سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه می توان دنبال کنندگان بیشتری در اینستاگرام کسب کرد.

چگونه می توان دنبال کنندگان بیشتری در اینستاگرام کسب کرد.

https://www.shopify.com/blog/14288561-how-to-build-a-massive-following-on-instagram

https://flwland.com/

 

15 تاکتیک وجود دارد که به شما در جذب پیروان بیشتر در اینستاگرام کمک می کند:

 

  1. از هشتگ های مناسب استفاده کنید
  2. از فیلترهای باکیفیت استفاده کنید
  3. ارسال در زمان های مناسب
  4. پیروان رقبا را سرقت کنید
  5. هزینه پست های پشتیبانی شده و بررسی محصولات را پرداخت کنید
  6. از Geotag ها برای تقویت کشف محلی استفاده کنید
  7. داستانهای خود را در نکات برجسته سازماندهی کنید
  8. از پیروان بیشتری بخواهید
  9. روندها را امیدوار کنید
  10. هدایایی را اجرا کنید
  11. محتوای تولید شده توسط کاربر را به اشتراک بگذارید
  12. از اینستاگرام لایو استفاده کنید
  13. مقاوم باش
  14. رشد پیروان را با گذشت زمان از نزدیک کنترل کنید
  15. از ابزارهای اینستاگرام در دسترس خود استفاده کنید

بیایید عمیق تر به چگونگی اجرای هر تاکتیک بپردازیم تا دنبال کننده های بیشتری در اینستاگرام داشته باشیم.

 

1. از هشتگ های مناسب استفاده کنید

هدف شما در اینستاگرام این است که مخاطبان فعلی خود را به طور مرتب درگیر کنید و در عین حال تعداد دنبال کنندگان واقعی خود را نیز افزایش دهید. ارسال عکس های جدید ، جالب و جذاب اولین نیاز را برآورده می کند ، اما برای شروع رشد ، هشتگ زدن عکس های خود را بسیار مهم خواهید یافت. هشتگ زدن پیدا کردن عکس های شما را برای افرادی که به جستجوی اصطلاحات خاص هستند آسان می کند.

بنابراین باید از کدام هشتگ استفاده کنید؟ درست مانند توییتر و سایر سایتهای اجتماعی ، کاربران در اینستاگرام هشتگ خاصی را نسبت به دیگران انتخاب می کنند. اگر از هشتگ های معروف اینستاگرام در عکس های خود استفاده می کنید ، به احتمال زیاد به کاربران جدید دسترسی پیدا می کنید و کشف می شوید.

در زمان نوشتن ، این 20 هشتگ برتر در اینستاگرام بودند:

#عشق

#instagood

#عکس روز

#روش

#زیبا

#خوشحال

#جذاب

# like4like

#tbt

#بیا دنبالم

#picoftheday

#دنبال کردن

# م

#art

#سلفی

# صفر

# در روزانه

# بازپس

#دوستان

# سالاری

اگر به این لیست نگاه کردید و گفتید ، "اما هیچکدام از این محصولات درمورد محصولات یا مارک من اعمال نمی شوند" ، به احتمال زیاد درست گفته اید.

استفاده از هشتگ یک چیز است ، استفاده از برچسب های مناسب کاملاً متفاوت است.

برچسب های محبوب مانند موارد ذکر شده در بالا ، احتمالاً علاقه و علاقه های اضافی دیگری را برای شما به همراه نخواهد داشت. با این حال ، آنها منجر به افزایش درگیری طولانی مدت ، پیروان علاقمند جدید یا مهمتر از همه فروش نمی شوند.

اگر می خواهید عکس های خود را به طور صحیح برچسب گذاری کنید ، لازم است هشتادگ مناسب ترین را پیدا کنید و از آنها استفاده کنید. این به معنای انجام تحقیقات مناسب برای اطمینان از استفاده از هشتگ هایی است که نه تنها نام تجاری شما را توصیف می کنند بلکه در اینستاگرام نیز جستجو می شوند.

برای یافتن هشتگ های مربوطه ، می خواهید از یک ابزار آنلاین رایگان مانند IconoSquare یا Webstagram استفاده کنید.

در زیر ، من از Webstagram برای جستجوی هشتگ های کلیدی نزدیک با نام تجاری من ، برای یافتن هشتگ های مربوط ، مرتبط و مشهور برای تجارت لوازم جانبی مردان خود استفاده کردم.

به عنوان نمونه ، با جستجوی هشتگ #MensFashion ، توانستم لیست زیر از هشتگ های کلیدی اضافی را به همراه تعداد دفعات استفاده شده (به عنوان مثال ، محبوبیت آنها) بکشم.

تحقیق هشتگ

همچنین اگر هر یک از کلمات کلیدی مورد نظر خود را مستقیماً در برنامه اینستاگرام جستجو کنید ، می توانید هشتگ های مرتبط بیشتر و محبوبیت آنها را پیدا کنید.

شما می خواهید این تمرین را امتحان کنید و کلمات کلیدی مختلفی را توصیف کنید که مارک و محصولات شما را توصیف می کند ، و لیست کلمات کلیدی هشتگ خود را در هر زمان تهیه کنید.

به خاطر داشته باشید که اینستاگرام در هر پست حداکثر 30 هشتگ را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر این ، کلمات محبوب با گذشت زمان تغییر خواهد کرد ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که هر چند ماه کلمات کلیدی هشتگ خود را دوباره مرور کنید تا از بهترین اصطلاحات ممکن استفاده کنید.

همچنین می توانید ایده های هشتگ را از طرف رقبا یا حساب های مشابهی که نوع زیر از شما آرزو می کنند دزدی کنید ، اما در نهایت می خواهید گروه های هشتگ خود را ایجاد کنید که مربوط به حساب خاص شما باشد.

نکته مثبت شماره 1: در اینجا ترفندی است که من برای مشاغل تجارت الکترونیکی خود استفاده می کنم. برای هر دسته از کالاها و کالاهای موجود در فروشگاه های من ، محبوب ترین هشتگ های اینستاگرام مرتبط را بررسی کرده ام. من برای هر دسته از کالاهایی که می فروشم ، 15 تا 20 مورد محبوب پیش آمد و همچنین 5-10 برچسب محبوب را نشان می دهد که نام تجاری و محصول من را توصیف می کند. سرانجام ، من همچنین لیستی از هشتگ های خاص محلی خاص را ایجاد کردم که مربوط به برند من است.

مثلا:

کلید واژه های تجاری هشتگ

#mybrandname #mensfashion #mensaccessories #mensgoods #fashion #mensstyle #instafashion #menswear

هشتگ کلمه کلیدی دسته بندی محصولات

#bugatchisocks #happysocks #corgisocks #socks #sockswag #socksoftheday #sockgame #sockswagg #socksofinstagram #happysockday #sockwars #funsocks #happysockday

هشتگ کلمه کلیدی مخصوص مکان

# تورنتو # تورنتوفنکد # تورنتوفنسبوبلاگر

تمام این گروه از هشتگهای کلیدی در صفحه در Evernote ذخیره می شوند. این کار وقتی کار می کند که بتوانم یک تصویر جدید در اینستاگرام برای مناسب ترین کلمات کلیدی بهینه کنم ، ارسال می کنم.

به راحتی می توانم Evernote را باز کرده و از هشتگ های استاندارد تجاری ، محصول و مکان خاص برای ارسال با هر عکس کپی کنید. برخی از ابزارهای برنامه ریزی اینستاگرام همچنین به شما امکان می دهند تا الگوهای زیرنویس را برای ذخیره گروه های هشتگ خود ذخیره کنید.

سس اینستاگرام پست

انجام کار تحقیق ، ساماندهی و صرفه جویی در استفاده از هشتگ های قابل اجرا و محبوب در خط مقدم ، باعث می شود تا یک تن از وقت شما در کنار جاده صرفه جویی شود ، تعامل خود را افزایش داده و به پیروان جدید کمک کنید.

نکته طرفدار شماره 2: اگر مدتی در اینستاگرام پست کرده اید و احساس می کنید در ساختن مخاطبان خود با استفاده از هشتگ های کلیدی کلیدی ، تمام این فرصت ها را از دست ندیده اید. هنوز می توانید به عقب برگردید و نظر خود را با لیست های جدید کلید واژه هشتگ ارسال کنید و تماشای لایک ها و دنبال کنندگان را مشاهده کنید.

استفاده از هشتگ در داستانهای اینستاگرام

هشتگ در پست های اینستاگرام یک مورد خاص است ، اما برای اینکه فرصتی برای دیدن کاربرانی که آن هشتگ خاص را دنبال می کنند نیز باید از هشتگ هایی در Stories خود استفاده کنید.

شما می توانید از برچسب های هشتگ استفاده کنید (که می توانید در هنگام ایجاد یک Story در فهرست منوی اینستاگرام مشاهده کنید) یا فقط در زیرنویس های خود فقط هشتگ را بزنید تا فرصتی برای نمایش در یک داستان هشتگ فراهم شود.

اکنون که کاربران می توانند هشتگ هایی را دنبال کنند ، استوری های شما در اینستاگرام این فرصت را دارند که توسط افرادی که دنبال کننده آن هشتگ هستند و هرکسی که فقط آن را بررسی می کند ، مشاهده شود.

 

2. از فیلترهای مناسب استفاده کنید

هشتگ کلمات کلیدی تنها چیزی نیست که باید به آن توجه کنید. انجمن اینستاگرام به برخی فیلترهای عکس مطلوبتر از سایرین پاسخ می دهد. استفاده از این فیلترهای ترجیحی می تواند در تعامل شما تأثیر بگذارد.

به گزارش Iconosquare ، 10 فیلتر محبوب فعلی در اینستاگرام وجود دارد:

عادی (بدون فیلتر)

کلارندون

جونو

لارک

لودویگ

گینگام

والنسیا

X-Pro II

لو-فی

آمارو

 

TrackMaven درمورد حسابهای اینستاگرام خود تحقیقاتی را انجام داد تا ببیند فیلترها چگونه روی تعامل تأثیر می گذارند و دریافتند که مایفایر ، هیف و لودویگ بیشترین تعامل را به دنبال داشتند.

پیگیری مطالعه Maven

اما مهمتر از فیلترهای مورد علاقه عمومی اینستاگرام ، فیلترهای مورد علاقه مخاطبان خاص شما هستند. این نمودار سفارشی را در نظر بگیرید ، که استفاده از فیلتر را با تعامل از حساب اینستاگرام خود مرتبط می کند:

میانگین تحقیق در مورد لایک و نظرات

برای درک عملکرد حساب خود می توانید از IconoSquare استفاده کنید تا بفهمید که در حال حاضر برای شما چه کاری است و چه کار نمی کند.

 

3. ارسال در زمان های مناسب

گذشته از اضافه کردن هشتگ های مناسب و استفاده از بهترین فیلترها برای به دست آوردن تعداد بیشتری از دنبال کنندگان اینستاگرام ، باید زمان زمان ارسال های خود را نیز در نظر بگیرید.

یک رویکرد هدفمند شامل تجزیه و تحلیل آنچه در گذشته برای شما مؤثر بوده و نیست. با مراجعه به بخش بهینه سازی IconoSquare ، می توانید تجزیه و تحلیل مفصلی از سابقه ارسال خود در مقابل نامزدی دریافت کنید. این گزارش همچنین بهترین زمان های روز و روزهای هفته برای ارسال را مشخص می کند.

حلقه های تاریک نشان می دهد که شما معمولاً رسانه را ارسال می کنید. حلقه های خاکستری روشن وقتی جامعه شما در تعامل است نشان می دهد. بزرگترین حلقه های خاکستری روشن بهترین زمان برای ارسال شما را نشان می دهد.

زمان ارسال پست های اینستاگرام Iconosquare

همچنین می توانید بطور رایگان از تجزیه و تحلیل های اینستاگرام برای حساب های تجاری ، بینش بسیار خوبی بدست آورید ، که در بخش Followers یافت می شود.

ممکن است بخواهید از یک ابزار برنامه ریزی رسانه های اجتماعی برای انتشار خودکار پست های خود در هنگام جذب مخاطب خود در نظر بگیرید.

 

4- پیروان رقبا را سرقت کنید

یکی از بهترین راه ها برای پیدا کردن و جذب موارد جدید این است که به دنبال نزدیکترین رقبا در حساب های اینستاگرام خود و ارتباط با مخاطبان خود باشید. این افراد قبلاً با پیگیری رقبای خود ، علاقه خاصی به محصولاتی که شما حمل می کنید نشان داده اند.

بنابراین چگونه می توانید پیروان رقبا را به طور واقعی سرقت کنید؟ با درگیر شدن با آنها راه های مختلفی برای ارتباط با کاربران اینستاگرام وجود دارد ، و هرچه کار بیشتری را انجام دهید ، پیروان بیشتری پیدا خواهید کرد و تعامل را تکرار خواهید کرد.

سه نوع تعامل در اینستاگرام عبارتند از:

یک کاربر را دنبال کنید

مثل یک عکس

نظر در مورد یک عکس

از اضافه کردن ایموجی یا دو نفر برای اضافه کردن شخصیت به متن خود نترسید.

من یک حساب غیر رسمی را با حساب کاربری خود اجرا کردم تا ببینم طرفداران رقبای من به پیشرفت های بازاریابی اینستاگرام من چگونه پاسخ دادند. من پیروان یک رقیب نزدیک و محلی را هدف قرار دادم. از آنجا که می دانم بسیاری از پیروان وی محلی هستند ، من شهر خود را به پروفایل خود اضافه کردم تا حس آشنایی بیشتری بین برند من و افرادی که من هدف آنها هستم ایجاد کنم.

من فقط با دنبال کردن 100 دنبال کننده رقبای خود شروع کردم. بعداً ، 100 مورد دیگر را دنبال کردم ، اما این فرصت را هم کردم که یکی از عکسهای اینستاگرام آنها را دوست داشته باشم. سرانجام ، من یک گروه سوم از 100 نفر را دنبال کردم و دوست داشتم و همچنین درباره هر عکس درباره هر عکس اظهار نظر کردم.

نتایج:

دنبال کنید: 14? پیگیری

دنبال کنید + Like: 22? followback

دنبال کنید + لایک + نظر: 34? پیگیری

اگرچه متغیرهای زیادی وجود دارد ، و این آزمون به دور از علمی بود ، نتایج مشخص بود. هرچه بیشتر از صفحه اینستاگرام خود با افراد درگیر و درگیر شوید ، بیشتر از آن خارج خواهید شد.

توجه: در حالی که مخالف شرایط خدمات اینستاگرام است ، برخی از کارآفرینان از اتوماسیون برای پیروی از همان مراحل فوق استفاده می کنند. House of Hannie در اپیزود Shopify Masters در زیر درباره این تاکتیک و جوانب مثبت و منفی آن صحبت می کند.

 

5. برای پست های پشتیبانی شده و بررسی محصولات پرداخت کنید

همه این پست های بهینه شده در حساب کاربری شما بسیار عالی است ، اما اگر واقعاً می خواهید دنبال کنندگان اینستاگرام را افزایش دهید ، باید از بازاریابی تأثیرگذار استفاده کنید و برند خود را در معرض مخاطبان گسترده تری قرار دهید.

چگونه اون کار را انجام می دهی؟ اول ، بر خلاف تاکتیک های رشد پیروان اینستاگرام که در بالا به آنها اشاره شد ، این یک برنامه رایگان نیست. با این حال ، اگر به درستی انجام شود ، از ارزش خوبی برخوردار است.

برای شروع ، باید لیستی از حسابهای بزرگ را در طاقچه خود تهیه کنید. به عنوان مثال ، اگر شما محصولات زیبایی را می فروشید ، می خواهید حساب های بزرگی را از وبلاگ نویسان زیبایی پیدا کنید.

ممکن است شما قبلاً این حسابها را دنبال کرده باشید ، اما در غیر اینصورت ، باید آنها را پیدا کنید. یکی از بهترین راهها استفاده از Webstagram (که قبلاً به آن اشاره شد) و جستجوی برخی از نزدیکترین کلید واژه های هشتگ که در ابتدای این پست کشف کردید. وقتی جستجوی کلمات کلیدی خود را انجام می دهید ، نه تنها کلمات کلیدی مرتبط را به شما نشان می دهد ، بلکه حساب های برتر اینستاگرام را نیز نشان می دهد که دارای آن کلمات کلیدی است.

در نتایج پروفایل چند مورد وجود دارد:

بزرگ زیر معمولاً 20 تا 200 کیلوگرم

آدرس ایمیل در پروفایل

اگر یک آدرس ایمیل در پروفایل وجود داشته باشد ، معمولاً به این معنی است که حساب برای پستهای پشتیبانی شده یا فریاد زدن در یک داستان حمایت شده باز است.

می خواهید قیمت پست ارسال شده توسط آنها را ایمیل کنید و از آنها بپرسید. به طور کلی ، من بسته به اندازه موارد زیر ، میانگین نرخ در حدود 20 تا 50 دلار در هر پست پیدا کرده ام.

با این حال ، اگر شما کالایی منحصر به فرد و اصلی را به فروش می رسانید ، ممکن است بخواهید محصول خود را برای بررسی و ارسال آنفلوانزا نیز در نظر بگیرید. معمولاً هرچه تصویر طبیعی تر و تبلیغاتی کمتری داشته باشد ، درگیری و واکنش بیشتر خواهد بود.

برای جذب دنبال کننده بیشتر در اینستاگرام شما لزوماً به تأثیرگذارانی نیاز ندارید که دنبال کنندگان بیشتری را در اینستاگرام خود داشته باشید بلکه دارای تعداد جذابیت بالایی هستند (تعداد لایک ها و نظرات نسبت به تعداد پیروان) ، که بسیاری از بازارهای تأثیرگذار می توانند ارائه دهند.

 

6. از Geotag ها برای تقویت کشف محلی استفاده کنید

علاوه بر هشتگ ، می توانید پست ها و استوری های اینستاگرام خود را با برچسب زدن به موقعیت مکانی خود یا از شهری که در آن قرار دارید یا در محلی که عکس یا فیلم گرفته شده است ، کشف کنید.

مکان ها نه تنها فید اینستاگرام خود را دارند بلکه استوری مخصوص به خود را دارند ، بلکه هشتگ هایی نیز دارند که می توانید هنگام استفاده از برچسب مکان در Stories خود به آنها کمک کنید.

فید مکان اینستاگرام

مشاغل محلی می توانند با ارسال مرتب در این فیدها و همچنین درگیری با پست های مشتری های آینده نگر که از نظر جسمی در مجاورت هستند ، بیشترین ارزش را از برچسب های مکان دریافت کنند.

 

7. داستان های خود را در نکات برجسته سازماندهی کنید

هر زمان که یک پیروان بالقوه روی پروفایل تجاری خود بیفتد ، مدت کوتاهی دارید که آنها را متقاعد کنید که از شما پیروی کنند.

یکی از راه های انجام این کار با استفاده از ویژگی Highlights در پروفایل خود برای سازماندهی Stories Instagram خود به روشی است که ارتباط خود را با حساب شما ارتباط می دهد.

از آنجا که Stories طول عمر 24 ساعته ای دارد ، می توان از Highlights استفاده کرد تا زندگی دوم به آنها داده شود و دیگران را به دنبال خود ترغیب کنند تا در آینده بیشتر داستان ها را از دست ندهند.

نکات برجسته اینستاگرام Letterfolk

برای رشد دنبال کنندگان اینستاگرام از Story Highlights استفاده کنید:

ایجاد تریلرهایی که اذیت کردن درباره حساب شما چیست

سازماندهی داستانهای خود در قالب (مانند کشورهایی که از آنها بازدید کرده اید ، برای حساب های مسافرتی)

توضیح محصولات خود از طریق عکس و فیلم

تبلیغ محصولات خود با استفاده از پیوندهای کش رفتن (حداقل برای 10K دنبال کننده و یک حساب کاربری در اینستاگرام برای انجام این کار با Stories خود نیاز دارید)

 

8- از پیروان بیشتری بخواهید

به نظر می رسد واضح است ، اما سزاوار گفتن است: نترسید که گاهی اوقات از مخاطبان خود بخواهید شما را دنبال کنند.

به همان روشی که YouTubers از بینندگان خود می خواهد تا آنها را در پایان فیلم های خود دنبال کنند ، همچنین می توانید از بینندگان بخواهید که برای کسب مطالب بیشتر شما را دنبال کنند.

بعضی اوقات ممکن است مردم واقعاً از آنچه شما در اینستاگرام می گذرانند لذت ببرند اما قبل از اینکه واقعاً شما را دنبال کنند ، نیاز به تعجب دارند.

همچنین می توانید این کار را در زیرنویس های اینستاگرام خود انجام دهید ، با پیگیری آنچه مخاطبان شما در صورت پیروی از شما یا با اشاره به مطالبی که می خواهند آنها را از دست ندهند ، این کار را در محتوای خود انجام دهید.

 

9. به روندها امیدوار شوید

هنگامی که فرصت خود را ارائه داد ، تراز کردن محتوای شما با مباحث گرایش یا هشتگ ها می تواند قابلیت کشف و تعامل را بهبود ببخشد.

به عنوان مثال، می توانید موج سوژه یا یک رویداد پرطرفدار مانند تعطیلات را به روشی مناسب برای تقویت تعامل و آگاهی از برند سوار کنید. یا می توانید در یکی از بسیاری از "تعطیلات هشتگ" موجود ، مانند #NationalCoffeeDay (سقوط در اول اکتبر هر سال) شرکت کنید. رویدادهای مربوط را در تقویم خود علامت گذاری کنید تا بتوانید مطالب با کیفیت را از قبل تهیه کنید.

حتما به روشی معنی دار به گفتگو بپیوندید و اگر شک دارید ، از خود بپرسید که آیا مخاطب هدف شما واقعاً به این روند توجه می کند یا خیر.

 

10. سرکار دادن

یکی از بهترین نوع اظهارنظرهایی که می توانید در مورد هر پست رسانه اجتماعی ، و نه فقط در اینستاگرام بدانید ، زمانی است که یکی از کاربران یک دوست را تگ می کند. این نظرات نه تنها به درگیر شدن پست شما کمک می کند ، که به نوبه خود آن را برای الگوریتم اینستاگرام مساعد می کند ، بلکه هر برچسب شما را به یک عضو مخاطب جدید می رساند که از طریق یک توصیه وارد شده است و شما می توانید به عنوان بالقوه پیروز شوید.

یکی از راههای تشویق این رفتار ، ارسال مطالب قابل اعتماد است که التماس برای به اشتراک گذاری 1: 1 (به عنوان مثال یک ورزشگاه ممتاز است که از شما می خواهد به دوستانی که از روز پا می پرید ، برچسب بزنید). اما یک روش مطمئن تر برای جلب مخاطب خود برای برچسب زدن به دوستان خود ، اجرای هدایایی است که مخاطبان شما را تشویق می کند تا یک دوست را برچسب گذاری کرده و از حساب خود پیروی کنند.

برای الهام بخش ، در اینجا نمونه ای از یک محصول موفق محصول موفق از پنجم وجود دارد که باعث می شود افراد برای دنبال کردن حساب خود و برچسب زدن به یک دوست ، فرصتی برای برنده شدن دو محصول رایگان برای هر دو محصول را ترغیب کنند.

نمونه بارز اینستاگرام

برای کسب اطلاعات بیشتر ، پست ما را بررسی کنید و دستورالعمل های تبلیغ اینستاگرام و هرگونه الزام قانونی را برای اجرای یک مسابقه اینستاگرام که در کشور مورد نظر شما اعمال می شود ، دنبال کنید.

لیست خواندن رایگان: تاکتیک های بازاریابی رسانه های اجتماعی

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری درمورد اینکه چگونه رسانه های اجتماعی می توانند به پیشرفت فروش کمک کنند؟ لیستی از مطالب رایگان و تأثیرگذار ما را بارگیری کنید.

 

11. ارسال محتوای تولید شده توسط کاربر

محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) هر نوع محتوا - از جمله فیلم ، عکس ، بررسی ، صوتی و موارد دیگر - شما از طرفداران یا دنبال کنندگان می باشد. این یک ابزار اساسی در زرادخانه بازاریابی شما برای به دست آوردن دنبال کنندگان در Instagram است. UGC با ارائه افراد واقعی ، با داستانهای واقعی ، محصول شما را در انسانی سازی بهتر نشان می دهد و محصول شما را در زندگی واقعی نشان می دهد و با مشتری های بالقوه رابطه اعتماد به نفس تری برقرار می کند.

مخاطبان شما نه تنها 15 دقیقه از شهرت خود را در خوراک اینستاگرام خود دوست دارند بلکه به فروش بیشتر در فروشگاه آنلاین شما نیز کمک می کنند. براساس تحقیقات Olapic ، مصرف کنندگان امروز پس از دیدن عکسی از محصول به اشتراک گذاشته شده توسط مشتریان ، 56 درصد بیشتر از خرید چیزی می خواهند.

به عنوان مثال ، مد نوا را در نظر بگیرید. خرده فروشان آنلاین حساب اینستاگرام به محتوای تولید شده توسط کاربر متکی است.

به عنوان مثال مطالب تولید شده توسط کاربر مد نوا

محتوای ایجاد شده توسط کاربر Fashion Nova به آن می دهد تا هزاران تصویر از مردم در سراسر جهان برای به اشتراک گذاشتن با مخاطبان خود فراهم کند - عکس هایی که هر دو ارزش برند را نشان می دهند و از پیروان الهام می گیرند تا با پست های آن درگیر شوند و لباسی را خریداری کنند که افراد واقعی پوشیده اند.

وقتی نوبت به ایجاد محتوای تولید شده توسط کاربر برای فروشگاه اینترنتی شما می رسد ، از این طریق بخواهید که مشتریان تجربیات و تصاویر مورد علاقه خود را با محصولات خود به اشتراک بگذارند:

ایجاد یک خوراک هشتگ مارک دار که در آن مشتریان می توانند تصاویر را ارسال کنند

افزودن یک تماس برای اقدام در بیوگرافی اینستاگرام خود

اجرای مسابقه

دسترسی به تأثیرگذار

افزودن یک "سؤال" برای محتوای تولید شده توسط کاربر در بسته بندی شما

به یاد داشته باشید ، هدف UGC نشان دادن دیدگاه معتبر از محصولات شما است. اگر برخی از مشتریان برای شما عکس هایی با کیفیت پایین ارسال می کنند که هنوز بهترین ویژگی های محصولات شما را برجسته می کند ، از استفاده از آنها نترسید.

 

12. از Instagram Live استفاده کنید

فیلم زنده کلید اجرای یک استراتژی بازاریابی موفق در هر بستر رسانه اجتماعی است. با استفاده از اینستاگرام می توانید از اینستاگرام لایو استفاده کنید تا فیلم ها را برای طرفداران خود پخش کنید و در زمان واقعی با آنها درگیر شوید.

هنگامی که نام تجاری شما یک جریان ویدیویی مستقیم را شروع می کند ، یک حلقه تصویر نمایه شما را در استوری های اینستاگرام محصور می کند تا به پیروان بگوید که می توانند جریان را بررسی کنند. پیروان همچنین هنگام شروع یک فیلم زنده ، یک اعلان دریافت می کنند. پس از اتمام جریان زندگی خود ، می توانید آن را به مدت 24 ساعت در Story خود بارگذاری کنید.

جان مایر اینستاگرام زنده

عکس با احترام از: اوبرلو

به یاد داشته باشید که Instagram Live تعاملی است. پیروان شما احتمالاً در حالی که شما زندگی می کنند اظهار نظر می کنند ، بنابراین سعی کنید نظرات آنها را تصدیق کنید و راه هایی برای مشارکت آنها پیدا کنید.

برخی از راه های به دست آوردن دنبال کننده بیشتر هنگام استفاده از اینستاگرام لایو عبارتند از:

تصرفات آنفلوانزا

میزبانی AMA (از من هر چیزی بخواهید) یا پرسش و پاسخ

آموزش راه اندازی یا به روزرسانی محصول

میزبانی یک برنامه نمایش بحث و گفتگو

پشت صحنه در مورد عملیات خود

اشتراک یک رویداد فعلی

آموزش محصولات در حال اجرا

 

13. سازگار باشید

اکثر پیروان شما به خاطر آنچه در گذشته ارسال کرده اید ، اما به خاطر وعده آنچه در آینده پست خواهید کرد ، از شما پیروی نمی کنند. مخاطبان شما می خواهند بدانند که اگر به آن دکمه Follow ضربه بزنند ، چه می خواهند بدست آورند.

داشتن فید با مضمون ثابت و برنامه ارسال مداوم می تواند تأثیر بسیاری در رشد سایر موارد از دیگر استراتژی های رشد ما در بالا داشته باشد. حتی یک الگوی ساده می تواند پیروان جدید را به خود جلب کند ، مادامی که در نگاه اول به هر کسی که در نمایه شما فرود آمده است ، ارتباط برقرار کند.

بیوگرافی اینستاگرام خود و نه پست آخر خود را به عنوان اولین برداشت خود در اینستاگرام در نظر بگیرید. آیا آنها به طرز مؤثری از طریق شخصیت ، فیلترها ، رنگها یا چیدمان با بعضی از سازگاری ارتباط برقرار می کنند؟ آیا پیوند قابل کلیک هر هفته افراد را به همان صفحه اصلی ارسال می کند؟ یا به محتوای سرگرم کننده و هیجان انگیز پیوند می دهید؟

طرح شبکه شما روشی است که دست کم برای خلاقیت با زیبایی غذای شما و در عین حال اضافه کردن ریتم به استراتژی نشر و سازگاری خود که ارزش دنبال کردن دارد ، دست کم گرفته می شود.

در واقع ، بسیاری از حسابهایی که این رویکرد را اتخاذ می کنند ، غالباً با تمرکز بر روی تبدیل بازدید کنندگان به دنبال کننده ، تولید گرافیک متنی یا سایر محتواها با یک چرخش سریعتر ، و ساده تر کردن تولید کلی محتوای اینستاگرام خود ، می توانند تلاش کمتری در ایجاد محتوا کنند.

می توانید از ابزاری مانند بعدا استفاده کنید تا به راحتی برنامه ریزی و ظاهر و چیدمان خوراک خود را تنظیم کنید. Letterfolk فقط یک نمونه از این است که تا چه حد برخی از مارک های زیبایی از طرح اینستاگرام خود می روند.

پروفایل اینستاگرام Letterfolk

 

14. رشد پیروان را با گذشت زمان از نزدیک کنترل کنید

اگر به همین سرعت آنها را گم کنید ، نمی توانید دنبال کننده های بیشتری در اینستاگرام داشته باشید. به میزان رشد و همچنین میزان عملکرد کلی موارد زیر توجه داشته باشید.

Social Blade یک ابزار رایگان عالی برای تجزیه و تحلیل رشد موارد زیر (یا رقبای شما) است و تعداد دنبال کننده های اضافه شده و گمشده خود را با گذشت زمان و روزهای خاص به شما نشان می دهد.

به عنوان مثال تجزیه و تحلیل های اینستاگرام SocialBlade

با یک حساب کاربری Instagram Instagram ، یک داشبورد Instagram Analytics نیز دریافت می کنید ، که بینش ارزشمندی را به صورت رایگان ارائه می دهد که شما به هیچ جای دیگری نمی خواهید. می توانید ببینید که چند نفر نمایه شما را بررسی می کنند ، تعداد افراد به پست های شما رسیده اند ، پست های برتر شما چیست و بیشتر دنبال کنندگان شما از کجا هستند.

می توانید از این داده ها برای تشخیص اینکه در چه مدت کوتاهی می کنید و در کجا می توانید کارهای بیشتری انجام دهید استفاده کنید

به دنبال الگویی در پست های جذاب ترین باشید و سعی کنید آن را در محتوای آینده خود تکرار کنید.

 

15. از ابزارهای اینستاگرام در دسترس خود استفاده کنید

صدها ابزار اینستاگرام در خارج وجود دارد که می تواند به شما و استراتژی اینستاگرام شما کمک کند ، اما من به سه نکته اصلی اشاره کردم که به شما کمک می کنند تا مخاطبان خود را بسازید و به مرور زمان با آنها درگیر شوید:

بعد. برنامه های اینستاگرام خود را از رایانه یا تلفن همراه خود به طور خودکار تنظیم و منتشر کنید.

IconoSquare اطلاعات ، ابزارهای تجزیه و تحلیل و بینش درباره حساب و دنبال کنندگان شما.

Webstagram. بهترین پست های هشتگ برای پست ها و افراد خود را برای پست های پشتیبانی شده خود پیدا کنید.

ایجاد یک استراتژی رشد اینستاگرام برای هدایت مشاغل

در این پست ما در مورد مؤثرترین راه های استفاده از اینستاگرام برای ساختن یک هدف هدفمند صحبت کردیم ، اما همیشه یک بازی اعداد نیست. مانند هر شبکه اجتماعی ، موفق ترین استراتژی ، اصالت و اجتماعی بودن است.

اگر بر روی تعامل و نه فقط پیروان تمرکز کنید ، اینستاگرام می تواند خانه ای عالی برای محصولات و مارک شما باشد و می تواند به یک درآمد سالم برای تجارت الکترونیکی شما منجر شود. برای راهنمایی های بیشتر در مورد تبدیل این بستر رسانه اجتماعی به کانال سودآور ، پست ما را در مورد نحوه کسب درآمد در اینستاگرام بررسی کنید.