سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نظرتان در مورد خرید دنبال کنندگان چیست؟

نظرتان در مورد خرید دنبال کنندگان چیست؟

https://www.meltwater.com/en/blog/what-you-need-to-know-about-fake-followers

https://flwland.com/

 

یک فرض متداول در مورد تأثیر گذاران و مارک های تجاری این است که موارد زیر نشان دهنده اهمیت حساب توییتر یا اینستاگرام (و از طرف مالک آن است). درست است ، اوباما و پاپ مرتبط هستند و پیروان زیادی دارند. اما همچنین "نادرست" ، اگر پیروان شما عمدتا روبات هستند و افرادی خارج از مخاطبان هدف شما هستند. کسانی که تصمیم می گیرند دنبال کننده خرید کنند ، تعداد پیروان را بالا می روند ، اما میزان نامزدی معتبر مستقیم پایین می رود.

 

از Case استفاده کنید

من یک بار با مشتری کار کردم که دهها هزار دنبال کننده داشت. اما ، وقتی حساب کاربری خود را با TwitterAudit.com تحلیل کردم ، معلوم شد که 97? "احتمالاً جعلی هستند". او در توییتر محبوب به نظر می رسید اما در واقعیت ، تنها 3? به محتوای خود گوش می دادند و درگیر می شدند.

 

برندها اکنون قصد دارند انتظار جدید جامعه بودن و فقط خرید را برآورده نکنند. اما ، با ایجاد پیروان جعلی ، این میزان دسترسی واقعی و میزان درگیری مطالب را محدود می کند - شکافی در بینش مصرف کننده ایجاد می کند.

بیایید یک قدم عقب برداریم
من اخیراً این سؤال را از طریق مشتری از طریق ایمیل دریافت کردم:
"آیا می توانید توضیح دهید که پیرو جعلی چیست و چرا اجازه داده می شوند؟"
حقایق
در مقاله WSJ در نوامبر 2013 در داخل یک کارخانه ربات توییتر ، جف الدر توضیح می دهد که چگونه او 1000 دنبال کننده جدید را با قیمت 58 دلار از یک "فروشنده" که شش سال در این کار بوده و خریداری کرده است ، مدیریت می کند و برای حدود 50 مشتری 10،000 روبات را مدیریت می کند تا بیشتر به نظر برسد. محبوب. در مقاله آمده است که این حسابهای کاربری جعلی - که توسط رباتها اداره می شوند - حتی در موضوعات توییتر تأثیر می گذارد.
با وجود این ، مطالعه جدیدتر در سال 2017 ، توسط دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و دانشگاه ایندیانا ، نشان داد که حداکثر 15? از حساب های توییتر (تقریبا 48 میلیون حساب کاربری) در واقع ربات ها هستند نه افراد. بدین معنی که بیش از 45 میلیون حساب جعلی در حال حاضر مارک های تجاری را دنبال می کنند و هیچ فایده ای به درک مخاطبان خود نمی دهند.
بنابراین ، چرا توییتر به دنبال کنندگان جعلی اجازه می دهد؟
آرم توییتر
به عبارت ساده ، آنها نمی کنند.
به نظر می رسد چرا هکرها مجاز به نفوذ به شبکه های دولتی هستند؟ یا چرا مردم مجاز به سرقت بانکها هستند؟ آنها اینطور نیستند ، پس چگونه آن را متوقف کنیم؟
‘Fake Followers’ مخالف سیاست توییتر هستند و این شرکت بطور فعال سعی در مهار سیل کرده است. اما برخلاف فیس بوک ، توییتر به کاربران این امکان را می دهد که حساب های دلخواه خود را تنظیم کنند. معنی این چالش این است که در وهله اول جلوی ایجاد حساب های جعلی را بگیرید.
چگونه می توان از پیروان جعلی استفاده کرد؟
برای مشتری های من ، من سعی می کنم همه پیروان جدید توییتر را مرور کرده و مواردی که دارای حساب های جعلی یا هرزنامه هستند را مسدود یا گزارش کنم. من می گویم حداقل هر اکانت 20 کاربر که سعی در دنبال کردن آن دارد ، آشکارا یک حساب اسپم است.
چگونه می توانم بگویم؟
برای شناسایی آنچه که به طور بالقوه می تواند یک حساب جعلی باشد ، سه روش وجود دارد.
1. در توییتر ، بسیاری از اکانت های جعلی یا اسپم دارای عکس هایی از دختران زیبا هستند (که اغلب پوست زیادی نشان می دهند) و نام هایی مانند @ XYZMPX را کنترل می کنند.
2. برخی از حساب های جعلی عمدتا URL ها یا محتوای کاملاً تصادفی و بی فایده و غیر مرتبط با Tweet را توییت می کنند (می دانم ، برخی افراد واقعی نیز این کار را می کنند).
3. برخی از حساب های جعلی به نظر می رسد یک کاربر قانونی است. اما ، هنگامی که آنها را به عقب رعایت کردید ، یک توییت مستقیم برای شما ارسال می کنند یا با پیشنهاد خرید پیروان اضافی نظر می دهند - این زمانی است که مشخص است این یک حساب خودکار است.
خوشبختانه ، چند ابزار وجود دارد که به شما کمک می کنند بفهمید که چند حساب جعلی و ربات را به صورت رایگان دنبال کرده اید. برخی حتی به شما کمک می کنند تا آنها را از لیست پیروان خود (با هزینه) پاک کنید.
من هرگز حذف "پیروی جعلی" خودم را اتوماسیون نکرده ام ، زیرا هرگز ندیده ام که یک ابزار "گشودگی" را به من پیشنهاد ندهد که افرادی را که می خواهم در خوراک خود نگه داشته شوم ، گشودن نکنند. یک دوست یا مشتری نزدیک ممکن است به ندرت صدای جیر جیر شود اما وقتی این کار را کردند ، برای من مهم است.
در اینجا دو ابزار وجود دارد که می تواند برای شناسایی حساب کاربری جعلی در توییتر مورد استفاده قرار گیرد:
افراد وضعیت: بررسی پیروان جعلی.
TwitterAudit: سریع و آسان. چقدر دقیق؟ نمی توانم بگویم
چرا ما درباره پیروان جعلی زیاد نمی شنویم؟
اخیراً شاهد انتشار مطبوعات زیادی در موضوع "پیرو جعلی" نبوده است ، احتمالاً به این دلیل که این موضوعات به مباحث مرتبط با امنیت (حریم خصوصی ، جعل هویت شخصی ، تسویه حساب ، فیشینگ ، کلاهبرداری و غیره) سوء استفاده کرده اند. سو استفاده کردن. مثلا:
مدیر عامل توییتر: "ما در برخورد با سوءاستفاده ها مکیدیم"
9 تهدید برتر رسانه های اجتماعی سال 2015 توسط ZeroFox
اما این یک موضوع برای یک وبلاگ دیگر (یا دو مورد) است.
لطفا هر تجربه ای را در زمینه شناسایی و رهایی از پیروان جعلی به اشتراک بگذارید!
این مقاله توسط ناتاشا تامسون از Business2Community نوشته شده است و از طریق شبکه ناشر NewsCred مجوز قانونی گرفت.