سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای کسب درآمد به چند فالوور اینستاگرام نیاز دارید؟

برای کسب درآمد به چند فالوور اینستاگرام نیاز دارید؟

اگر تاکنون فکر کرده اید که برای شروع درآمد واقعی به چه تعداد دنبال کننده نیاز دارید ، پاسخ کوتاه این است: "آنقدر که فکر می کنید نیست."

 

پاسخ طولانی به عواملی بستگی دارد:

 

در چه طاقچه ای قرار دارید و به راحتی می توانید آن را مستقیماً به یک گروه محصول گره بزنید (مد ، غذا ، زیبایی و تناسب اندام ، محبوب ترین ها هستند ، بر اساس هشتگ های برتر اینستاگرام)

پیروان شما چقدر درگیر هستند (100 هزار دنبال کننده جعلی زیاد نخواهد بود)

کدام کانال های درآمد را کشف می کنید

به طور طبیعی ، هر چه دنبال کننده بیشتری درگیر شوید ، بهتر خواهید بود. نکات ما را در مورد چگونگی جذب فالوور بیشتر در اینستاگرام بررسی کنید.

 

در حالی که اینستاگرام برتر هزاران دلار برای هر پست درآمد کسب می کند ، حتی آنهایی که 1000 نفر پیگیری های کوچک اما درگیر دارند ، این توانایی را دارند که بتوانند پول خود را بدست آورند.

 

نماد الگو

رایگان وبینار: نحوه رشد و کسب درآمد از حساب اینستاگرام خود

 

یک کارگاه رایگان با نکات بازاریابی اینستاگرام تست شده در زمینه. بیاموزید که چگونه مخاطبان اینستاگرام خود را افزایش داده و از طریق یک فروشگاه آنلاین از آن درآمد کسب کنید.

 

نحوه درآمدزایی در اینستاگرام در سال 2020

بسته به مارک منحصر به فرد محتوای اینستاگرام ، مخاطبان و میزان تعهد ، می توانید از طریق روش های زیر در اینستاگرام درآمد کسب کنید:

 

با مارک ها در پست های پشتیبانی شده کار کنید

عضو شریک شوید

فروشگاه اینترنتی خود را باز کنید

عکس های خود را به صورت آنلاین یا موارد دیگر بفروشید

زیبایی اینجاست که تعقیب یک جریان درآمد لزوماً دیگری را منتفی نمی کند.

 

بنابراین ، بیایید با رایج ترین رویکرد کسب درآمد در اینستاگرام شروع کنیم: مشارکت با مارک ها به عنوان تأثیرگذار.

 

با مارک ها در پست های پشتیبانی شده کار کنید

اصطلاح "اینفلوئنسر" این روزها بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

 

اینفلوئنسر اساساً هرکسی است که با انجام و به اشتراک گذاشتن کارهای جالب آنلاین ، خود را به شهرت آنلاین برساند. از نظر مخاطبان ، تأثیرگذاران سازندگان سلیقه ، طراحان روند و کارشناسان معتبری هستند که نظرات آنها درباره موضوعات خاص مورد احترام است.

 

بسیاری از مارک ها فقط نمی توانند با آن رقابت کنند ، بنابراین با تأثیرگذار در پست های پشتیبانی شده شریک می شوند که به تبلیغ در مورد محصولات آنها کمک می کند.

 

اما مارک ها فقط اندازه و دامنه دسترسی به حساب اینستاگرام شما را ندارند - این اعتماد و تعامل مخاطبان شما با محتوای شماست.

 

تعادل درآمد شما به عنوان یک تأثیرگذار و یکپارچگی شما به عنوان یک خالق ممکن است دشوار باشد ، اما اگر برای ادامه کار خود به درآمد بازاریابی اینستاگرام خود اعتماد ندارید ، همیشه آزادی انتخاب در مورد مارک هایی که با آنها کار می کنید را دارید ، فقط به عنوان مارک های انتخابی در مورد Instagrammers که با آنها کار می کنند.

 

مارک هایی که به دنبال تأثیرگذار هستند

 

انواع برندها از مارکتینگ تأثیرگذار استفاده می کنند تا محصولات خود را از آنجا (از طریق Fohr) به آنجا برسانند.

چگونه تصمیم بگیریم که به عنوان یک تأثیرگذار شارژ کنیم

معمولاً این معاملات تأثیرگذار شامل ایجاد محتوا - تبلیغات اینستاگرام ، یک پست ، یک ویدیو یا یک داستان - می شود و در بعضی مواقع اجازه استفاده از این محتوا را در سایت خودشان یا در تبلیغات به برند ارائه می دهد.

 

بیشتر این معاملات قابل مذاکره است و می تواند شامل یک پست یا کل کمپین در ازای دریافت هزینه ، کالای رایگان ، خدمات ، هدیه ، وعده نمایش یا ترکیبی از این موارد باشد.

 

هنگام مذاکره به این نکته توجه داشته باشید که شما فقط محتوا ارائه نمی کنید بلکه به مخاطبان خود دسترسی دارید - و احتمال استفاده گسترده شما از یکی از محبوب ترین سیستم عامل های اجتماعی است - و حقوق استفاده.

 

در یک نظرسنجی از 5000 تأثیرگذار ، حدود 42? گفتند که هر پست 200 تا 400 دلار هزینه می گیرند - فقط برای اینکه شما ایده ای را که برخی مارک ها مایل به پرداخت آن هستند و نحوه مذاکره بر اساس کارتهایی که در دست دارید ، بپرسید.

 

سرانجام ، شناختن مخاطبان خود نیز به عنوان یک تأثیرگذار مهم است.

 

ترکیب مخاطبان شما چیست و میزان نامزدی شما (درگیری کامل با تعداد پیروان شما تقسیم می شود) چقدر است؟ اگر به حساب کاربری خود رفته اید ، می توانید اعداد و ارقام را برای تهیه پشتیبان از این مورد در گزارش Instagram Analytics خود جستجو کنید. این به شما کمک می کند وقتی زمان مذاکره فرا می رسد آماده باشید.

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه حساب اینستاگرام خود را رشد داده و از آن سود ببرید؟ گرتا ون ریل ، متخصص بازاریابی اینستاگرام ، به شما نشان می دهد که چگونه می توانید با اینستاگرام ، یک دوره رایگان در آکادمی Shopify ، تجارت خود را رشد دهید.

 

چگونه مارک هایی را پیدا کنیم که با آنها کار کنیم

اگر به اندازه کافی بزرگ باشید ، به احتمال زیاد مارک ها شما را پیدا خواهند کرد. اما شما همچنین می توانید به دنبال برندهایی باشید که بتوانند با آنها در سطح مشابهی از نظر شخصیت و ارزش ها باشند ، بنابراین مخاطبان شما احساس نمی کنند که شما در حال "فروش" هستید.

 

می توانید مستقیماً با آنها تماس بگیرید تا یک معامله را انجام دهند ، اما همچنین می توانید خود را در یکی از بازارهای تأثیرگذار در این لیست قرار دهید تا شانس کشف خود را افزایش دهید ، از جمله:

 

فهر اینستاگرام ، وبلاگ ، کانال YouTube و سایر سیستم عامل های اجتماعی خود را به هم متصل کنید تا یک "کارت" تأثیرگذار ایجاد کنید که نمایه های مختلف و میزان دسترسی شما به مارک های تجاری برای مشارکت را نشان می دهد. شما همچنین می توانید به لیستی از مارک ها و خواسته های آنها دسترسی پیدا کنید ، بنابراین می توانید ابتکار عمل را برای خود داشته باشید.

انگور اگر 5000 یا بیشتر دنبال کننده دارید ، می توانید خود را در بازار Grapevine لیست کنید تا فرصتی برای همکاری با مارک های همفکر داشته باشید.

ضربه شلوغ برای کسب پاداش ، کارهای ایجاد محتوای کوچک انجام دهید. اگر مخاطب کمتری داشته باشید این عالی است. فقط در ایالات متحده موجود است.

ایندا هاش مارک ها کمپین هایی ارسال می کنند که می توانید در آنها شرکت کنید. تصویری با هشتگ های مشخص شده در اینستاگرام ارسال کنید و حقوق دریافت کنید. برای واجد شرایط بودن شما حداقل به 700 پیرو نامزد نیاز دارید.

بیشتر بدانید: نحوه انتخاب هشتگ در اینستاگرام

 

قوانین در مورد محتوای حمایت شده متفاوت هستند ، اما برای اینکه در جای امن قرار بگیرید و به اعتماد مخاطبان خود احترام بگذارید ، برای نشان دادن پست های حمایت شده ، یک هشتگ # حمایت شده را اضافه کنید.

 

می توانید با جستجوی # حمایت شده در اینستاگرام ، مانند این مورد از How He Asked ، حسابی که داستان های پیشنهاد عروسی و شرکا را با یک تجارت طلا و جواهر به اشتراک می گذارد ، نمونه هایی از پست های حمایت شده و نحوه ادغام Instagrammers در مارک یا عنوان خود را پیدا کنید.

 

در پست های اسپانسر اینستاگرام درآمد کسب کنید

 

اینستاگرام همچنین دارای یک برچسب "مشارکت پرداخت شده با" است که به طور برجسته پست های حمایت شده را شناسایی می کند ، که ممکن است برخی مارک ها برای افشای ارتباط خود با آنها از آنها استفاده کنند.

 

عضو شریک شوید

برخلاف اینفلوئنسر ، یک شرکت وابسته بیشتر در ازای دریافت کارمزد در فروش برای برند شریک سرمایه گذاری می کند - نه فقط ایجاد آگاهی.

 

این کار معمولاً با پیوند قابل پیگیری یا کد تبلیغاتی منحصر به فرد انجام می شود تا اطمینان حاصل شود که کلیک ها به فروش تبدیل می شوند. از آنجایی که اینستاگرام هنوز پیوندهایی را در خارج از بیوگرافی شما امکان پذیر نمی کند ، می توانید فقط در صورت تمرکز روی یک محصول تمرکز کنید ، اگر بخواهید به لینک های وابسته تکیه کنید ، کدهای تبلیغاتی را به گزینه ای بهتر برای اینستاگرام تبدیل کنید زیرا در واقع می توانید آنها را در پست های خود بگنجانید .

 

توجه: اکنون می توانید برای باز کردن فرصت های جدید درآمد به عنوان تأثیرگذار ، پیوندهایی را به Instagram Stories اضافه کنید.

 

در نظر بگیرید به یکی از بسیاری از تجار آنلاین که برنامه های وابسته ارائه می دهد ، مراجعه کنید. یا می توانید بازارهای معروف مانند:

 

ClickBank یک پلت فرم وابسته با یک کمیسیون مبتنی بر ردیف که برای همه آزاد است.

RewardStyle. یک شبکه تأثیرگذار فقط در مد و سبک زندگی که 20? کمیسیون ارائه می دهد.

همکاران آمازون. یک گزینه محبوب که 10? پورسانت پرداخت می کند.

اگرچه به نظر می رسد یک بازی اعداد باشد ، بازاریابی وابسته نیز یک هنر است و اگر برنامه ای برای انجام این کار داشته باشید و حضور آنلاین خود را گسترش دهید تا شامل یک وب سایت و سایر کانال های بازاریابی باشد ، شانس بیشتری برای موفقیت خواهید داشت.

 

نکته: پیوندهای وابسته می توانند طولانی و زشت باشند ، بنابراین من یک کوتاه کننده URL مانند bit.ly را توصیه می کنم ، خصوصاً اگر در بیوگرافی اینستاگرام شما قرار دارند.

 

فروشگاه اینترنتی خود را باز کنید

تاکنون ممکن است به نظر برسد که تنها راه درآمدزایی اینستاگرامر فروش و کار با مارک های دیگر است.

 

اما سازندگان انواع مختلف موقعیت خوبی دارند که می توانند با محصولات خودشان "بفروشند": کالاهای بدنی ، خدمات یا کالاهای دیجیتالی که می تواند یک مارک تجاری آنها باشد ، و ایجاد یک تجارت با مخاطب در مرکز آن.

 

آماده ایجاد اولین مشاغل خود هستید؟ محاکمه رایگان 14 روزه Shopify را شروع کنید Start بدون نیاز به کارت اعتباری.

آدرس ایمیل

آدرس ایمیل خود را وارد کنید

 

 

شما باید مقداری از زمان قبلی سرمایه گذاری کنید ، اما در دنیای امروز تقریباً طبیعی است که سازندگان جهشی به سمت کارآفرینی ببرند. با لیست در حال رشد ابزارهای اینستاگرام برای ایجاد مخاطبان ، این آسان تر می شود.

 

فقط به Loki the Wolfdog نگاه کنید ، یکی از بزرگترین تولید کنندگان سگ اینستاگرام در زمان خود.

 

فروشگاه اینترنتی لوکی ولفدوگ

 

با فروش وسایل شخصی خود ، دیگر لازم نیست نگران تلفیق پیام های مارک های دیگر در استراتژی ارسال خود باشید. حتی بهتر از این ، شما می توانید نام تجاری خود را از محصولات خود به فروش برسانید.

 

طرفداران می توانند با خرید از شما عشق خود را نشان دهند و از کار شما حمایت کنند - خریدی که می توانند نسبت به آن احساس خوبی داشته باشند.

 

https://www.shopify.co.uk/blog/make-money-on-instagram

https://flwland.com/buy-instagram-followers/