سفارش تبلیغ
صبا ویژن

3 دلیل خرید دنبال کنندگان FAKE در اینستاگرام می توانند صدمات بیش

3 دلیل خرید دنبال کنندگان FAKE در اینستاگرام می توانند صدمات بیشتری از خوب داشته باشند.

نحوه خرید دنبال کنندگان واقعی اینستاگرام
ما می دانیم که ساختن یک پیروان در اینستاگرام از ابتدا دشوار است ، به ویژه با توجه به اینکه چقدر چیزهای رقابتی در یکی از محبوب ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی جهان بدست آمده است. با این حال ، این بهانه ای برای خرید هزاران دنبال کننده به امید شروع کار نیست ، زیرا شما قطعاً نمی خواهید.
اما ممکن است خیلی خوب به چندین مسئله بپردازید که در صورت خرید دنبال کننده های جعلی ، احتمال ایجاد مارک در اینستاگرام شما را خراب می کند. در اینجا به چند دلیل اشاره میکنیم.
در برابر TOS اینستاگرام
اگرچه کاملاً واضح است ، بسیاری از کاربران هنوز هم نمی دانند که خرید دنبال کننده یا دوست داشتن آنها خلاف شرایط خدمات اینستاگرام (TOS) است. و اینستاگرام در واقع بسیار دلگیر است ، زیرا هر از گاهی برای انجام این کارها حساب های بی شماری را معلق و ممنوع می کند.
نیازی به گفتن نیست ، شما نمی خواهید حساب خود را که در آن زمان و تلاش زیادی صرف کرده اید ، از دست دهید ، فقط برای افزایش کوتاه مدت در اعداد (از تعداد پیروان) که در واقع حتی به هیچ عنوان واقعی ترجمه نمی شود. نامزدی.
نرخ تعامل را تحت تأثیر منفی قرار می دهد
ممکن است چیزی که اکثر کاربران نمی دانند این روزها تعداد دنبال کننده مهمترین معیار برای داوری موفقیت در یک حساب اینستاگرام نیست. در عوض ، این نرخ تعامل است.
به عنوان مثال ، اگر یک حساب کاربری با 100K دنبال کننده در هر پست مانند 250 لایک در نظر گرفته شود ، نرخ تعامل بسیار وحشتناک است و خیلی ها دوست ندارند با چنین تأثیرگذار یا مارک هایی کار کنند.
علاوه بر این ، الگوریتم اینستاگرام میزان تعامل را بسیار جدی می گیرد ، به این معنی که اگر ضریب نامساوی بدی داشته باشید ، می تواند به توانایی شما در دستیابی به کاربران هدفمند در طاقچه شما آسیب برساند.
می تواند به یک تصویر نام تجاری ضعیف منجر شود
اگر یک شغل هستید ، احتمالاً نیازی به سخنرانی در مورد اهمیت تصویر برند برای هر مشاغل ندارید. و مشکل خرید دنبال کنندگان جعلی در اینستاگرام این است که این یکی از سریعترین راهها برای ساختن یک نام تجاری ضعیف است.
از این گذشته ، هیچ مشتری یا دنبال کننده بالقوه ای این واقعیت را دوست ندارد که شغلی که به دنبال کار با آنها هستند یا از تاکتیک های بازاریابی سایه دار مانند خرید پیروان جعلی استفاده می کند. در حالی که مشتری متوسط ??متخصص رسانه های اجتماعی نیست ، برای کاربران فعال در اینستاگرام دشوار نخواهد بود که بگویند آیا یک تجارت خاص به طور مصنوعی تعداد پیروان خود را افزایش می دهد یا خیر.
این خصوصاً با توجه به این واقعیت است که تمام آن حسابهایی که "پیروان" شما در حال فریاد جعلی بودن هستند فریاد می زنند ، زیرا آنها معمولاً هیچ فعالیتی ندارند و در بسیاری موارد هیچ عکس نمایه ای نیز ندارند.
چگونه کار می کنیم
ما هرگز پیروان دروغین ، غیرفعال و یا ارواح به شما نمی دهیم زیرا این کار صدمه ای بیش از خوب ایجاد می کند. کاری که ما انجام می دهیم این است که کاربرانی را پیدا کنید که علاقه مند به صفحه اینستاگرام شما باشند و با آنها درگیر شوید تا آنها را به شما اطلاع دهند.