سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا باید در اینستاگرام دنبال کننده بخرم؟

آیا باید در اینستاگرام دنبال کننده بخرم؟

اگرچه ایده خوبی به نظر می رسد ، اما ارزش خرید دنبال کننده در اینستاگرام را ندارد. این عمل حتی می تواند در کوتاه مدت نتیجه خوبی را به همراه داشته باشد ، اما صدماتی که می تواند به سازمان شما وارد کند ، ویرانگر است ، خصوصاً برای دراز مدت.
برای جلوگیری از سرمایه گذاری در این نوع تمرین ، ما این پست را نوشتیم. در اینجا ، ما به شما نشان خواهیم داد که چرا ارزش خرید پیروان در اینستاگرام را ندارد و ضررهای احتمالی ناشی از این نوع عمل چیست.
شما پروفایل های جعلی را دنبال خواهید کرد
یکی از بزرگترین مشکلات سرمایه گذاری در خرید دنبال کننده در اینستاگرام این است که بیشتر این پروفایل ها جعلی بوده و مورد استفاده افراد واقعی نیست.
با این کار ، شما این حس دروغین را خواهید داشت که پیام شما به تعداد زیادی از افراد می رسد ، هنگامی که در واقع شرکت شما با هیچ کس صحبت نخواهد کرد ..
با خرید دنبال کنندگان ، پستهای شما فقط تعداد بازدیدها ، لایک ها و نظرات شما حتی اگر شرکت شما هزاران دنبال کننده در نمایه شما داشته باشد خواهد بود.
و این حتی ممکن است تجربه پیروان واقعی شما را مختل کند ، که این تصور را داشته باشند که محتوای شما غیرقابل جذب است ، زیرا حتی با هزاران دنبال کننده ، فقط تعداد معدودی از افراد با شرکت شما در تعامل هستند.
دنبال کنندگان شما با محتوای برند شما تعامل نخواهند داشت
تعامل مشتریان خود با پست های اینستاگرام شرکت شما به عنوان تعداد دنبال کننده های شما دارای اهمیت است.
از طریق تعامل می توانید مشتریان فعلی خود را درگیر کنید و دنبال کننده های جدیدی بدست آورید ، این باعث می شود نام تجاری شما بخشی از زندگی روزمره مشتریان شما باشد و احتمالاً در برگه کاوش اینستاگرام ظاهر شود.
مشتریان بیشتری که مشغول فعالیت هستند ، به این معنی است که تجارت شما می تواند تعداد بازدیدها در سایت شما و حتی تعداد دلایل ایجاد شده از استراتژی بازاریابی دیجیتال شما را افزایش دهد.
سیاست های مجازات
علاوه بر تضعیف دنباله خریدن از برند تجاری شما ، ممکن است باعث ایجاد مشکلی بین شرکت شما و اینستاگرام شود.
این امر به این دلیل است که اینستاگرام کاملاً با هر نوع اسپم مخالف است و به طور مداوم کار می کند تا تمام پروفایل های کاذب ایجاد شده بر روی این پلتفرم را از بین ببرد ، همانطور که در مدت استفاده خود واضح است.
بنابراین اگر دنبال کننده های خود را خریداری می کنید و پروفایل های جعلی زیادی را در اینستاگرام دنبال می کنید ، ممکن است نمایه شما به نوعی مجازات شود.
مارک شما ممکن است رنج ببرد
علاوه بر آسیب رساندن به تجربه کاربران خود ، خرید دنبال کننده برای اینستاگرام می تواند خسارت بزرگی به تصویر برند شما وارد کند.
این بدان دلیل است که به محض این که مشتریان واقعی شما متوجه شدند که شرکت شما دنبال کننده خریداری کرده است ، ممکن است احساس کنند که توسط شرکت شما فریب خورده اند و اعتماد به نفس خود را به عنوان یک برند کلی تضعیف می کنند.
و با کشف اینکه خریداران دنبال کننده ای وجود داشته است ، ممکن است مشتری شما در مورد سایر اطلاعاتی که شرکت شما در مورد خودش فاش می کند ، شک کند ، مانند تعداد مشتریان ، کارایی محصولات و خدمات شما و حتی قیمت هایی که توسط آنها اعمال می شود.
از این گذشته ، اگر توانستید در مورد تعداد پیروان خود دروغ بگویید ، سخت است باور کنید که شرکت شما قادر به تحریف سایر اطلاعات برای به دست آوردن دید ، از طریق هر وسیله موجود نیست.
اشتباه نکنید: کار بازیابی اعتبار برند شما و اعتماد مشتریان بسیار بیشتر از کار جمع کردن پیروان واقعی در اینستاگرام است.
تعداد دنبال کنندگان شما ممکن است بسیار متفاوت باشد
از آنجا که اینستاگرام به طور مداوم برای خرید پروفایل های جعلی با خرید دنبال کننده کار می کند ، تعداد دنبال کنندگان در شرکت شما می توانند بسیار متفاوت باشند ، بی ثباتی ایجاد می کند که می تواند استراتژی شما را تضعیف کند.
این کار در نهایت ایجاد یک حلقه شرور است که در آن شرکت شما برای حفظ تعداد دنبال کنندگان به طور مداوم باید دنبال کننده را به صورت مداوم خریداری کند. این امر برای حفظ استراتژی شما هزینه غیرضروری را به دنبال دارد و باعث می شود شرکت شما هدر دهد پول را که می تواند در استراتژی های متفاوت و کارآمدتری مورد استفاده قرار گیرد ، هدر دهد.
اگر در جمع آوری پیروان واقعی سرمایه گذاری کنید ، این تغییر در تعداد پیروان بسیار کمتر خواهد بود.
دنبال کنندگان شما محصولات شرکت شما را مصرف نخواهند کرد
بسیاری از بازاریابان ناامید هستند ، زیرا حتی با تعداد زیادی دنبال کننده در اینستاگرام ، نمایه های آنها نمی توانند تولید کنند.
با این کار ، آنها پایان می دهند که به درستی در رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری نمی کنند ، و به دنبال راهکارهای تبلیغاتی دیگری برای دستیابی به اهداف خود هستند.
آنچه آنها نمی دانند بخشی از این مشکل است که با خرید دنبال کننده برای پروفایل شما در اینستاگرام ایجاد می شود. از آنجا که بیشتر این پیروان پروفایل های جعلی هستند ، مصرف محصولات و خدمات ارائه شده توسط شرکت شما برای آنها غیرممکن است.
این بازده سرمایه گذاری شما را در استراتژی اینستاگرام خود بسیار تضعیف می کند و احتمالاً سود شرکت شما را بسیار پایین تر از حد انتظار می کند.
ارتباط
با هر تغییر در الگوریتم اینستاگرام ، پست های شما برای دیدن سایر کاربران باید مرتبط باشد و این به شدت به تعامل متقابل بین شما و طرفداران شما بستگی دارد.
دنبال کنندگان جعلی با نمایه شما درگیر نیستند و هیچ محتوایی را که می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید ارسال نمی کنند. به این معنی که در بهترین حالت آنها هیچ کاری نسبت به نمره مربوط به شما در اینستاگرام انجام نمی دهند.
 تعداد دنبال کنندگان فقط یکی از معیارهای مختلفی است که باید دنبال کنید
بسیاری از شرکت ها فراموش می کنند که تعداد دنبال کنندگان در اینستاگرام یا هر رسانه اجتماعی دیگر تنها یکی از معیارهای معدودی است که می توان برای سنجش موفقیت استراتژی اینستاگرام خود استفاده کرد.
در این مرحله باید واضح باشد که به دست آوردن دنبال کنندگان نباید تنها نگرانی شما هنگام ساختن نمایه تجاری در اینستاگرام باشد. علاوه بر تعداد دنبال کننده هایی که دارید ، باید میزان تعامل ، میزان ترافیک و فروش تولید شده توسط اینستاگرام و حتی کیفیت مخاطبان خود را برای سایر مواردی مانند بازاریابی در فیس بوک ردیابی کنید.
اکنون که می دانید چرا ارزش خرید پیروان در اینستاگرام را ندارد ، وقت آن است که با تعامل واقعی و تحریک محتوا یک استراتژی واقعاً مؤثر برای تجارت خود ایجاد کنید.