سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرداخت هزینه برای دنبال کنندگان اینستاگرام

پرداخت هزینه برای دنبال کنندگان اینستاگرام

https://www.yoursocialstrategy.com/paying-for-instagram-followers-dos-and-donts/

https://flwland.com/

رسانه های اجتماعی یک بستر محکم است که به شما امکان می دهد با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید ، بر رفتار خرید آنها تأثیر بگذارید و یک حضور نام تجاری قوی برقرار کنید. این یک فضای بسیار رقابتی است و جذب مخاطب بر روی سیستم عامل های معروف مانند اینستاگرام کار ساده ای نیست. بسیاری از مشاغل سعی می کنند به جای ایجاد مخاطبان خود از زمین به پایین ، میانبرهایی را با خرید دنبال کننده های اینستاگرام خود بگیرند. اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد و گرفتن مسیر طولانی می تواند مشکل باشد.
آیا خرید انتخاب خوبی است؟
عقاید تقسیم می شود. برخی از دارندگان مشاغل معتقدند خرید پیروان IG یک راه عالی برای ایجاد تأثیر در مخاطبان است. ممکن است یک تجارت با تعداد محدودی از پیروان به اندازه یک تجارت با مشاغل عظیم جلب نگردد. اضافه کردن چند هزار دنبال کننده به تعداد شما می تواند به تقویت شهرت شما کمک کند.
با این وجود ، خریداران دنبال کننده مزایای فراتر از این را ندارند مگر اینکه پیروان شما به طور فعال محتوای شما را به مخاطبان خود تبلیغ کنند. اگر مردم بدانند که دنبال کننده خریداری کرده اید ، اعتبار شرکت شما می تواند تاثیر بزرگی بگذارد.
مشتریان به نام تجاری شما اعتماد نخواهند کرد و هر کششی را که در بازار به دست آورده اید از دست خواهید داد. همیشه طبیعی است که پیروان را بدست آورید. حتی با سطح بالایی از رقابت می توان زیر و بم قوی ایجاد کرد. شما باید مطمئن شوید که از محتوای خوب و یک استراتژی صحیح در رسانه های اجتماعی برخوردار هستید.
خرید و دنباله داران Instagram را دنبال نکنید
بعضی اوقات مارک ها می خواهند شروع کار خود را آغاز کنند و معتقدند خرید دنبال کننده IG بهترین گزینه برای آنها است. چندین کار وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از پیامدهای منفی چنین عملی انجام دهید. در اینجا کارهایی که باید انجام دهید:
انجام - خرید یک حساب قدیمی با تعداد دلخواه پیروان
به جای خرید دنبال کننده ، می توانید یک حساب قدیمی را با یک حسابگر پیروان معقول بخرید و مجدداً آن را تأیید کنید. شما ممکن است برخی از پیروان را به دلیل تغییر از دست بدهید ، اما در صورت داشتن یک استراتژی محتوای صوتی ، ممکن است بتوانید اکثر آنها را حفظ کنید.
این گزینه جایگزین بهتری برای خرید مستقیم دنبال کنندگان است زیرا به جای حساب های ربات و هرزنامه ، حساب های کاربری واقعی و تعامل خود را دریافت خواهید کرد. این یک استراتژی بازاریابی قانونی است ، اما نیاز به سرمایه گذاری و تلاش جدی دارد. بیشتر کاربران اینستاگرام مایل به فروش حساب موفق خود نیستند مگر اینکه قصد داشته باشند این سیستم عامل را به طور کامل ترک کنند.
نباشید - برنامه های دنبال کننده ارزان Instagram را بخرید
بسیاری از شرکت ها و متخصصان بازاریابی غیرقابل اعتماد ، صدها یا هزاران دنبال کننده را فقط با دو دلار به شما پیشنهاد می دهند. ممکن است مشاهده کنید که تعداد دنبال کننده های شما در حال افزایش است ، اما بیشتر این حساب ها ربات ها ، اسپم ها و حساب های موقتی هستند. تمام آنچه آنها انجام می دهند تعداد پیروان شما است. آنها هیچ تعامل یا تعامل واقعی ارائه نمی دهند. شما هیچ لایک یا نظری درباره محتوای خود مشاهده نمی کنید ، و این کاربران پست های شما را با اتصالات خود به اشتراک نمی گذارند.

آیا - به دنبال شرکت هایی باشید که حساب واقعی ارائه می دهند
برخی از شرکت ها به عنوان بخشی از برنامه رسانه های اجتماعی ، حساب های کاربری واقعی ارائه می دهند. این گران تر از خریدن حساب های بات یا تقلبی است زیرا کاربران فعال اینستاگرام را به جای فقط ربات ها درگیر می کند. این کاربران با محتوای شما ارتباط برقرار می کنند و آن را با اتصالات خود به اشتراک می گذارند.
این خدمات گرانتر هستند و به شرح زیر در حدود 1000 دلار برای 10،000 زیر است. این حسابها توسط شرکت بازاریابی اداره می شود که با محتوا درگیر می شود. آنها می توانند یک نقطه شروع خوب برای کمک به ایجاد یک مخاطب قوی باشند.
نباشید - دنبال کنندگان جعلی آن را نگه دارید
این ایده خوبی است که پیروان جعلی را از حساب خود پاک کنید پس از رسیدن به یک هدف منطقی. به عنوان مثال ، اگر استراتژی محتوای شما موفقیت آمیز باشد و شما 10،000 دنبال کننده واقعی را بدست آورید ، می توانید هزار حساب جعلی را که از نمایه خود آورده اید ، پاک کنید. 10،000 دنبال کننده تعداد خوبی است و به شما در رسیدن به مخاطبان گسترده تری کمک می کند.
هنگامی که به اندازه کافی دنبال کننده دارید ، می توانید به آنها اعتماد کنید تا مخاطبان و مواجهه جدید خود را به خود جلب کنید. نگه داشتن روی پیروان دروغین ممکن است شهرت شما را در معرض خطر قرار دهد و باعث شود حساب های کاربری قانونی از بین برود.
انجام دهید - بیش از تعداد دنبال کننده بر مشارکت متمرکز شوید
100 دنبال کننده واقعی بهتر از 1000 دنباله جعلی هستند. آنها مرتباً با اظهار نظر در مورد آن ، پسندیدن و به اشتراک گذاری آن در سیستم عامل های دیگر ، با محتوای شما درگیر می شوند. نامزدی ارزش واقعی را ارائه می دهد و به شما کمک می کند تا حضور پررنگی در اینستاگرام داشته باشید. میزان نامزدی شما ، تعداد چندین لایک و تعداد نظرات است که براساس تعداد دنبال کنندگان ضرب شده توسط 100 تقسیم می شود.
به عنوان مثال ، اگر بعد از 24 ساعت ارسال ، 10 نظر و 100 لایک در یک پست داشته باشید و دارای یک پروفایل با 1000 دنبال کننده باشید ، میزان نامزدی شما 11 است. تمرکز بر روی نرخ نامزدی به شما کمک می کند تا به پتانسیل واقعی حساب IG خود برسید. .
اینستاگرام یک پلتفرم بصری است و شما فقط می توانید در صورت داشتن یک استراتژی محتوای خوب روی آن رشد کنید. اطمینان حاصل کنید که مرتباً تصاویر و کلیپ های مربوطه و زیبا را در پروفایل خود ارسال می کنید. محتوای چشم نواز باعث جذب افراد و تشویق آنها برای به اشتراک گذاشتن پست با اتصالاتشان می شود. این بهترین روش برای افزایش نفوذ شما و دسترسی به کاربران جدید است. اطمینان حاصل کنید که تصاویر شما صیقل و معنی دار است. چندین ابزار ویرایش آنلاین وجود دارد که به شما در اصلاح مطالب خود کمک می کند. همچنین می توانید برای دسترسی به مخاطبان خود از سیستم عامل هایی مانند IG TV ، Instagram Live و داستان های IG استفاده کنید. داستانهای IG و Livestreams راهی عالی برای برقراری ارتباط شخصی تر با مخاطبان شما هستند.