشمند آموزش یا آموزش می دهند.

در این پست ویدیویی ، ماری به مخاطبان خود کمک می کند تا در مورد اهمیت میزان دستمزد پرداخت شده در فیس بوک اطلاعاتی کسب کنند.

این همچنین یک نمونه عالی برای بازگرداندن محتوا از یک فیلم طولانی تر به قالب دوستانه اینستاگرام است.

اگر محتوای Facebook Live یا Webinar زیادی دارید ، ویرایش آن را در قسمت هایی از اندازه نیش بزنید و آن را به فید اینستاگرام خود اضافه کنید.

توجه کنید که ماری بر اساس رنگهای مارک خود از یک قاب ساده استفاده می کند تا فیلم را به مربع تبدیل کرده و فضایی را برای لوگوی خود فراهم کند.

پست های تجربی برای دستیابی به یک چشم انداز یا یک هدف کمک می کنند.

برای شروع کار در ایجاد پست های آرزویی ، به مشکلاتی که محصول یا مارک شما می تواند حل کند یا ارزش پیشنهادی شما به مشتریان یا مخاطبان خود فکر کنید.

به عنوان مثال ، کافی شاپ محلی برای معاشرت ، نوشیدنی برای افزایش انرژی ، لبخندی دوستانه ارائه می دهد.

این ارسال ها ازcoffeehubohio با تصاویر ساده ای که آن را به ارزش پیشنهادی - انرژی در یک روز شلوغ پیوند می دهند ، به آرمان می روند.

نقل قول های تصویری مانند این ازsuebzimmerman یکی دیگر از راههای بسیار سریع و آسان برای تهیه محتوای آرزو است.

برای استفاده سریع از قالب های پیش ساخته از ابزاری مانند Canva در نظر بگیرید تا به سرعت 5 هفته قیمت عکس را ایجاد کنید.

Heather Bruggeman یک وبلاگ نویس است که یک دوره آنلاین پرداخت می شود به نام Summer Soul Camp. گزاره ارزش او "عقب نشینی آنلاین خود گام - مکانی برای جشن نور و گرمی که تابستان به

ارمغان می آورد ارائه می دهد. مکانی برای لذت بردن از نور آفتاب ، ماندن در شب ، استقبال از خلاقیت ، و زمان گذاشتن برای سکون و خودانگیختگی. "

این عکس از خوراکheather_bruggeman جنجالی است - منعکس کننده ارزش پیشنهادی او از طریق کلاس ، و یک راه سریع برای رسیدن به آنجا را نشان می دهد ... بیرون نشستن با یک قهوه یخ زده.

پست های چرخه عمر باعث ایجاد آگاهی و تشویق عمل می شود.

پست هایی که تصور می کنید تکرار آنها اغلب در گروه چرخه عمر قرار می گیرند. به تبلیغات یا دعوت نامه ها ، چالش ها یا اطلاعیه های ارسال بلاگ فکر کنید.

Inbound از پستهای چرخه Lifec برای تشویق پیروان برای ثبت نام در رویداد خود استفاده می کند.

و بروکلین توید ، یک فروشگاه عرضه کننده پارچه بافندگی ، از پست های چرخه Lifec برای بازدید بازدید کنندگان از وبلاگ استفاده می کند.

متأسفانه ، برخی از حسابها صرفاً به محتویات چرخه چرخه زندگی متکی هستند و تمرکز خود را روی کاری که مخاطبان خود می خواهند انجام دهند. نتیجه یک خسته کننده خسته کننده است ، که ارزش کافی

را برای درگیر نگه داشتن افراد ارائه نمی دهد.

چارچوب VALUE با دور نگه داشتن ما از محتوای چرخه چرخه عمر ، ما را صادق نگه می دارد.

پست های منحصر به فرد چیزی را ارائه می دهند که فقط شما یا شغل شما بتواند ارائه دهد.

مجله رسانه های اجتماعی دارای نه شبکه پر از محتوای منحصر به فرد است. این عکسها با مارک هوشمند و دارای نشان های نامی قابل مشاهده یا پیش نمایش های مرحله ای از World Media Marketing

World در هر عکس هستند.

جلوه ظریف است ، اما این رویداد پرچمدار @ SMExaminer را به عنوان فرصتی عالی برای یادگیری ، تفریح ??و آشنایی با جمعیت متنوعی از افراد علاقه مند به رسانه های اجتماعی ترسیم می کند.

توصیفات مشتری یا پیوندهای مربوط به مطالعات موردی نمونه های دیگری از ارسالهای اینستاگرام بی نظیر است.

در اینجا مثالی ازKillarneyMetals آورده شده است. توجه کنید که نام مشتری و نصب محصول هر دو گنجانده شده است! پس زمینه مسابقه خوبی برای لوگوی برند نیز هست.

پست های همیشه سبز دارای ارزش بلند مدت هستند و فوراً مرتبط هستند.

آمار ، قطعه های تحقیقاتی که انجام داده اید یا محتوایی که به یک سؤال متداول در مورد صنعت یا محصول شما پاسخ می دهد همه در رده Evergreen قرار دارند.

از خود بپرسید که آیا پست امروز مفید است ، پس سؤال کنید که آیا می توانید تصور کنید که در شش ماه یا یک سال مفید است؟ اگر جواب هر دو سوال بله است ، شما یک پست همیشه سبز دارید.

Tailwind یک سری پست Evergreen برای سریال #instasta دارد.

نیازی به ایجاد هشتگ وجود ندارد. فقط کافیست اینستاگرام را برای جستجوی هشتگ مربوط به صنعت خود جستجو کنید ، سپس هر پست مربوط به همیشه سبز مربوط به خود را ایجاد کنید.

اکنون که در دسته های VALUE قرار گرفتیم ، بیایید ببینیم چگونه ویدیو را در سیستم ارسال شما ادغام کنیم.

https://www.marismith.com/magic-of-10k-instagram-followers-no-gimmicks-approach/?doing_wp_cron=1593448209.3177030086517333984375

https://flwland.com/