سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه می توان فالوور بیشتری در اینستاگرام به دست آورد؟

چگونه می توان فالوور بیشتری در اینستاگرام به دست آورد؟

13 تاکتیک وجود دارد که به شما کمک می کند تا به طور قابل اعتماد دنبال کنندگان بیشتری را در اینستاگرام به دست بیاورید:

 

از هشتگ های مناسب استفاده کنید

از فیلترهای مناسب استفاده کنید

ارسال در زمان مناسب

پیروان رقیب خود را بدزدید

برای پست های پشتیبانی شده و بررسی محصولات پرداخت کنید

برای تقویت کشف محلی از برچسب های جغرافیایی استفاده کنید

داستان های خود را در موارد برجسته در نمایه خود سازماندهی کنید

از کاربران جدیدی که با شما درگیر هستند بخواهید شما را دنبال کنند

امید به روند

یک هدایا را اجرا کنید

مقاوم باش

به مرور زمان موارد زیر را از نزدیک کنترل کنید

از ابزارهای اینستاگرام در اختیار خود استفاده کنید

بیایید بیشتر به چگونگی پیاده سازی تکنیک ها بپردازیم تا دنبال کنندگان اینستاگرام بیشتری بدست آوریم.

 

1. از هشتگ های مناسب اینستاگرام استفاده کنید

هدف شما در اینستاگرام این است که مخاطبان فعلی خود را به طور منظم درگیر کنید و در عین حال تعداد فالوورهای واقعی خود را نیز افزایش دهید. ارسال عکس های جدید ، جالب و جذاب اولین نیاز را برآورده می کند ، اما برای شروع رشد شما پیدا کردن هشتگ عکس های خود را بسیار مهم می دانید. با هشتگ زدن عکس های خود ، مردم می توانند عکس های شما را که به دنبال این اصطلاحات خاص هستند جستجو کنند.

 

بنابراین از کدام هشتگ ها باید استفاده کنید؟ درست مثل توییتر و سایر سایت های اجتماعی ، کاربران در اینستاگرام از هشتگ های خاصی نسبت به دیگران استفاده می کنند. اگر در عکس های خود از هشتگ های محبوب اینستاگرام استفاده کنید ، احتمال دسترسی شما به کاربران جدید و کشف شدن بسیار بیشتر است.

 

در اینجا 20 هشتگ برتر کنونی در اینستاگرام وجود دارد:

 

# عشق (1،271،692،015)

#instagood (742،795،562)

#photooftheday (507،358،504)

# مد (487،010،088)

# زیبا (463،668،566)

# خوشحال (427،528،663)

# cute (418،686،470)

# like4like (417،887،839)

#tbt (413،049،020)

#followme (392،011،012)

#picoftheday (380،504،677)

# دنبال کردن (371،102،705)

# من (348،193،980)

# هنر (343،874،151)

# سلفی (337،204،715)

# تابستان (324،498،110)

#instadaily (323،307،593)

# بازپخش (309،603،537)

# دوست (307،567،075)

# طبیعت (303،040،276)

اگر به لیست بالا نگاه کنید و بگویید ، "اما هیچ یک از این موارد برای محصولات یا مارک من صدق نمی کند" ، احتمالاً درست است.

 

استفاده از هشتگ یک چیز است ، استفاده از برچسب های درست یک چیز کاملاً متفاوت است.

 

برچسب های معروف مانند موارد ذکر شده در بالا احتمالاً باعث جذابیت و جذابیت بیشتر شما می شوند ، اما منجر به افزایش تعامل طولانی مدت ، دنبال کنندگان جدید علاقه مند و از همه مهمتر فروش نمی شوند.

 

اگر می خواهید عکس های خود را به درستی برچسب گذاری کنید ، باید مرتبط ترین هشتگ ها را پیدا کنید و از آنها استفاده کنید. این به معنای انجام تحقیقات مناسب برای اطمینان از استفاده از هشتگ هایی است که نه تنها برند شما را توصیف می کنند ، بلکه در اینستاگرام نیز جستجو می شوند.

 

برای یافتن هشتگ های مرتبط ، می خواهید از یک ابزار آنلاین رایگان مانند IconoSquare یا Websta استفاده کنید.

 

در زیر ، من با استفاده از Websta هشتگ های مرتبط ، مرتبط و پرطرفدار را برای نام تجاری لوازم جانبی مردانه خود با جستجوی هشتگ های کلیدی که با نام تجاری من ارتباط نزدیک دارند پیدا کردم.

 

به عنوان نمونه ، با جستجوی هشتگ #MensFashion ، من توانستم لیست زیر را با هشتگ کلمه کلیدی اضافی همراه با تعداد دفعات استفاده (محبوبیت) بکشم.

 

نحوه یافتن هشتگ های اینستاگرام لباس مردانه

 

همچنین اگر هر یک از کلمات کلیدی مورد نظر خود را مستقیماً در برنامه اینستاگرام جستجو کنید ، می توانید هشتگ های مرتبط و محبوبیت بیشتری پیدا کنید.

 

شما می خواهید این تمرین را امتحان کنید و کلمات کلیدی مختلفی را که مارک و محصولات شما را توصیف می کنند امتحان کنید و لیست کلمات کلیدی هشتگ خود را در حین کار ایجاد کنید.

 

به خاطر داشته باشید که اینستاگرام حداکثر 30 هشتگ در هر پست را مجاز می داند. علاوه بر این ، کلمات محبوب با گذشت زمان تغییر می کنند ، بنابراین مطمئن شوید که هر چند ماه یکبار دیگر کلمات کلیدی هشتگ خود را مرور می کنید تا مطمئن شوید از بهترین اصطلاحات ممکن استفاده می کنید.

 

شما همچنین می توانید ایده های هشتگ را از رقبا یا حساب های مشابه که نوع دنباله رو شما برای سرقت دارند ، بدزدید ، اما در نهایت می خواهید گروه های هشتگ خود را برای استفاده ایجاد کنید که مربوط به حساب خاص شما باشد.

 

شماره شماره 1: این یک ترفند است که من برای تجارت الکترونیکی خود استفاده می کنم. من برای هر محصول و گروه کالایی برای فروشگاه های خود ، تحقیقاتی را انجام داده ام تا ببینم محبوب ترین هشتگ های اینستاگرام در مورد آن دسته از محصولات کدامند. من برای هر دسته از کالاهایی که می فروشم 15-20 هشتگ محبوب پیدا کردم و همچنین 5-10 برچسب محبوب که به طور کلی نام تجاری و محصول من را توصیف می کنند. سرانجام ، من همچنین لیستی از هشتگهای خاص محلی معروف که مربوط به نام تجاری من است را ایجاد کردم.

 

مثلا:

 

(هشتگ های کلمه کلیدی مارک)

 

# نام تجاری من # لباس مردانه # لوازم جانبی # لباس مردانه # مد # سبک # مردانه # لباس # مردانه

 

(هشتگ کلمه کلیدی گروه محصول)

 

#bugatchisocks #happysocks #corgisocks #socks #sockswag #socksoftheday #sockgame #sockswagg #socksofinstagram #happysockday #sockwars #funsocks #happysockday

 

(هشتگ کلمه کلیدی خاص مکان)

 

# تورنتو # تورنتو مد # بلاگرهای مد تورنتو

 

همه این گروه های هشتگ کلمه کلیدی در یک صفحه در Evernote ذخیره می شوند. این کار باعث می شود وقتی می خواهم عکس جدیدی در اینستاگرام ارسال کنم ، که برای مناسب ترین کلمات کلیدی بهینه شده باشد ، آسان و کارآمد است.

 

من می توانم به راحتی Evernote خود را باز کرده و هشتگ های خاص مارک استاندارد ، محصول و مکان خود را برای ارسال با هر عکس کپی کنم. برخی از ابزارهای برنامه ریزی اینستاگرام به شما امکان می دهند الگوهای زیرنویس را نیز ذخیره کنید که می توانید برای ذخیره گروه های هشتگ خود استفاده کنید.

 

هشتگ های مردانه مد در پست های اینستاگرام

 

انجام کارهای پیش از تحقیق ، سازماندهی و صرفه جویی در کاربردترین و محبوب ترین هشتگ ها باعث صرفه جویی در وقت شما در جاده ها ، افزایش تعامل و جمع آوری پیروان جدید می شود.

 

نکته شماره 2: اگر مدتی است که در اینستاگرام پست ارسال می کنید و احساس می کنید با استفاده از هشتگ های کلمه کلیدی همه این فرصت ها را برای ایجاد مخاطب خود از دست داده اید ، نگران نباشید. هنوز هم می توانید برگردید و با لیست های کلیدی کلیدی هشتگ جدید خود نظر ارسال کنید و لایک ها و دنبال کنندگان را بپیچید.

 

استفاده از هشتگ در استوری های اینستاگرام

هشتگ گذاری در پست های اینستاگرامی مشخص است ، اما شما همچنین باید از هشتگ در Stories خود استفاده کنید تا فرصتی برای دیده شدن توسط کاربرانی که آن هشتگ خاص را دنبال می کنند ، باشد.

 

می توانید از برچسب های هشتگ (که در هنگام ایجاد یک داستان در منوی استیکرهای اینستاگرام یافت می شود) یا فقط به صورت هشتگ مستقیم در زیرنویس های خود استفاده کنید تا فرصتی برای نمایش در یک داستان هشتگ داشته باشید.

 

اکنون که کاربران می توانند هشتگ ها را دنبال کنند ، استوری های شما در اینستاگرام این فرصت را دارند که هم افرادی که آن هشتگ را دنبال می کنند و هم افرادی که تازه آن را بررسی می کنند ، دیده شوند.

 

2. از فیلترهای مناسب در اینستاگرام استفاده کنید

هشتگ های کلمه کلیدی تنها چیزی نیست که باید به آن توجه کنید. جامعه اینستاگرام به فیلترهای عکس خاصی مطابق با دیگران پاسخ مثبت می دهد. استفاده از این فیلترهای ترجیحی می تواند در تعامل شما تأثیرگذار باشد.

 

در اینجا 10 فیلتر محبوب ترین فیلتر شکن در اینستاگرام با توجه به Iconosquare آورده شده است:

 

عادی (بدون فیلتر)

کلاراندون

جونو

لارک

لودویگ

گینگهام

والنسیا

X-Pro II

لو-فی

عمارو

TrackMaven مطالعه ای را در مورد حساب های اینستاگرام انجام داد تا ببیند فیلترها چگونه بر روی تعامل تأثیر می گذارند و متوجه شد که مایفر ، هفه و لودویگ بیشترین تعامل را دارند.

 

اطلاعات اینستاگرام TrackMaven

 

اما مهمتر از فیلترهای مورد علاقه عمومی اینستاگرام ، فیلترهای مورد علاقه مخاطبان خاص شما هستند. این نمودار سفارشی را در نظر بگیرید که ارتباط فیلتر با استفاده از حساب اینستاگرام شخصی من را در پی دارد:

 

فیلترهای اینستاگرام Iconosquare برای پسندیدن

 

برای بررسی عملکرد حساب کاربری خود می توانید از IconoSquare استفاده کنید تا بفهمید در حال حاضر برای شما چه کار می کند یا نمی کند.

 

 

3. در زمان های مناسب در اینستاگرام پست کنید

فراتر از افزودن هشتگ های مناسب و استفاده از بهترین فیلترها ، باید زمان ارسال پست های خود را نیز در نظر داشته باشید.

 

یک رویکرد هدفمند ، تجزیه و تحلیل آنچه در گذشته برای شما مفید نبوده است. با مراجعه به بخش بهینه سازی IconoSquare ، می توانید تجزیه و تحلیل دقیقی از سابقه ارسال خود در مقابل مشارکت داشته باشید. این گزارش همچنین بهترین زمان های روز و روزهای هفته را برای ارسال برجسته می کند.

 

حلقه های تیره زمانی را نشان می دهد که شما معمولاً رسانه ارسال می کنید. حلقه های خاکستری روشن زمانی را نشان می دهد که جامعه شما در تعامل بوده است. بزرگترین حلقه های خاکستری روشن بهترین زمان ارسال را برای شما نشان می دهد.

 

عادت های ارسال اینستاگرام

 

همچنین می توانید از حساب های Instagram Analytics for Business ، بصیرت بسیار خوبی کسب کنید ، در قسمت Followers.

 

ممکن است بخواهید برای برنامه ریزی و انتشار خودکار پست های خود برای زمانی که مخاطبان شما بیشتر درگیر هستند ، از یک ابزار برنامه ریزی شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

 

4. پیروان رقیب خود را در اینستاگرام بدزدید

یکی از بهترین راه ها برای یافتن و جذب افراد جدید ، جستجوی حساب های اینستاگرام نزدیکترین رقبای خود و تعامل با مخاطبان آنها است. این افراد قبلاً مقداری از علاقه خود را به محصولی که شما حمل می کنید با رعایت حساب رقبا نشان داده اند.

 

بنابراین چگونه می توانید پیروان رقبای خود را به طور موثر سرقت کنید؟ با تعامل با پیروان نزدیکترین رقبا می توانید آنها را بدزدید. روش های مختلفی برای تعامل با کاربران اینستاگرام وجود دارد و هرچه کار بیشتری انجام دهید ، از دنبال کننده ها و تعامل بیشتری برخوردار خواهید شد.

 

سه نوع نامزدی در اینستاگرام عبارتند از:

 

کاربر را دنبال کنید

مثل عکس

در مورد عکس نظر دهید

من یک آزمایش غیر رسمی با حساب کاربری خود انجام دادم تا ببینم پیروان رقبای من چگونه به پیشرفت های بازاریابی من پاسخ می دهند. من پیروان یک رقیب محلی و نزدیک را هدف قرار دادم. از آنجا که می دانم بسیاری از پیروان وی محلی هستند ، شهر خود را به نمایه خود اضافه کردم تا آشنایی بیشتری بین برند خود و افرادی که هدف قرار داده ام ایجاد کنم.

 

من به سادگی با دنبال کردن 100 نفر از پیروان رقبای خود شروع کردم. بعداً 100 نفر دیگر را دنبال کردم اما وقت گذاشتم و یکی از عکسهایشان را دوست داشتم. سرانجام ، من یک گروه سوم 100 نفری را دنبال کردم و دوست داشتم و همچنین در مورد یک عکس از هر حساب نظر دادم.

 

نتایج اینجا بود:

 

دنبال کنید: 14? پیگیری

دنبال کردن + پسندیدن: 22? پیگیری

دنبال کردن + پسندیدن + نظر: 34? پیگیری

اگرچه متغیرهای زیادی وجود دارد و آزمون از حد علمی دور بود ، اما نتایج واضح بود. هرچه بیشتر افراد را درگیر کرده و با آنها درگیر شوید ، بیشتر از این کار خلاص می شوید.

 

توجه: در حالی که این خلاف شرایط خدمات اینستاگرام نیست ، برخی از کارآفرینان از اتوماسیون استفاده می کنند تا همان روند بالا را دنبال کنند. House of Hannie درباره این تاکتیک و موافقان و مخالفان آن در قسمت Shopify Masters در زیر بحث می کند.

 

 

 

نماد الگو

با خرید در اینستاگرام بیشتر بفروشید

 

برای تبدیل تعامل با فروش در کانال فروش اینستاگرام ، محصولات را به پست ها و استوری های خود اضافه کنید.

 

5. برای پست های پشتیبانی شده و بررسی محصولات پرداخت کنید

همه این ارسال بهینه شده به حساب شما عالی است اما اگر واقعاً می خواهید تأثیر خود را بگذارید ، باید از بازاریابی تأثیرگذار در اینستاگرام استفاده کنید و نام تجاری خود را در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار دهید.

 

چگونه اون کار را انجام می دهی؟ اول ، بر خلاف روشهای بالا برای رشد حساب خود ، این یکی معمولاً رایگان نیست. با این حال ، اگر به درستی انجام شود ، ارزش خوبی دارد.

 

برای شروع ، باید لیستی از حساب های بزرگ در طاقچه خود ایجاد کنید. به عنوان مثال ، اگر محصولات زیبایی می فروشید ، می خواهید حساب های بزرگی از وبلاگ نویسان زیبایی پیدا کنید.

 

شما ممکن است از قبل این حساب ها را دنبال کنید ، اما در غیر این صورت باید آنها را پیدا کنید. یکی از بهترین راه ها استفاده از Webstagram است (که قبلاً ذکر شد) و جستجوی برخی از نزدیکترین کلمات کلیدی هشتگ که در ابتدای این پست کشف کرده اید. وقتی کلمات کلیدی خود را جستجو می کنید ، نه تنها کلمات کلیدی مرتبط را به شما نشان می دهد ، بلکه همچنین برترین حساب های اینستاگرام را که دارای این کلمات کلیدی هستند نشان می دهد.

 

چند نکته وجود دارد که باید در نتایج پروفایل جستجو کنید:

 

افراد زیادی - معمولاً 20 تا 200 کیلوگرم

یک آدرس ایمیل در نمایه

اگر در نمایه آدرس ایمیل وجود داشته باشد ، معمولاً به این معنی است که آنها برای پست های حمایت شده یا فریاد در یک داستان حمایت مالی باز هستند.

 

می خواهید به آنها ایمیل بزنید و از آنها بخواهید قیمت پست اسپانسرشان را بفرستند. به طور کلی ، من متوسط ??نرخ را در حدود 20 تا 50 دلار برای هر پست دریافت کردم ، بسته به اندازه افراد زیر.

 

با این حال ، اگر کالایی منحصر به فرد و اصلی می فروشید ، ممکن است بخواهید محصول خود را برای بررسی و ارسال برای آنها ارسال کنید. هرچه تصویر طبیعی تر و کمتر شبیه تبلیغات باشد ، معمولاً جذابیت و واکنش آن بیشتر می شود.

 

شما لزوماً به تأثیرپذیری با دنبال کنندگان گسترده احتیاج ندارید ، بلکه به افرادی با نرخ تعامل زیاد (لایک و نظر نسبت به اندازه دنبال کننده) احتیاج دارید ، که بسیاری از بازارهای اینفلوئنسر می توانند ارائه دهند.

 

6. برای کشف محلی از برچسب های جغرافیایی در اینستاگرام استفاده کنید

علاوه بر هشتگ ها ، شما می توانید پست ها و داستان های اینستاگرام خود را با برچسب گذاری موقعیت مکانی خود ، چه در شهری که در آن هستید و چه محلی که عکس یا فیلم در آن گرفته شده است ، قابل شناسایی کنید.

 

مکانها نه تنها خوراک اینستاگرام خود را دارند بلکه استوری خود را دارند دقیقاً مانند هشتگهایی که می توانید هنگام استفاده از برچسب مکان در Stories خود به آنها کمک کنید.

 

برچسب گذاری جغرافیایی در اینستاگرام

 

مشاغل محلی می توانند با ارسال پست منظم به این فیدها و همچنین درگیر کردن پست های مشتریان احتمالی که از نظر جسمی در مجاورت هستند ، از برچسب های مکان بیشترین ارزش را کسب کنند.

 

7. داستان های خود را در موارد برجسته سازماندهی کنید

هر زمان که یک پیرو بالقوه بر روی پروفایل شما قرار می گیرد ، شما یک زمان کوتاه دارید تا آنها را متقاعد کنید که شما را دنبال کنند.

 

یکی از راه های انجام این کار استفاده از ویژگی "برجسته ها" در نمایه شما برای سازماندهی داستانهای اینستاگرام خود به روشی است که ارتباط حساب شما را با آن برقرار می کند.

 

از آنجا که طول داستان ها 24 ساعت است ، از برجسته ها می توان برای آنها یک زندگی دوم ایجاد کرد و دیگران را فریب داد تا شما را دنبال کنند تا در آینده داستان های بیشتری را از دست ندهند.

 

 

برجسته ترین داستان در instagram

 

از موارد برجسته داستان استفاده کنید تا:

 

پیش پرده هایی ایجاد کنید که حساب شما را مسخره می کند

داستانهای خود را در قالب مضامین تنظیم کنید (مانند کشورهایی که برای حساب سفر به آنها سفر کرده اید)

محصولات خود را از طریق تصاویر و فیلم ها توضیح دهید

محصولات خود را با استفاده از پیوندهای کشویی تبلیغ کنید (برای انجام این کار با Stories خود به حداقل 10K دنبال کننده و یک حساب کاربری Instagram نیاز دارید)

8- دنبال کنندگان بیشتری بخواهید

به نظر واضح است ، اما شایسته است که گفته شود: از اینکه گاهی از مخاطبان خود بخواهید شما را دنبال کنند ، نترسید.

 

به همان روشی که YouTubers از بینندگان خود می خواهد در پایان ویدیوهای خود آنها را دنبال کنند ، همچنین می توانید از بینندگان بخواهید که برای محتوای بیشتر شما را دنبال کنند.

 

بعضی اوقات ممکن است مردم واقعاً از آنچه در اینستاگرام قرار می دهید لذت ببرند ، اما قبل از اینکه شما را دنبال کنند احتیاج به تحریک دارند. بعضی اوقات فقط لازم است یک سیستم عامل به کاربران یادآوری کنید که می توانند مشترک شوند تا در نظرات یک پست بیشتر بگیرند.

 

همچنین می توانید این کار را در زیرنویس های اینستاگرام خود انجام دهید یا حتی با قرار دادن آنچه مخاطبان شما را دنبال می کنند یا اشاره به محتوای جدیدی که نمی خواهند از دست بدهند ، در محتوای خود کار کنید.

 

9. برای دنبال کنندگان بیشتر روندها را انتخاب کنید

وقتی فرصتی پیش می آید ، همسویی محتوای شما با موضوعات پرطرفدار یا هشتگ ها می تواند قابلیت کشف و تعامل را بهبود بخشد.

 

به عنوان مثال ، می توانید موج یک موضوع یا رویداد پرطرفدار مانند تعطیلات را به روشی مرتبط سوق دهید تا تعامل و پیشرفت خود را تقویت کنید. یا می توانید در یکی از بسیاری از تعطیلات هشتگ موجود ، مانند # قهوه ملی (روز اول اکتبر 2018) شرکت کنید. رویدادهای مربوطه را در تقویم خود علامت گذاری کنید تا بتوانید از قبل محتوای مربوطه را تهیه کنید.

 

حتماً به طرز معناداری به مکالمه بپیوندید و در صورت تردید ، از خود بپرسید که آیا مخاطبان هدف شما واقعاً به روند توجه دارند

 

10. برای جذب فالوورهای اینستاگرام یک لیست تبلیغاتی اجرا کنید

یکی از بهترین نظراتی که می توانید در هر پست در شبکه های اجتماعی ، نه فقط اینستاگرام ، دریافت کنید ، اظهارنظری است که در آن یک کاربر دوست خود را برچسب گذاری می کند. این نظرات نه تنها به جذابیت پست شما کمک می کند ، که به نوبه خود آن را برای الگوریتم اینستاگرام مطلوب می کند ، بلکه هر برچسب یک مخاطب جدید برای شما به ارمغان می آورد که از طریق یک توصیه وارد شده و به عنوان یک پیرو می توانید به طور بالقوه از او پیروز شوید.

 

یکی از راه های تشویق این رفتار ، ارسال مطالب قابل تعویض است که تقاضای اشتراک گذاری 1: 1 را دارند (به عنوان مثال یک الگوی رفتاری در ورزشگاه که از شما می خواهد دوستی را که روز پا را رد می کند نشان کنید). اما یک روش قابل اطمینان تر برای اینکه مخاطبان خود را در برچسب زدن به دوستانشان قرار دهند ، اجرای یک پیشنهاد است که مخاطبان شما را به برچسب زدن یک دوست و پیگیری حساب شما ترغیب می کند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر حتماً پست ما را در مورد اجرای یک لیست بررسی کنید و همچنین دستورالعمل های تبلیغاتی اینستاگرام و سایر شرایط قانونی برای اجرای مسابقه ای را که در کشور محل کار شما اعمال می شود دنبال کنید.

 

برای الهام بخشیدن ، در اینجا مثالی از محصول موفقیت آمیز محصولات از پنجم است که افراد را ترغیب می کند حساب خود را دنبال کنند و دوست خود را برچسب گذاری کنند تا شانس برنده شدن دو محصول رایگان برای هر دو نفر باشد.

 

نمونه هشتگ های اینستاگرام

 

11. با پست های اینستاگرامی خود سازگار باشید

اکثر دنبال کنندگان شما را برای آنچه در گذشته پست کرده اید دنبال نمی کنند بلکه به شما قول می دهند در آینده چه پست کنید. مخاطبان شما می خواهند بدانند که اگر دکمه دنبال کردن را بزنند چه چیزی می خواهند بگیرند.

 

داشتن یک خوراک با یک موضوع ثابت که در آن با سرعت ثابت منتشر می شود ، می تواند به اندازه بسیاری از سایر استراتژی های رشد که در بالا توضیح داده ایم ، در رشد افراد زیر تأثیر بگذارد. حتی یک الگوی ساده می تواند فالورهای جدید را فریب دهد ، به شرطی که در نگاه اول به هرکسی که روی نمایه شما قرار می گیرد ، منتقل شود.

 

بیوگرافی اینستاگرام و 9 پست آخر خود را به عنوان اولین برداشت خود در اینستاگرام در نظر بگیرید. آیا آنها به طور موثری از طریق شخصیت ، فیلترها ، رنگ ها یا چیدمان با آنها سازگاری دارند؟

 

طرح شبکه شما یک روش غالباً دست کم گرفته شده برای خلاقیت با زیبایی خوراک شما است در حالی که ریتمی را به استراتژی انتشار و ثبات خود اضافه می کنید که ارزش آن را دارد.

 

در واقع ، بسیاری از حساب هایی که از این روش استفاده می کنند ، اغلب با تمرکز بر تبدیل بازدیدکنندگان به فالوور ، تولید گرافیک متنی یا سایر مطالب با چرخش سریعتر و ساده سازی تولید کلی محتوای اینستاگرام خود ، می توانند تلاش کمتری در ایجاد محتوا صرف کنند.

 

می توانید از ابزاری مانند بعداً استفاده کنید تا به راحتی برنامه ریزی و برنامه ریزی کنید تا نحوه و نحوه نمایش خوراک خود را از قبل تنظیم کنید. بیمه Sonnet فقط یک نمونه از این است که برخی مارک ها با زیبایی طرح بندی اینستاگرام خود تا چه حد پیش می روند.

 

12. به مرور زمان اینستاگرام خود را به دقت کنترل کنید

اگر تعداد دنبال کنندگان اینستاگرام خود را به همین سرعت از دست دهید کافی نیست. به میزان رشد خود و همچنین میزان اشتغال زیر در کل توجه داشته باشید.

 

Social Blade یک ابزار رایگان عالی برای تجزیه و تحلیل رشد افراد زیر (یا رقبای شما) ، نشان دادن پیروان اضافه شده و با گذشت زمان و در روزهای خاص است.

 

SocialBlade برای اینستاگرام

 

با یک حساب کاربری Instagram ، داشبورد Instagram Analytics نیز دریافت می کنید که بصیرت ارزشمندی را به صورت رایگان ارائه می دهد که به هیچ جای دیگری نخواهید رسید. شما می توانید ببینید که چند نفر در حال بررسی مشخصات شما هستند ، تعداد پست های شما به چه تعداد نفر رسیده است ، جذاب ترین پست های شما چیست و بیشتر دنبال کنندگان شما از کجا هستند.

 

می توانید از این داده ها برای تشخیص اینکه کجا کوتاه می آیید و کجا می توانید کارهای بیشتری انجام دهید استفاده کنید.

 

در پست ها به دنبال الگوهایی باشید که بیشترین جذابیت را داشته اند و سعی کنید آن را در محتوای آینده خود تکرار کنید.

 

13. از ابزارهای اینستاگرام که در اختیار دارید استفاده کنید

صدها ابزار اینستاگرام وجود دارد که می تواند به شما و استراتژی اینستاگرام شما کمک کند ، اما من سه ابزار اصلی را برای کمک به شما در ایجاد مخاطب و تعامل با آنها در طول زمان ذکر کردم:

 

بعداً: پستهای اینستاگرام خود را از طریق رایانه یا دستگاه همراه خود برنامه ریزی و منتشر کنید.

IconoSquare: اطلاعات ، تجزیه و تحلیل ها و اطلاعات مربوط به حساب و پیروان شما.

Webstagram: بهترین هشتگ ها را برای پست های خود و افراد برای پست های پشتیبانی شده خود پیدا کنید.

 

اینستاگرامی را دنبال کنید که باعث رشد تجارت شما شود

در این پست ما در مورد م effectiveثرترین روشهای استفاده از اینستاگرام برای ایجاد یک دنبال کننده هدفمند صحبت کردیم ، اما این همیشه یک بازی اعداد نیست. مانند هر شبکه اجتماعی ، در کل موفق ترین استراتژی اصالت و اجتماعی بودن است.

 

اگر روی تعامل ، نه فقط دنبال کنندگان تمرکز کنید ، اینستاگرام می تواند خانه خوبی برای محصولات و نام تجاری شما باشد که می تواند منجر به جریان درآمد سالم برای تجارت الکترونیکی شما شود.

https://www.shopify.in/blog/14288561-how-to-build-a-massive-following-on-instagram

https://flwland.com/buy-instagram-followers/