سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه می توان در اینستاگرام دنبال کنندگان را بدست آورد: از 0 تا

چگونه می توان در اینستاگرام دنبال کنندگان را بدست آورد: از 0 تا 10k دنبال کنندگان

وقتی تازه کار خود را شروع کرده اید ، می توانید تصور کنید که پس از ایجاد پایگاه پیروان خود ، چگونه می توانید محصول خود را با موفقیت در اینستاگرام بفروشید. اما حقیقت این است که ، 10،000 دنبال کننده اول اینستاگرام شما سخت ترین کار را دارند. چرا؟ هنوز کسی نمی داند شما کی هستید. هنوز باید خود را به عنوان یک برند موفق و تأثیرگذار اثبات کنید. اما این بدان معنی نیست که امکان پذیر نیست. اگر در مورد نحوه گرفتن دنبال کننده در اینستاگرام خود پیروی کنید ، می توانید در مدت شش ماه به 10،000 دنبال کننده اینستاگرام ضربه بزنید.
 1-با عضویت در گروه های نامزدی اینستاگرام ، دنبال کنندگان اینستاگرام خود را دریافت کنید
آیا تازه شروع به یادگیری نحوه جذب طرفداران در اینستاگرام می کنید؟ این تاکتیک برای مبتدیان بهترین است. برخی از تازه های اینستاگرام دیده اند که پیروان اینستاگرام خود به سرعت افزایش می یابد. آنها چه کار متفاوتی انجام دادند؟ آنها به گروه های نامزدی پیوستند.
در حالی که می تواند برای پیوستن به بزرگترین گروه های درگیر اینستاگرام وسوسه انگیز باشد ، حقیقت این است که شما با چسبیدن به طاقچه های خود ، لیست هدفمند تری از دنبال کنندگان اینستاگرام خود خواهید گرفت. برای مسافرت ، زیبایی ، مد و موارد دیگر می توانید گروه های نامزدی پیدا کنید.
در این گروه ها ، می توانید از افرادی که علاقه مشترک دارند ، پیروان و لایک بگیرید. اما اگر توجه خود را جدی می کنید ، باید با دنبال کردن صفحات طرفدار برای افرادی که به گروه می پیوندند ، طرفداری را برگردانید.
فقط دو هفته از دوستان من با استفاده از این استراتژی ، 2،000 دنبال کننده جدید دریافت کرده اند.
اگرچه ممکن است به فروش فوری کمک نکند ، به شما کمک می کند که زودتر اعتبار کسب کنید ، بنابراین صفحه اینستاگرام شما نشان نمی دهد که شما فقط 38 دنبال کننده دارید. این بیشتر یک استراتژی کوتاه مدت برای چند هفته اول شما در اینستاگرام است ، یک راه طولانی مدت برای گرفتن دنبال کنندگان اینستاگرام نیست.
می توانید ترفندهای شگفت انگیز دیگری در اینستاگرام مانند این را در دوره رایگان اینستاگرام ما بیاموزید.
2- برای به دست آوردن دنبال کنندگان بیشتر در اینستاگرام ، محتوای دیگران را دوباره ارسال کنید
وقتی شروع کردم به بازاریابی رسانه های اجتماعی و ساختن حساب اینستاگرام فروشگاه خود ، تمام استراتژی ارسال من در مورد بازنویسی مطالب افراد دیگر چرخید. تنها راه برای انجام این کار بدون پرچم گذاری ، اعتبار دادن به پوستر اصلی در توضیحات شما ، در هر زمان است. اینستاگرام اکنون خط مشی خود را به روز کرده است و باید قبل از ارسال مجدد مجوز بخواهید.
وقتی برای اولین بار شروع کردم ، عکس می گیرم و تصاویر را در اینستاگرام خود اضافه می کنم. آنچه که واقعاً به صفحه‌ام کمک کرد تا برنامه من را خاموش کند ، برنامه Repost بود. این به من اجازه داد تا دوباره محتوای ویدئویی را در اینستاگرام شروع کنم. یکی از بزرگترین اجرای خانه من زمانی که دوباره ویدئویی را منتشر کردم که 52.862 بازدید را جمع آوری کرده ، 1264 نظر و 9147 لایک دریافت کردم. در آن زمان ، من حتی 10،000 دنبال کننده هم نداشتم ، بنابراین این یک معامله بزرگ freaking بود.
چگونه می توان با استفاده مجدد از دنبال کنندگان در اینستاگرام خود را جذب کرد
چرا می توانم به جای ارسال مطالب شخصی خود ، محتوای افراد دیگر را دوباره ارسال کنم؟
چون می دانستم بازنویسی محتوا راحت تر است. به علاوه ، محتوای تصویری و تصویری من هرگز به اندازه شخص دیگر خوب نخواهد بود. سلام ، حداقل من در مورد آن صادق هستم!
چگونه من می دانم چه چیزی را دوباره ارسال کنم؟ من به شماره ها نگاه می کنم
هشتگ راه بسیار خوبی برای بدست آوردن پیروان جدید است. من در اینستاگرام بسیار فعال بودم ، بنابراین لیست هشتگ هایی را که با آنها آمده ام مرور می کنم و روزانه از آنها استفاده می کردم تا پست های برتر را که توسط سایر صفحه های طرفدار (بنابراین نه از رقیبان من) ارسال نشده بودند ، پیدا کنم. سپس من فیلم ها را تماشا می کنم و به تصاویر نگاه می کنم تا ببینم کدام یک از آنها بیشترین عکس العمل را نشان داده ام. اگر احساس اشتیاق برای به اشتراک گذاشتن پست شخص دیگری کردم ، می دانستم که مجبورم آن را دوباره در صفحه خود ارسال کنم. بنابراین اگر شما فقط می آموزید که چگونه در اینستاگرام دنبال کنید ، این استراتژی با تأثیر بالا برای یک مبتدی ساده است.
شماره 3 برای رشد دنبال کنندگان اینستاگرام خود در Buzzfeed تبلیغ کنید
برای اینکه هر چه بیشتر پیروان اینستاگرام افزایش پیدا کنند ، باید راهی پیدا کنید که بتوانید مخاطبان گسترده خود را جذب کنید. و هیچ کس به اندازه Buzzfeed پست های اینستاگرام خود را در محتوای آنها جاسازی نمی کند.
یکی از کارمندان Buzzfeed مقاله ای درباره نحوه رشد برند شخصی خود به عنوان یک تأثیرگذار در اینستاگرام نوشت. وی در حال حاضر تقریباً 6000 دنبال کننده دارد اما ممکن است مقاله ای که روی این سکو نوشت. Buzzfeed دارای یک بخش انجمن است که در آن هر کس می تواند محتوای خود را بر روی سکوی خود قرار دهد ، اگرچه برای ایجاد اعتماد و دیداری باید دستورالعمل های آنها را دنبال کنید.
استفاده از Buzzfeed برای گرفتن دنبال کنندگان اینستاگرام افزایش می یابد
آیا Buzzfeed برای طاقچه شما مناسب نیست؟ باحاله. همچنین می توانید از ابزاری به نام HARO استفاده کنید که در آن روزانه سه بار ایمیل دریافت می کنید که پر از درخواست گزارشگرانی است که به دنبال دریافت مطالب و نقل قول های متخصص برای داستان های خود هستند. اکثر آنها پیوند وب سایت و پیوندهای اجتماعی را مجاز می دانند. بنابراین می توانید با گرفتن پیوندی به فروشگاه و حساب اینستاگرام خود ، دو پرنده را با یک سنگ بزنید.
4- وقتی تازه کار را شروع می کنید ، گرفتن عکس دنبال کنندگان در اینستاگرام با عکس های مشتری در فید شما بسیار ساده تر خواهد شد. چرا؟ این می تواند به افزایش اثبات اجتماعی کمک کند.
repost اینستاگرام repost repost
اگر قبلاً مشتری نداشته اید ، با 5.000 دنبال کننده به تأثیرگذارانی در طاقچه خود مراجعه کنید. من می دانم که این تعداد کم به نظر می رسد اما تأثیرگذارانی که تعداد کمی از دنبال کنندگان در اینستاگرام می خواهند از حساب های خود استفاده کنند و مایلند با نرخ بسیار کمتری از محصولات شما عکس بگیرند. همچنین می توانید برای آنها هرگونه فروش را با لینک مراجعه به مشتری خود ، یک شرکت وابسته به آنها پیشنهاد دهید.
اگر قبلاً فروش چندانی داشته اید ، به مشتریان مراجعه کرده و برای گرفتن تصاویر با کیفیت با کالایی که خریداری کرده اید ، یک هدیه یا انگیزه نقدی رایگان ارائه دهید. ارائه مشوق به معنای استراتژی بلند مدت شما نیست بلکه برای کوتاه مدت است ، در حالی که شما سعی در ساختن نام تجاری خود دارید ، این می تواند به رشد شما کمک کند.
از آنجا که مشتریان بیشتری مشاهده می کنند عکس های مشتری در اینستاگرام شما ، آنها به طور طبیعی هنگامی که محصولات خود را دریافت می کنند ، شما را در پست ها نشان می دهند. اگر در مورد پست خود نظر دهید ، محتوا را دوباره ارسال کنید و از آنها پیروی کنید ، احتمالاً آنها را مجبور به عقب نشینی می کنید. گرچه برخی از آنها پس از برچسب زدن در پست خود به تنهایی از شما پیروی می کنند.
5- با داشتن یک سبک مداوم ، دنبال کنندگان اینستاگرام خود را بدست آورید
من می دانم که این به نظر می رسد یکی از آن راههای "پرهیزگار ، بل ، بل" برای به دست آوردن دنبال کنندگان در اینستاگرام است. اما اینطور نیست به همین دلیل است: مردم به دلیل محتوایی که ارسال کرده اید از شما پیروی نمی کنند بلکه به دلیل آنچه فکر می کنند محتوای آینده شما ارسال می شود شبیه خواهد بود.
اینستاگرام مداوم
می گویند شما یک صفحه طرفداران corgi دارید ، هر روز عکس ها و فیلم های ناز کرجی را بدون نقص ارسال می کنید. اگر کاربران اینستاگرام در نهایت پستهای شما را مشاهده می کنند ، خواهند فهمید که شما همیشه کوتاهترین محتوای corgi را ارسال می کنید. بنابراین آنها از شما انتظار می برند که حساب شما همیشه بیشتر از همان نوع محتوا باشد.
داشتن یک سبک و مضمون سازگار بیش از یک بازی نام تجاری است ، این کار برای ایجاد توقعی برای حساب اینستاگرام شماست که طرفداران یا پیروان بالقوه شما بتوانند روی آن حساب کنند. آنها می خواهند هر روز بیشتر از همان نوع محتوا را ببینند.
اگر بتوانید این پایداری را با هر پستی ارائه دهید ، پیروان خود را در اینستاگرام با سرعت بیشتری رشد خواهید کرد.