سفارش تبلیغ
صبا ویژن

5 دلیل عدم خرید دنبال کننده های جعلی

5 دلیل عدم خرید دنبال کننده های جعلی

تعداد پیروان بزرگ در رسانه های اجتماعی چشمگیر به نظر می رسند. برای دستیابی به این هدف ، بسیاری از افراد به دنبال کنندگان جعلی روی می آورند که به طور نامشخص از آن به عنوان رباتها یاد می شود.
اگر با یک مشتری که فقط به دنبال کنندگان و دوست داشتن اهمیت می دهد ناامید شده اید ، ممکن است وسوسه شوید که برای دنبال کنندگان جعلی بپردازید. از این گذشته ، حتی اگر به طور جدی با رباتها مبارزه کرده و آنها را گزارش دهید ، هیچ راهی برای حذف هر حساب جعلی که در پی شماست وجود ندارد. چرا از این نقص ذاتی به نفع خود استفاده نکنید؟
برخورد فعال با دنبال کنندگان جعلی ممکن است سود کوتاه مدت توخالی به شما بدهد ، اما این چیزی نیست که برای کسانی که می دانند متکی به متریک به راحتی دستکاری نشده باشند ، نیست.
از لحاظ تئوریک ، داشتن تعداد دنبال کننده به این معنی است که افراد به مارک شما علاقه مند هستند و داشتن موارد زیر باعث می شود رویدادهای زیر رشد شما را با نمایش بیشتر صفحه شما بزرگتر کند.
در واقعیت ، این ممکن است در یک مقطع اینگونه بوده باشد ، اما مدت طولانی اینگونه نبوده است. یک میلیون بار گفته شده است ، اما ارزش تکرار دارد: دستیابی ارگانیک تقریباً وجود ندارد ، به خصوص برای کسانی که از قبل مارک شما را دنبال نمی کنند. علاوه بر این ، این واقعیت که پیروان را می توان خریداری کرد راز نیست.
مصرف کنندگان پس اندازتر می شوند. اگرچه ممکن است برای وندی بیش از 2.7 میلیون دنبال کننده توییتر و بیش از 8.5 میلیون لایک در فیس بوک داشته باشد ، برای یک رستوران کوچک مادر و پاپ تقریباً در هر شرایطی مشکوک است که تقریباً به هر شماره نزدیک شود.
در اینجا پنج دلیل وجود دارد که شما نباید سرمایه گذاران جعلی را سرمایه گذاری کنید.
1. پیروان شما تأمل در کیفیت محتوای شما هستند.
بسیاری از کاربران رسانه های اجتماعی پیروان شما را دنبال می کنند تا ببینند چه کسی را جذب می کنید و مطمئن شوید که حساب شما قانونی است. اگر کسی را دنبال نمی کنید که بسیاری از حساب ها را دنبال کنید ، این ممکن است نقطه آغازی باشد که پیروان شما مشاغل دیگری پیدا می کنند و افرادی که محتوای مشابه یا مکمل آنچه ارائه می دهید ارائه می دهند.
افرادی که به مارک شما علاقه مند هستند و از دنبال کنندگان شما می روند ، اگر حساب های زیادی دارید که ظاهراً طراحی شده اند یا ظاهراً رباتهایی هستند که فقط برای به اشتراک گذاشتن محتوای دیگران استفاده شده اند ، مشکوک می شوند.
در حالی که ممکن است در مورد این واقعیت که بسیاری از افراد به پیروان شما اهمیتی نمی دهند قمار کنید ، این کلمه در اینترنت پخش می شود و شما را تماشا خواهید کرد.
2. خرید پیروان جعلی شما را ممنوع می کند.
آیا موفقیت موقت ارزش خطر اخراج دائمی از بسترهای انتخاب شده رسانه های اجتماعی شما را دارد؟
خرید دنبال کننده های جعلی معادل رسانه دیجیتال یک ورزشکار استروئیدی است که مصرف می کند. ممکن است گرفتار عقب نشینی شوید ، اما هنگامی که شیوه های سایه دار شما را جلب می کند ، ضربات چشمگیری خواهد داشت.
از ماه مه 2018 ، فیس بوک 583 میلیون پروفایل جعلی بسته بود. در ژوئیه سال 2018 ، واشنگتن پست گزارش داد که توییتر 70 میلیون جعلی مشکوک را به حالت تعلیق درآورد. فقط زمان هایی پیش می رود که سیستم عامل های رسانه های اجتماعی با تهاجمی تر افرادی را که دنبال کننده جعلی غیرمعمول هستند ، دنبال کنند.
با استناد به این واقعیت که این عمل گسترده است یا اینکه "همه افراد دیگر این کار را می کنند" ، اوضاع را بدتر می کند. این کار با مادرتان کار نمی کند ، وقتی کسی قانون را نقض کند ، کار نمی کند و هیچ طرفداری برای شما به دست نخواهد آورد.
3. پیروان / لایکها نسبت به گذشته اهمیت کمتری دارند.
همه ما عیب یابی را که دیدن یک پیروان جدید می دهد دوست داریم ، اما واقعیت سخت این است که یک پیروی ساده به معنای هیچ چیز نیست. نامزدی همان چیزی است که ما باید روی آن تمرکز کنیم. مهمتر از داشتن 100 دنبال کننده مشغول کار از 500000 خریداری شده از مزرعه کلیک است.
4- دقت تحلیل شما را رقیق می کند.
اگر یک میلیون دنبال کننده خریداری کرده اید ، اما فقط 1000 نفر مشروعیت دارند و به پست های شما پاسخ می دهند ، نرخ تعامل 0.1? شما است. این بسیار چشمگیر است و بی معنی بودن در لاف زدن به اندازه زیر را نشان می دهد.
در مقابل ، شرکتی که دارای 1000 دنبال کننده است و 200 کاربر مشغول به کار دارد ، میزان اشتغال 20 درصد است. در حالی که این رقم برای یک مارک بین المللی یا ملی بسیار ناچیز است ، اما در واقع این تعداد بسیار مناسب برای یک تجارت محلی است.
5- هدر دادن پول است
بهتر است پول های احتمالی ربات را در جای دیگر خرج کنید. مطمئناً ، وب سایت هایی وجود دارند که با وعده هزاران دنبال کننده با هزینه ناچیز ، شما را فریب می دهند. با این وجود ، آیا شما می خواهید برای یک پیروزی موقت خیالی ، از 20 دلار کاملاً خوب استفاده کنید؟
هیچ دلیل خوبی برای خرید دنبال کنندگان جعلی وجود ندارد. شما ممکن است از تعداد پیروان فزاینده خود یک عجله دوپامین دریافت کنید ، اما پیروان دروغین چیزی بیشتر از خرید یک جایزه برای نشان دادن نیستند زیرا شما نمی خواهید خودتان وقت یا تلاش خود را به دست آورید. ممکن است مدتی طول بکشد تا مردم به این امر بپردازند ، اما وقتی متوجه شوند همه اعتبار خود را از دست خواهید داد و در نهایت خود را از سوراخ ساخت خود گود خواهید کرد.