سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا باید دنبال کننده های اینستاگرام خود را بخرید؟ مزایا و معایب

آیا باید دنبال کننده های اینستاگرام خود را بخرید؟ مزایا و معایب

به این فکر می کنید که آیا دنبال کننده های اینستاگرام خود را خریداری کنید؟ این را در نظر بگیرید:
جمعه شب است ، و شما تصمیم می گیرید رستورانی را که قبلاً قبلاً نبودید امتحان کنید. شما در در راه می روید ، و مکان خالی است.
اولین فکر شما چیست؟ مشکلی در رابطه با "چه مشکلی با این مکان وجود دارد؟" درست؟
ما برای آگاهی از انتخاب های خود ما به تجربیات مثبت سایر افراد تکیه می کنیم. انتظار دارید یک رستوران شلوغ از غذاهای خوشمزه برخوردار باشد ، یک مقاله وبلاگ با تعداد سهم از آن جالب تر باشد و یک پروفایل اینستاگرامی با هزاران دنبال کننده قانونی تر باشد.
جوانب مثبت و منفی در خرید پیروان # اینستاگرام ?? #SocialMediaMarketing
برای توییت کلیک کنید
درست؟
خوب ، نه همیشه
تعداد پیروی بالاتر در اینستاگرام برای ایجاد حقانیت به نظر می رسد مفید باشد ، اما ممکن است مزایای مورد نظر شما را نداشته باشد.
واقعیت این است ، هنگامی که دنبال کنندگان اینستاگرام را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی خود خریداری می کنید ، راهی سریع برای تقویت تعداد دنبال کننده شماست ، اما در واقع می تواند در دراز مدت شما را آزار دهد.
در این پست نحوه کار خرید دنبال کننده های اینستاگرام ، چرا این یک ایده واقعاً بد است ، و اینکه چگونه می توانید پیروان را به روشی مثبت تر و پایدار تر کسب کنید ، ارائه می دهد.
مشکلی هنگام خرید دنبال کننده های اینستاگرام شما
خرید دنبال کنندگان اینستاگرام آسان است. در حقیقت ، چندین شرکت به هزار دلار دنبال کننده اینستاگرام شما را به سختی بیش از هزینه یک لاته به شما می فروشند. تنها کاری که باید انجام دهید اینست که تعداد پیروان را انتخاب کنید ، نمایه خود را در معرض دید عموم قرار دهید ، دسته خود را ارسال کنید و هزینه آنها را بپردازید.
فقط در چند لحظه ، می توانستید هزاران دنبال کننده کسب کنید. و همه فقط برای چند دلار
به راحتی می توانید با پیروزی سریع وسوسه شوید ، اما آیا هزینه آن را دارد؟
هزینه خرید دنبال کنندگان اینستاگرام چقدر است؟
هزینه دنبال کنندگان اینستاگرام بر اساس سایت و "کیفیت" پیروان متفاوت است. یک سایت که من پیدا کردم 2500 دنبال کننده "با کیفیت بالا" را با فقط 29.99 دلار ارائه می دهد. حداقل آنها با کیفیت بالا هستند ، درست است؟ (بنابراین آنها می گویند ...)
اگر می خواهید دنبال کننده های اینستاگرام خود را بخرید ، قیمت ها را خریداری کنید
سایتهای دیگر که پیدا کردم تقریباً 10،000 دنبال کننده با قیمت کمتر از 100 دلار دارند.
به نظر می رسد سرقت! شما می توانید برای چند صد دلار حساب کاربری اینستاگرام قانونی بسازید و سپس با حمایت دلار شروع به جیب زدن کنید.
این چیز است - این پیروان واقعی نیستند. یک شرکت حتی متهم می شود که تعداد دنبال کننده شما هرگز کاهش نمی یابد زیرا آنها "واقعی مصنوعی به نظر می رسانند". بله ...؟
این سایت ها ادعا می کنند که آنها می توانند به تشویق افراد واقعی (واقعی) برای دنبال کردن شما کمک کنند زیرا حساب شما پس از خرید دنبال کننده های اینستاگرام محبوب می شود و این باعث می شود افراد واقعی را به همکاری با شما تشویق کنند.
در حقیقت ، چندین وبلاگ نگار مد برای تلاش برای ایستادگی در یک بازار اشباع نشده ، برای خرید پیروان دعوت شده اند. برخی از این Instagrammers در هر سال میلیون ها دلار درآمد کسب می کنند و ممکن است چند صد دلار قیمت کمی به نظر برسد تا فرصتی برای پیوستن به صفوف خود بپردازد....
بنابراین ، چرا خرید دنبال کننده های اینستاگرام ایده بدی است؟
برای مبتدیان ، این بی صدا است. در حقیقت ، کل سایت ها در اطراف فراخواندن وبلاگ نویسان و اینستاگرام ها ساخته شده اند که دنبال کننده های اینستاگرام را خریداری می کنند.
فکر کنید اگر دنبال کننده های اینستاگرام را بخرید ، این موضوع شما را به رویای خود مبنی بر داشتن یک تأثیرگذار معروف در اینستاگرام نزدیکتر می کند؟ دوباره فکر کنید سایت ها روی تأثیرگذارانی که سعی در جمع آوری اعداد و حتی ارائه ابزارهایی برای تجزیه و تحلیل حساب برای پیروان جعلی دارند ، می شوند.
حتی اگر شما موفق به دریافت این نقش آنفلوانزور آبدار شوید ، گرفتار خواهید شد.
مهمتر از همه ، داشتن پیروان بیشتر منجر به درگیری بیشتر نمی شود. دنبال کنندگان جعلی ارزان قیمت معمولاً محصولات را دوست ندارند ، نظر می دهند یا از همه مهمتر. شایان ذکر است ، شما می توانید نظرات جعلی نیز بخرید. آنها هیچ اثربخش تر از پیروان جعلی نخواهند بود.
هنگام خرید دنبال کننده های اینستاگرام ، جوانب و جوانب مثبت چیست؟
بنابراین ، بگذارید آن را بیان کنیم - جوانب مثبت و منفی در خرید پیروان جعلی اینستاگرام چیست و آیا واقعاً ارزش آن را دارد؟
نظرات طرفداران جعلی اینستاگرام
followers پیروان جعلی ارزان هستند
?? می توان با چند کلیک خریداری کرد
?? ممکن است یک اعتبار کاذب به اعتبار شما بدهد
منفی پیروان جعلی اینستاگرام
followers پیروان جعلی تبدیل نمی کنند و آنها را بی فایده می کنند
on به شما در دستیابی به تأیید کمک نمی کند
trust اعتماد پیروان واقعی شما را تضعیف می کند
وقتی این موضوع کم کم شد ، خرید دنبال کننده های جعلی اینستاگرام ارزش افزایش سریع را ندارد.
در مورد ابزارهای خودکار دنبال کننده اینستاگرام چطور؟
ابزارهای دنبال کننده خودکار ، خدماتی هستند که سایر حساب های اینستاگرام را بر اساس عواملی مانند مکان ، صنعت و هشتگ های محبوب خود دنبال می کنند و از آن جدا می کنند. ایده این است که با دنبال کردن حساب های دیگر ، آنها احتمالاً از شما عقب می روند.
این سرویس ها غالباً حسابهای غیرمشخصی را نیز انجام می دهند که به دنبال شما نیستند یا با حساب شما درگیر نمی شوند.
در سطح خوب به نظر می رسد. بعلاوه ، شما پیروان واقعی می گیرید ، و آنها را نمی خریدید. مشکل این است که بسیاری از این حسابها هنوز قصد ندارند با مارک شما درگیر شوند.
این میزان درگیری پایین می تواند به شما آسیب برساند زیرا پیروان واقعی می خواهند بدانند که چگونه شما هستید ، مثلاً 100000 دنبال کننده ، اما فقط در هر پست چند ده لایک دریافت می کنید. و قبل از امضای قرارداد آنفلوانزا میلیون دلاری در راه تحقیر شدن ، می توانید شرط بندی کنید که قصد دارند نرخ نامزدی شما را ببینند.
اگر به دنبال ایجاد ترافیک یا خرید با حساب اینستاگرام خود هستید ، دنبال کنندگان اینستاگرام خود را خریداری نکنید ، به دنبال کننده های واقعی نیاز دارید که در واقع به آنچه شما پیشنهاد می دهند علاقه دارند.
هر روش دیگری صرفاً هزینه یا ریسک ندارد.
راه درست برای رشد پیروان اینستاگرام شما
شما می خواهید دنبال کنندگان اینستاگرام خود را بزرگ کنید و اکنون می فهمید که چرا اگر دنبال کننده های اینستاگرام خود را خریداری کنید ، این یک ایده وحشتناک است. بنابراین گزینه های شما چه هستند؟
اولین قدم برای درک نحوه عملکرد الگوریتم اینستاگرام است ، به این ترتیب اینستاگرام تصمیم می گیرد چه محتوایی را برای کاربران نشان دهد.
الگوریتم اینستاگرام محتوای کاربران را بر اساس نوع محتویاتی که قبلاً درگیر آنها بوده اند و میزان تعامل هر پست را نشان می دهد.
به عنوان مثال ، اگر با تعداد زیادی سایت مرتبط با کار بافندگی دنبال می کنید و درگیر می شوید ، به احتمال بسیار زیاد می توانید پست های محبوب مربوط به بافندگی را ببینید ، مانند این:
آیا باید دنبال کننده های اینستاگرام خود را بخرید؟
بنابراین ، اگر دنبال تعقیب بیشتری می خواهید ، به تعامل بیشتری نیاز دارید؟
خیلی مفید نیست ، می دانم.
در اینجا نحوه به دست آوردن دنبال کننده های واقعی که در واقع به محتوای شما و مارک تجاری شما علاقه مند هستند ، به دست می آید.
1. یک برنامه نامزدی برای خود ایجاد کنید
اگر می خواهید افراد دیگر با شما اجتماعی باشند ، باید با آنها اجتماعی باشید! برای جستجوی و درگیر شدن با حساب در صنعت خود وقت بگذارید. سایر Instagrammers را نیز مانند پست های خود دنبال کنید و نظرات متفکرانه را ترک کنید.
می دانید ، اجتماعی باشید.
برنامه ای را برای اطمینان از سازگاری خود تهیه کنید. شما می توانید برنامه را هر طور که دوست دارید تنظیم کنید ، به عنوان مثال:
15 دقیقه دوست داشتن ، اظهار نظر و درگیری روزانه
20 دقیقه درگیری 2 بار در هفته
تعداد X حساب را دنبال کنید و تعداد نظرات X را در روز بگذارید
هر برنامه ای را که برای خود تعیین کرده اید ، هدف خود را معتبر کنید. نیازی نیست کتاب بنویسید ، فقط افکار یا عقاید خود را به روشی که به گفتگو کمک می کند به اشتراک بگذارید.
به عنوان مثال ، این پست برای Zero Waste Collective دارای یک تن اظهار نظر است ، بسیاری از آنها سؤالاتی در مورد یافتن ظروف مشابه یا سؤال از نحوه کاهش ضایعات در آشپزخانه دارند.
نظرات باید جزئی از گفتگو باشد. بگویید که چرا پست را دوست دارید ، چگونه با یک وضعیت مشابه برخورد کرده اید یا منابع را به اشتراک گذاشته اید. فقط نگویید ، "پست عالی!"
2. استوری های جالب اینستاگرام ارسال کنید
استوری های اینستاگرام پست های حساس به زمان هستند که بعد از 24 ساعت از بین می روند. و آنها اخبار بزرگی هستند. طبق اینستاگرام ، این پلتفرم روزانه بیش از 500 میلیون کاربر داستانی فعال دارد.
آمار اینستاگرام
استوری ها به کاربران این امکان را می دهند تا از پشت صحنه جلوه دهند و اغلب شخصی تر از پست های معمولی اینستاگرام هستند. بعلاوه ، به دلیل اینکه در رأس کاربران قرار دارند ، داستانهای اینستاگرام تمایل به جذب بسیار بیشتری دارند.
بنابراین ، چه چیزی را باید در Instagram Stories بنویسید تا دنبال کننده های بیشتری را هدایت کنید؟
سؤالاتی که احتمالاً کاربران درباره آنها اظهار نظر می کنند
در پشت محتوای صحنه ، مانند "چگونه ساخته می شود" یا نورافکن کارمندان
آزمونها یا نظرسنجی ها
محتوای تولید شده توسط کاربر ، مانند بررسی یا DM (البته با اجازه)
برای دیدن اینکه چه داستانهای کاربران شما جالب است ، حتماً با ضربه زدن روی داستان فعال خود ، کشیدن سریع و سپس ضربه زدن به نماد نمودار نوار ، Instagram Story Insights خود را بررسی کنید. در آنجا می توانید ببینید چه کسی داستان را مشاهده کرده و چه اقداماتی را انجام داده است.
هنگامی که متوجه شدید مخاطبان شما به چه نوع محتوایی واکنش نشان می دهند ، می توانید روی ایجاد بیشتر آن نوع محتوا تمرکز کنید و دنبال کنندگان اینستاگرام خود را خریداری نکنید.
3. از انواع هشتگ استفاده کنید
هشتگ راهی برای مرتب کردن مطالب در سایت های رسانه های اجتماعی مانند توییتر و اینستاگرام است. وقتی روی یک هشتگ ضربه می زنید ، می توانید تمام مطالب دیگر ارسال شده را که از همین هشتگ استفاده کرده اند ، مشاهده کنید. به عنوان مثال ، یک بلاگر غذایی ممکن است از هشتگ #veganblogger استفاده کند.
حساب کاربری Veger Blogger Instagram
روی آن هشتگ ضربه بزنید ، و می توانید تمام پستهای دیگر که کاربران با استفاده از #veganblogger به اشتراک گذاشته اند را مشاهده کنید.
هشتگ ها تمایل به درگیری دارند ، این می تواند به شما در دستیابی به محتوای شما کمک کند. کاربران همچنین می توانند هشتگ های مورد علاقه خود را دنبال کنند ، که می تواند کمک کند تا حساب شما توسط افراد علاقمند به صنعت شما پیدا شود.
در اینجا چند روش برای یافتن هشتگ وجود دارد که پیروان شما را افزایش می دهد:
برای جستجوی اصطلاحات مرتبط با صنعت خود از عملکرد جستجوی اینستاگرام استفاده کنید
به دنبال "هشتگ های مرتبط" بگردید و لیستی از موارد مرتبط با تجارت خود تهیه کنید
ببینید کدام هشتگ ها بیشترین پست را دارند ، سپس به پست ها نگاه کنید تا ببینید که چه میزان درگیر شدن این پست ها است
چند هشتگ محبوب را دنبال کنید (این به شما کمک می کند تا در صنعت خود با حساب های دیگری نیز شرکت کنید!)
ببینید چه رقبایی از رقبا در پست های جذاب خود استفاده می کند
به جستجوی هشتگ های مربوطه ، اما کمتر محبوب در جایی که محتوای شما ممکن است از آن برجسته باشد
سپس لیستی از این هشتگ ها تهیه کنید و آنها را در پست های خود تست کنید. از هشتگ هایی استفاده کنید که درگیری را درگیر می کنند.
فقط بخاطر داشته باشید که اینستاگرام تمایل دارد تا پروفایل هایی را که بیش از حد از هشتگ استفاده می کنند مجازات کند یا از برچسب های اسپم استفاده کند. اطمینان حاصل کنید که همه هشتگ های شما در واقع به محتوای شما مربوط هستند و از استفاده مجدد از همان هشتگ ها بارها و بارها خودداری کنید.
4- اکانت اینستاگرام خود را در کانالهای دیگر تبلیغ کنید
هنگامی که می خواهید پیروان خود را به سرعت رشد کنید ، برخی از این استراتژی ها می توانند کمی ناامید کننده باشند. منتظر امید مردم باشید ، شاید حساب خود را پیدا کنید و به دکمه مانند آن احساس خیلی تحریک آمیز نکنید.
علاوه بر درگیر شدن با استراتژی های فوق ، می توانید با دعوت مخاطبان خود برای دوست داشتن خود در اینستاگرام ، کمی پیشگیرانه تر شوید.
به عنوان مثال ، اگر یک وب سایت قوی ، صفحه فیس بوک ، نمایه توییتر یا لیست ایمیل دارید ، می توانید از آن اتصالات برای رانندگی بیشتر دنبال کنندگان اینستاگرام استفاده کنید.
این استراتژی ها را امتحان کنید:
فید اینستاگرام خود را به وب سایت خود اضافه کنید که آخرین ارسال های شما را نشان می دهد
برای ارسال ایمیل و وب سایت خود ، یک دکمه Instagram دنبال کنید
یک میزبان مسابقه اینستاگرام باشید و آن را در فیس بوک تبلیغ کنید
بعلاوه ، سعی کنید تبلیغات اینستاگرام را اجرا کنید تا دنبال کنندگان واقعی اینستاگرام که علاقه مند به نام تجاری و محتوای شما هستند را جذب کنید.
نتیجه گیری: دنبال کنندگان اینستاگرام خود را درگیر و خریداری نکنید
خرید دنبال کننده های اینستاگرام ممکن است راهی آسان برای نزدیک کردن اهداف اینستاگرام شما به نظر برسد. حقیقت این است که این کار ناخواسته است و مهمتر از همه این که به سادگی کار نمی کند.
به جای اینکه با رها کردن پول در ربات های اینستاگرام ، همه آنها را ریسک کنید ، وقت خود را برای ساختن دنباله های قوی در اینستاگرام بگذرانید و تبلیغات یا تبلیغات خلاقانه ای انجام دهید تا افرادی را پیدا کنید که به آنچه انجام می دهید علاقه مند هستند ، و - امیدوارم! - مایل به خرید محصولات یا خدمات مورد نیاز خود هستید.