سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه می توان پیروان اینستاگرام 20K را بدست آورد؟

چگونه می توان پیروان اینستاگرام 20K را بدست آورد: در اینجا مراحل سال 2019 آورده شده است.

 

 

این تقریباً 600 میلیون کاربر فعال است که این سیستم عامل به شما امکان دسترسی روزانه را می دهد. این بدان معنی است که شما یک فرصت عظیم برای به دست آوردن 20،000 پیرو اختصاصی و بیشتر دارید!

 

و نکته مهم این است که اینستاگرام تبعیض قائل نمی شود.

 

اگر کارهای درستی انجام دهید ، مخاطبان خود را سرگرم کنید ، محتوای مرتبط و حماسی ارسال کنید که تعداد دنبال کنندگان شما افزایش می یابد.

 

اما برای تسریع در این رشد ، باید یک روال تاکتیکی ایجاد کنید که م worksثر باشد. بنابراین در اینجا مراحل اثبات شده و آزمایش شده ای وجود دارد که به شما کمک می کند 20000 دنبال کننده اینستاگرام کسب کنید:

 

مرحله 1: هدف کلی حساب اینستاگرام خود را تعریف کنید

اگر فقط به دلایل اجتماعی در اینستاگرام هستید ، ممکن است بخواهید از این مرحله صرف نظر کنید. اما اگر می خواهید یک مارک تجاری یا شخصی بسازید ، باید هدف کلی حساب خود را تعیین کنید.

 

با توجه به این واقعیت که بیش از 50? از افراد در اینستاگرام مارک های مورد علاقه خود را دنبال می کنند ، فقط منطقی است که به آن متصل شوید و اهداف خاصی را تعیین کنید که حساب شما باید چه کاری انجام دهد.

 

نحوه به دست آوردن 20 هزار فالوور اینستاگرام: در اینجا مراحل 2019 آورده شده است

 

این تمرین شناسایی هدف با هدف:

 

به شما کمک کند بدانید دقیقاً چه کسانی را می خواهید جذب کنید. با این روش می توانید بفهمید چه نوع محتوایی ایجاد کنید و چه چیزی برای مخاطبان شما مرتبط است.

 

به شما کمک کند تا نتایج واقعی خود را به عنوان پیروان جعلی بدانید که به احتمال زیاد با هدف کلی حساب شما بی ارتباط است. شما قادر خواهید بود به سرعت آنها را شناسایی کرده و نتایج رشد خود را به طور موثر اندازه گیری کنید.

 

مرحله 2: یک استراتژی محتوا تهیه کنید

وقتی مشخص کردید که می خواهید حساب اینستاگرام شما در چه زمینه ای باشد ، وقت آن است که محتوا را درست کنید. محتوا روشی است که شما می توانید پیام خود را از طریق فیلم ، عکس ، متن یا هر روشی که اینستاگرام اجازه می دهد بیان کنید.

 

اگر محتوای عمومی تولید کنید ، کاربران عمومی را جذب خواهید کرد که احتمالاً به شما اهمیتی نمی دهند یا می خواهند با پست های شما ارتباط برقرار کنند و به احتمال زیاد با گذشت زمان شما را دنبال نمی کنند.

 

از طرف مقابل ، اگر محتوای تاکتیکی و هدفمند بسازید ، فالوورهایی را جذب می کنید که با محتوای شما سر و کار دارند و دنبال کننده می مانند ، زیرا آنها پست های شما را مرتبط می دانند.

 

شما باید پیام درست را در زمان مناسب به افراد مناسب برسانید در غیر اینصورت محتوای شما بی رمق می شود.

 

اما چگونه می توانید به این تعادل برسید؟

 

با استفاده از 5W تولید محتوا:

 

نحوه به دست آوردن 20 هزار فالوور اینستاگرام: در اینجا مراحل 2019 آورده شده است

 

وقتی از الگوی 5W پیروی می کنید ، فرایند ایجاد محتوای شما بدون زحمت انجام می شود.

 

در مرحله اول ، هدف حساب اینستاگرام خود را مشخص کرده و در این مرحله دوم ؛ شما نوع محتوایی را که می خواهید ایجاد کنید بر اساس هدف کلی صفحه خود تعیین می کنید.

 

در اینجا برخی از گزینه هایی که دریافت کرده اید:

 

مطالب مبتنی بر مردم

در اینستاگرام ، چهره های انسانی یک معامله بزرگ است و موفقیت در سیستم عامل بدون انسانی سازی نام تجاری شخصی یا سازمانی شما غیرممکن است.

 

داده ها حتی نشان می دهند که تصاویر با چهره افراد 38? بیشتر از افراد بدون لایک دریافت می کنند.

 

اگر می خواهید فرهنگ کار برند خود را به نمایش بگذارید ، محتوای مبتنی بر مردم قدرتمند است. استفاده از کاربران در گشت و گذار در پشت صحنه مراحل کار ، کارکنان و نحوه تعامل آنها با یکدیگر طلای خالص است.

 

این به یک پاسخ احساسی از طرف پیروان شما دستور می دهد و احساس ارتباط شخصی با تجارت شما را ایجاد می کند. و اگر به دنبال 20،000 دنبال کننده هستید ، ابتدا باید از طرفداران فعلی خود وفاداری پیدا کنید و این روش برای انجام آن است.

 

یک مثال عالی برای این هشتگ # Hubspotemployeetakeover Hubspot است:

 

نحوه به دست آوردن 20 هزار فالوور اینستاگرام: در اینجا مراحل سال 2019 آورده شده است

منبع

 

با استفاده از هشتگ این برند از طریق چشم کارمندان ایجاد ارتباط شخصی با پیروان داستان خود را برای مخاطبان هدف خود تعریف کرد.

 

محتوای محوری متن

هیچ خبری نیست که نقل قول ها در اینستاگرام دوست داشته شوند. صرف نظر از جایگاهی که در آن حضور دارید ، الهام و انگیزه همیشه تأثیرگذار خواهد بود. اگر به تازگی در اینستاگرام کار خود را شروع می کنید یا اوقات فراغت زیادی در دست ندارید ، نقل قول ها راهی عالی برای انجام این کار هستند.

 

با استفاده از برنامه های خاص می توانید به راحتی آنها را ایجاد کنید و تقریباً 100? مطمئن هستند که تعامل ایجاد می کنند.

 

در اینجا چند ایده عالی در مورد نوع نقل قول برای ارسال وجود دارد:

 

نقل قول هایی از رهبران اندیشه یا تأثیرگذاران را در جای خود قرار دهید.

نقل قول هایی از مشتریانی که درباره شرکت شما غرغر می کنند ارسال کنید

داده ها یا آماری جذاب که معمولاً شناخته شده نیستند

نقل قول هایی را که پیام تجاری شما را تکرار می کنند به اشتراک بگذارید

نحوه ارسال پست های کارهای معمول مربوط به جایگاه شما

 

محتوای ایجاد شده توسط کاربر

محتوای تولید شده توسط کاربر محتوایی است که توسط کاربران دیگر ساخته شده است. این کاربران می توانند طرفداران برند شما ، پیروان ، مشتریان ، بازدید کنندگان سایت یا تأثیرگذار شما باشند.

 

اما چگونه می توان سایر کاربران را وادار به ایجاد محتوای خود کرد؟

 

در اینجا آمده است:

 

درمورد اینکه مردم دقیقاً می خواهند چه چیزهایی را خلق کنند روشن باشید. با این وجود ، اگرچه شما می خواهید کاربران فضای خلاقیت کافی داشته باشند ، اما شما نمی خواهید آنها محتوایی را تهیه کنند که کاملاً از پیام برند شما خارج است.

اهداف کمپین محتوای تولید شده توسط کاربر را تعیین کنید. با شروع کارزار به دنبال چه نتیجه ای هستید؟ بگذارید این کل روند را راهنمایی کند.

به سازندگان هر محتوایی که تصمیم دارید استفاده کنید اعتبار دهید. این یک روش عالی برای ایجاد روابط مثبت با افراد زیر است.

مشوق هایی را برای ایجاد انگیزه در ایجاد محتوای با کیفیت در کمپین ها قرار دهید. شما می توانید یک مسابقه را راه اندازی کنید که هدایایی را در رابطه با نام تجاری شما ، به بهترین سازنده محتوا ارائه دهد.

محتوای تولید شده توسط کاربر به قدری قدرتمند است که مارک Buffer پس از شروع فعالیت های محتوای تولید شده توسط کاربر ، شاهد افزایش 400 درصدی پیروان بود. حساب آنها از 4250 به 21000 دنبال کننده افزایش یافت ، همه به UGC مرتبط بودند.

 

هنوز قانع نشده اید؟

 

در اینجا برخی از محتوای تولید شده توسط کاربر از REI آورده شده است:

 

نحوه به دست آوردن 20 هزار فالوور اینستاگرام: در اینجا مراحل سال 2019 آورده شده است

منبع

 

این تصاویر همه UGC هستند و توانستند 21000 پسندیدن را برای این برند به خود اختصاص دهند. چرا این اتفاق می افتد؟

 

به این دلیل:

 

بیش از 50? از هزاره ها و نسل های دیگر بیش از هر نوع دیگری به محتوای تولید شده توسط کاربر اعتماد دارند.

و موارد دیگر:

 

نحوه به دست آوردن 20 هزار فالوور اینستاگرام: در اینجا مراحل سال 2019 آورده شده است

منبع

 

مزایای UGC بسیار زیاد است و ثابت شده است که م workثر است ، بنابراین برای دستیابی به هدف خود یعنی 20،000 فالوور ، از آن بهره ببرید!

 

مرحله 3: مبارزات عملیاتی کاربر را اجرا کنید

یکی از بهترین راه ها برای حفظ پیروان قدیمی و جذب پیروان جدید ، تقویت تعامل است. به همین دلیل است که هر نوع کارزاری که مردم را به فعالیت در این سیستم عامل ترغیب کند ، نتایج شگفت انگیزی به همراه دارد.

 

با استفاده از استراتژی اقدام کاربر ، می توانید زیرنویس ها را برای پست های خود یا س questionsالاتی که آنها را به سمت عمل سوق می دهد ، قرار دهید.

 

به برخی از نمونه های خاص طاقچه نگاهی بیندازید:

 

یک شرکت گل می تواند عکسی از چندین گل آرایی ارسال کند و از پیروان بپرسد "کدام یک از آرایش ها را دوست دارید: لیلی یا گل سرخ؟"

عکاسان منظره ممکن است تصویری از یک مکان زیبا قرار دهند و از پیروان بخواهند که با چه کسی می خواهند به آنجا بروند.

وبلاگ نویسان مد می توانند عکسی از آخرین مجموعه خود ارسال کنند و بپرسند ، "فکر می کنید چه کسی می تواند این نگاه را از بین ببرد؟"

نحوه به دست آوردن 20 هزار فالوور اینستاگرام: در اینجا مراحل سال 2019 آورده شده است

اینها فقط برخی از ایده ها در مورد نوع محتوا است که می توانید برای ایجاد عملکرد از طرفداران خود استفاده کنید.

 

مرحله 4: حساب خود را برای نامزدی بهینه کنید

 

نمایه شما مهم است. یک هشتگ ، محتوای به اشتراک گذاشته شده یا یک توصیه ممکن است افراد را به صفحه شما بفرستد اما چه چیزی باعث می شود آنها بر روی دکمه دنبال کردن کلیک کنند؟

 

مشخصات شما.

 

کاربران به احتمال زیاد اولین باری که در صفحه شما هستند صفحه شما را پیمایش می کنند و اگر چیزی نباشد که به سرعت به دلیل مرتبط بودن شما با آنها اشاره کند ، ممکن است تصمیم نگیرند آن را دنبال کنند.

 

این به این معنی است که تصویر ، نام ، نام شخصی (اگر یک حساب شخصی باشد) و توضیحات شما در اینستاگرام عوامل تبلیغاتی هستند ، زیرا افراد آنها را مشاهده می کنند ، تصاویر شما را مرور می کنند و حتی از وب سایت شما بازدید می کنند.

 

بنابراین اگر تازه شروع کار می کنید ، اطمینان حاصل کنید که جزئیات نمایه را که مربوط به مخاطبان هدف شما باشد ، انتخاب می کنید. جدا از این ، شما باید نمایه خود را برای مردم قابل مشاهده کنید و نحوه کار:

 

با قرار دادن لینک حساب اینستاگرام خود در پایین خبرنامه ها یا امضای ایمیل های تجاری خود ، از لیست ایمیل خود استفاده کنید.

دسته حساب یا پیوند خود را بر روی کارت ویزیت ، یادگاری نام تجاری یا هر چیز دیگری که مربوط به تجارت شما است قرار دهید.

از دنبال کنندگان اختصاصی خود در سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند توییتر و فیس بوک بخواهید تا در اینستاگرام با شما ارتباط برقرار کنند. همچنین می توانید حساب فیس بوک خود را با اینستاگرام خود همگام سازی کنید ، بنابراین هر زمان که در اینستاگرام پستی ارسال می کنید در صفحه فیس بوک شما ظاهر می شود.

نتیجه

به دست آوردن 20 هزار فالوور در اینستاگرام کار ساده ای نیست ، اما با گام های درست به یک روند یکپارچه تبدیل می شود.

 

فقط اطمینان حاصل کنید که نمایه خود را برای مشارکت بهینه کرده اید ، از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کرده و محتوای خود را متناسب با نیازهای مخاطبان خود قرار داده اید. با استفاده از این مراحل ، بدون توجه به حساب فعلی که دنبال می کنید ، می توانید تعداد دنبال کنندگان تصمیم گرفته شده خود را بزنید و حتی از آن عبور کنید.

 

اگر پیشنهادی اضافی دارید که برای شما مفید واقع شده است ، در صورت تمایل در مورد نظر خود صحبت کنید!

https://blog.depositphotos.com/how-to-gain-20k-instagram-followers.html

https://flwland.com/buy-instagram-followers/