سفارش تبلیغ
صبا ویژن

10K دنبال کنندگان اینستاگرام

10K دنبال کنندگان اینستاگرام

https://staiirsocialmedia.com/blog/getting-first-10k-instagram-followers/

https://flwland.com/buy-instagram-followers/

 

از چند (یا تعداد کمی) فالوور اینستاگرام راضی نیستید؟

 

احساس می کنید همانجا با خود صحبت می کنید؟

 

آیا شما از تمام این روشهای جالب بازاریابی اینستاگرام (مانند مسابقات و کوپن ها) استفاده می کنید ، اما آنها فقط به شما فروش بیشتری نمی دهند؟

 

این به این دلیل است که هیچ یک از این تاکتیک های افزایش فروش م workثر نیستند ، مگر اینکه از اولین FIRST پیروی کنید.

 

اگر کمتر از 10K دنبال کننده اینستاگرام دارید ، این پست برای شما مناسب است. در حال حاضر شما باید روی افزایش پیروی خود تا حدی تمرکز کنید که به اندازه کافی بزرگ باشد و از تکنیک های افزایش فروش استفاده کنید. پس از انجام این کار ، نتایج دلخواه خود را دریافت خواهید کرد

 

 

 

7 کاری که باید انجام دهید تا اولین فالوورهای اینستاگرامی 10K خود را بدست آورید

(نه به ترتیب اهمیت ، بلکه براساس مراحل رشد پیروان شماست!)

 

 

1. هدف خود را بشناسید

انجام این کار فایده ای ندارد ، اگر شما نمی دانید چرا در مرحله اول این کار را انجام می دهید.

 

وقتی بدانید کجا می روید ، راهی بهتر برای رسیدن به آنجا پیدا خواهید کرد تا اینکه اگر نمی دانید کجا می رفتید.

 

همیشه هدف داشته باشید ، پایان داستان. و هدف در اینجا آسان است ، 1000 فالوور اینستاگرام! همچنین ایده خوبی است که برای اهداف خود یک بازه زمانی تعیین کنید. بنابراین 1000 دنبال کننده در 1 ماه ، 2 ماه و غیره

 

 

2. مخاطب خود و آنچه می خواهند ببینند را بشناسید

مخاطبان خود را بشناسید و آنچه را که آنها می خواهند ببینند من می دانم که این شماره شماره 2 در لیست است ، اما شناخت مخاطبان واقعاً شماره یک کاری است که شما باید در اینجا انجام دهید. (و واقعاً برای هر بخشی از تجارت شما).

 

ایده اینستاگرام ساختن مجموعه ای از افرادی است که محتوای شما را دوست دارند و به این اعتماد دارید که همیشه به آنها ارزش خواهید داد.

 

تنها راهی که شما برای انجام آن انجام می دهید این است که بفهمید مخاطب شما دقیقاً به چه چیزی اهمیت می دهد و به معنای واقعی کلمه "دوست دارد".

 

 

 

مخاطب هدف خود را تعریف کنید

اطمینان حاصل کنید که واقعاً مخاطبان خود (و پیروان بالقوه) را در سطح عمیقی می شناسید تا بتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید و در نهایت به آنها بفروشید.

 

هشتگ هایی پیدا کنید که به شما کمک می کنند پیروان احتمالی خود را هدف بگیرید. ایده اصلی استفاده از هشتگهایی است که مخاطبان شما استفاده می کنند ، نه فقط مواردی که محصولات شما را توصیف می کنند.

 

 

 

هشتگ های مورد استفاده مخاطبان خود را پیدا کنید

پست های پیروان موجود خود را بررسی کنید (اگر آنها مشتری یا مشتری بالقوه هستند)

 

 

 

هشتگ هایی را که حساب های مشابه (و موفق) در صنعت شما دارند استفاده کنید

اگر فالوورهایی دارید که با هم فروشند ، حساب سایر فروشندگان مشابه (و موفق) را که بیش از 10 هزار فالوور اینستاگرام دارند ، بررسی کنید و ببینید از هشتگ هایی که مخاطبان خود را هدف قرار می دهند استفاده می کنند.

 

از آنجا که شانس وجود دارد ، شما مخاطبان مشابه یا به اندازه کافی مشابه دارید. هنگامی که بدانید از هشتگهایی استفاده می کنند ، می توانید آنها را در Instagram پیدا کنید.

 

شما می توانید مارک خود را در مقابل آنها قرار دهید که در آنجا متوجه شما می شوند ، به جای اینکه منتظر باشید تا امیدوار باشید ، شاید روزی شما را پیدا کند. رشد هدفمند اینستاگرام ما در این مورد بسیار به شما کمک خواهد کرد.

 

 

 

3. نوع درست بیوگرافی داشته باشید

بیوگرافی اینستاگرام شما از آنچه فکر می کنید مهمتر است. اگر قسمت های مناسب را نداشته باشد ، می تواند پیروان بالقوه را سردرگم کرده و آنها را دور کند.

 

شما باید 150 کاراکتر داشته باشید که دقیقاً آنچه را که می فروشید ، به مردم بگویید ، با مخاطبان خود شخصاً ارتباط برقرار کنید ، و آنها را راهنمایی کنید که اقدامی انجام دهند ، و به آنها پیوند دهید تا این اقدام را انجام دهند.

 

نکته اصلی: بیوگرافی شما بیشتر به پیروان شما مربوط است تا به شما ، به این معنا که شما باید توجه آنها را به خود جلب کنید و کاملاً روشن کنید که چه ارزشی از شما می گیرند.

 

در مورد تعداد سگ های شما ، نام بچه های خود یا جایی که زندگی می کنید صحبت نکنید. این چیزها برای شما مهم نیست. هیچ کاری انجام نمی دهید ، اما اگر آنها برای کسب و کار شما امتیاز نمی فروشند ، آنها فقط در اینجا فضای کمتری را برای شما به وجود می آورند.

 

به عنوان مثال: اگر کالاهای کودک درست کنید ، چیزی مانند "ساخته شده برای مادران با سلامتی مادر توسط خود مادر" می تواند یک نقطه فروش باشد زیرا می تواند به اعتماد سازی کمک کند.

 

فوق العاده مهم: همیشه یک پیوند را در بیوگرافی خود بگنجانید - به فروشگاه آنلاین خود ، OPTIN خبرنامه ، هر کجا که تبلیغ می کنید!

 

 

 

4. مانند پیام های مخاطبان خود

اینستاگرام مانند مخاطبان شما برای دنبال کردن 10K دنبال کننده اینستاگرام ایده شما اینست که حساب کاربری خود (و مارک تجاری) را توسط طرفداران بالقوه خود مشاهده کنید.

 

بنابراین وقتی می بینند که حساب جدیدی که شاید هنوز نام آن را نشنیده باشند ، فقط یکی از عکس هایشان را پسندیده و از آنها تعریف کرده است ، حال آنها خوب خواهد شد! سپس (منطقی) آنها به حساب شما می روند و شما را بررسی می کنند که چرا فکر می کنند ، "این کیست؟ ..."

 

در این مرحله ، وظیفه شماست که اطمینان حاصل کنید که حساب شما و کلیه مطالب شما با آنها ارتباط دارد ، بنابراین وقتی آنها به آنجا رفتند ، نگاهی بیندازند و فکر می کنند ، "وای ، این حساب واقعا عالی است! آنها مرا می گیرند و محصولاتشان برای من است! "

 

و اگر زندگی خود را به صورت صحیح تنظیم کنید ، و شما در حال ارسال محتوای هستید که مخاطب شما واقعاً دوست دارد (همانطور که در بالا توضیح داده شد) ، پس از آن تحت پوشش قرار خواهید گرفت!

 

میدونی ؟ با استفاده از خدمات رشد هدفمند اینستاگرام ما می توانید با چند ماه به کاربران جدید اینستاگرام 10K برسید. این یک تعویض بازی است.

 

 

 

5. Giveaways را با Influencers اجرا کنید

تأثیرگذار شخصی (یا مارک تجاری) است که به خوبی مخاطبان شما را تحت تأثیر قرار می دهد. شخصی که مشتریان بالقوه شما به او نگاه می کنند ، او را دنبال کرده و به او اعتماد می کنیم.

 

آنها می توانند گروه ها ، باشگاه ها یا فروشندگان دیگری باشند که رقابت مستقیم شما نیستند ، اما مخاطبان یکسانی (یا مشابه) دارند که شما "تأثیرگذار" های کامل هستید.

 

 

 

6. با فشرده سازی ها فریاد بزنید

فریاد بیرون انداختن همان ایده اصلی را دارد که اجرای اینفلوئنسر می دهد. این یک موقعیت آسان و برنده برای هر دو حساب است.

 

شما یک پست اختصاص داده شده برای تبلیغ اینفلوئنسر خود را به اشتراک می گذارید ، و آنها یک پست را در حساب خود اختصاص می دهند که اختصاص به تبلیغ شما برای پیروان خود دارد.

 

باز هم ، شما در حال مشاهده نام تجاری خود توسط مشتریان بالقوه هستید که به حساب شما مراجعه می کنند. این به شما در دستیابی به اولین فالوورهای 10K اینستاگرام در طی یک سال کمک می کند.