سفارش تبلیغ
صبا ویژن

10 راه برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد اینستاگرام (راهنم

10 راه برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد اینستاگرام (راهنمای 2020)

https://flwland.com/

اگر از رسانه های اجتماعی و شبکه های اجتماعی چیزی می دانید ، می دانید که اینستاگرام در سالهای اخیر دست به کار شد تا به یکی از بهترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای مشاغل تبدیل شود. در حالی که این پلتفرم روی تصاویر و فیلم های کوتاه متمرکز شده است ، به نظر می رسد پتانسیل بی حد و حصر برای یک برند وجود دارد که بتواند از این بستر برای انتشار پیام خود به جهان استفاده کند. استفاده از اینستاگرام برای تعامل بهتر و ارتباط با طرفداران خود می تواند تفاوتی بین فروش فعلی و هرگز پیش بینی شده بالقوه باشد. اگر وقت و تلاش خود را بکار بستید ، می توانید از اینستاگرام به عنوان ابزاری برای بازاریابی استفاده کنید و روشهای جدیدی برای ارتباط مشتری با برند شما و خرید محصولاتی مشاهده کنید که معمولاً هرگز آنها را ندیده اید. اگرچه شما می توانید به راحتی با چند کلیک دنبال کننده های اینستاگرام را به صورت آنلاین بخرید ، اما ما به 12 روش می پردازیم که بتوانید دنبال کنندگان بیشتری را در اینستاگرام به صورت رایگان دریافت کنید. با استفاده از این نکات و مهارت ها ، می توانید حساب کاربری Instagram اینستاگرام خود را از موضوعی عمومی به شخصی که به نظر می رسد از روز اول با موفقیت در حال انجام است ، بگیرید.

1. حساب کاربری خود را در دسترس قرار دهید وقتی کسی به دنبال دنبال کردن یک حساب کاربری در اینستاگرام است ، در طی چند ثانیه می داند که آیا می خواهد اکانت را جستجو کند یا پیمایش کند. برای اطمینان از دسترسی و دسترسی به حساب کاربری خود ، باید کار را انجام دهید تا بهترین شکل آن به نظر برسد. برای این کار باید از تمام ابزارهایی که در اختیار شماست استفاده کنید تا بتوانید صفحه اینستاگرام خود را ایجاد کنید که ارزش دنبال کردن را دارد. برای انجام این کار ، شما می خواهید از تمام حساب خود در حد توان خود استفاده کنید. این بدان معناست که بایستی خود را به روز کنید ، از یک تصویر و نام مربوط استفاده کنید و یک تصویر کلی از برند ایجاد کنید تا افراد بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. اگر می خواهید افراد مارک شما را جدی بگیرند ، باید حساب خود را به این معنا بدست آورید که به معنای تجارت است ، بنابراین مردم در واقع مایل به جستجو از طریق آن هستند. اینستاگرام ایجاد یک حساب کاربری را آسان می کند که تمام اطلاعاتی را که احتمالاً درباره شرکت شما می خواهند در اختیار کاربران قرار دهد. آنها حتی به شما این امکان را می دهند که برای تبدیل های یکپارچه به وب سایت خود درست در زندگی نامه خود پیوند دهید.

2. ایجاد محتوای مداوم و با کیفیت در حالی که افراد از طریق فید اینستاگرام خود پیمایش می کنند ، صدها هزار مارک و تبلیغات را مشاهده می کنند اگر نه هزاران مارک. این بدان معنی است که شما باید برای جلب توجه بینندگان ، بایستید. اگر می خواهید محتوای شما خاموش شود ، باید یک جریان ثابت از محتوا ایجاد کنید که همگی به تصویر و جریان مارک تجاری شما صادق باشد. اگر به برخی از بهترین پروفایل های اینستاگرام که متعلق به مشاغل و تأثیرگذار است ، نگاهی بیندازید ، می توانید بلافاصله افرادی که به دنبال پست های آنها می گردید را تشخیص دهید. این که آیا آنها تصمیم می گیرند از رنگ ها یا فیلترهای خاصی در پست های خود استفاده کنید ، مارک هایی که بازاریابی خود را به صورت قفل انجام می دهند ، همیشه با یک تصویر خاص همراه هستند که فوراً توجه شما را به عنوان منحصر به فرد خود جلب می کنند. با همراهی با قوام ، شما همچنین می خواهید مطمئن شوید که محتوای ارسال شده به طور مداوم زمان بندی شده است. ارسال در مواقعی که تعداد بیشتری نفر آنلاین می شوند به این معنی است که افراد قبل از هر شخص دیگری پست های اینستاگرام شما را می بینند. به عنوان یک قاعده کلی ، حوالی ظهر که اکثر مردم برای دیدن رسانه های اجتماعی استراحت می کنند ، پست کنید.

3. یک طرح ارسال داشته باشید اگر می خواهید در بازاریابی اینستاگرام خود از رقابت جلوتر باشید ، وقت خود را برای نشستن و تعیین برنامه ارسال بگذارید. برنامه ریزی یک کمپین از قبل و آماده کردن پست ها در صورت لزوم به شما امکان می دهد تا با بازاریابی خود طرفدار باشید. اگر می خواهید ارتباط با مخاطبان مورد نظر خود را بهتر برقرار کنید ، در مورد صنعت خود تحقیقاتی انجام دهید و افراد مورد علاقه خود را مشاهده کنید. اگر می خواهید در مقابل کاربران ایستادگی کنید ، باید وقت بگذارید تا قبل از ارسال ، محتوای خود را به خوبی تنظیم کنید. که شما در آخرین لحظه نگران کننده نیستید وقتی محتوای شما آماده ارسال نباشد. مشاغلی که از قبل برای ارسال کمپین های خود آماده شده اند ، همیشه بیشتر از حساب هایی که به صورت پراکنده ارسال می شوند با مطالبی که هیچ ارتباطی با پست های دیگر ندارند ، آماده تر به نظر می رسند.

4- با حساب های دیگر کار کنید وقتی می خواهید پیام خود را به جهانیان برسانید ، انجام آن به تنهایی راهی مشخص برای هیچ چیز نیست. رسانه های اجتماعی کاربران با میلیون ها دنبال کننده دارند که اغلب بیشتر از برخی منابع حرفه ای تأثیر خود را بر مخاطبان خود می گذارند. به همین دلیل ، شما می توانید از قدرت و تصویر آنها در رسانه ها استفاده کنید تا بتوانید نام خود را از آنجا و برای مخاطبان بسیار بزرگتر دریافت کنید. تأثیرگذار رسانه های اجتماعی همیشه به دنبال تبلیغات برندهایی هستند که مایل به همکاری با آنها برای انتشار پیام هستند. اگر با کسی که در صنعت خود فعالیت دارد برای کمک به اشتراک گذاری مأموریت و محصولات خود کار می کند ، آنها نیرویی خواهند بود که بتوانند محصول شما را در مقابل میلیون ها نفر قرار دهند. نکته مهمی که باید هنگام کار با دیگران به یاد داشته باشید این است که به یاد داشته باشید پیامی را که می خواهید ارسال کنید. داشتن یک حساب کاربری بزرگ یا حتی فقط مشتریانی که به پخش پیام شما کمک می کنند وقتی طبیعی تر باشند و احساس تبلیغات اجباری نکنند بهتر به نظر می رسند. هنگامی که به طور صحیح انجام شود بازاریابی آنفلوآنزا یک استراتژی عالی است. بسیاری از این تأثیر گذاران در رسانه های اجتماعی و وبلاگ نویسان نیز استفاده از ابزارها و سیستم عامل های رشد آنلاین رایگان اینستاگرام (مانند Likezoid) را آغاز کرده اند. این گزینه های خوبی برای کسانی است که به دنبال دریافت عکس های بیشتر در اینستاگرام هستند به صورت رایگان.

5. درک کنید که به دنبال چه کسی باشید با داشتن بیش از یک میلیارد حساب در اینستاگرام ، نمی توانید به دنبال دستیابی به هر یک از آنها باشید. رسیدن به حتی یک میلیون حساب مختلف به خودی خود به اندازه کافی سخت است. هنگام تصمیم گیری در مورد نحوه استفاده از اکانت اینستاگرام خود برای پخش پیام ، هدف شما باید این باشد که به کاربران با ارزش خود دسترسی پیدا کنید که فکر می کنید بیشترین ارزش را برای شما به دست می آورند. با توجه به تعداد ربات های هرزنامه و هرزنامه در هر ثانیه ، می توانید احساس راحتی خود را با شروع نرخ بالاتر به راحتی حس کنید. یادآوری افرادی که می خواهید به آنها برسید و به کجا باید منابع خود را برای رسیدن به آنها بدست آورید ضروری است. برای یافتن هواداران فوق ستاره خود به دنبال افرادی باشید که با محتوای شما در حال اشتراک گذاری و درگیر شدن هستند. برندهایی که دارای بهترین تصویر رسانه های اجتماعی هستند ، افرادی هستند که با مشتریان خود ارتباط برقرار می کنند و این احساس را ایجاد می کنند که یک شخص واقعی در پشت نام تجاری وجود دارد که می خواهد از آن بخرد.

6. تبلیغات خود را در خارج از اینستاگرام انجام دهید به همان اندازه وسوسه انگیز است که تمام تلاش خود را به فضای دیجیتال منتقل کنید ، اطمینان از داشتن حضور در دنیای واقعی می تواند شما را مانند یک برند دلسوز احساس کند. به این فکر کنید که اگر آنها به دنبال ایجاد پست های رسانه های اجتماعی ، حامی و حیرت و وقایع دیوانه وار نیستند ، چه مارکیتی مانند Red Bull خواهد بود. حضور اینستاگرام شما واقعاً باید طوری طراحی شود که افراد اینستاگرام را از بین ببرد و وارد فروشگاه یا وب سایت شما شود. هنگامی که به دنبال ایجاد تصویر آنلاین خود هستید ، اطمینان حاصل کنید که مشتریان می توانند از هر حضور آنلاین دیگری به اینستاگرام شما دسترسی پیدا کنند. به عنوان مثال ، یک دکمه ساده در وب سایت خود داشته باشید که به راحتی اجازه می دهد تا افراد روی آن کلیک کنند و به سمت راست اینستاگرام خود برسند. محتوای خود را طبیعی نگه دارید و به سادگی از مردم بخواهید بدون هیچ دلیلی شما را در اینستاگرام دنبال نکنند. با اقدامی تماس بگیرید که توجه کاربر را جلب کند و باعث شود آنها بخواهند شما را در اینستاگرام دنبال کنند. برخی از مؤثرترین راه ها برای جذب بیشتر دنبال کنندگان اینستاگرام شامل مراجعه به افرادی که از اینستاگرام استفاده نمی کنند برای دیدن محتوای شما هستند.

7. درک و ارسال مطالب مطلوب درست همانطور که با هر شکل دیگری از بازاریابی موجود است ، درک اینکه کاربران شما می خواهند ببینند برای موفقیت شما ضروری است. اگر می دانید کاربران اینستاگرام شما چه چیزی می خواهند ببینند ، می توانید بیشتر از آن نوع محتوا ارسال کنید تا آنها را حتی بیشتر درگیر حساب خود کنید. اگرچه ممکن است مانند یک بازی حدس زده به نظر برسد ، در واقع انجام این کار کاملاً آسان است. در روزهای اولیه حساب خود با بزرگ شدن تصویر خود ، روش های جدید ارسال پیام و تنظیم محتوای خود را امتحان کنید. برخی از فیلترهای منحصر به فرد را امتحان کنید ، از عکسهای منحصر به فرد بگیرید و حتی برخی از فیلم ها را به حساب خود اضافه کنید تا دسترسی جدیدی را امتحان کنید. هنگامی که شما در حال آزمایش با مدیوم هستید ، می توانید ببینید کدام محتوا بهترین پاسخ را دریافت کرده و سپس مطابق با آن سازگار شده است. با درک اینکه کاربران شما می خواهند ببینند چه چیزی را ارسال می کنند ، می توانید تعداد بیشتری از آنچه دوست دارند و کمتر از آنچه دوست ندارند ارسال کنید. اگر به برخی از الهامات احتیاج دارید ، به مارک هایی نگاه کنید که دارای تصاویر عالی در بازاریابی هستند و ببینید چه چیزی را می توانید از آنها یاد بگیرید تا با نام تجاری خودتان سازگار شوید. پیدا کردن جریان شما و آنچه باعث ایجاد علاقه کاربر می شود به شما کمک می کند تا به یک مارک تجاری تبدیل شوید که افراد بخواهند از آن پیروی کنند.

8. با کاربران صحبت کنید برخی از مؤثرترین بازاریابی های برند می توانند زمانی انجام شوند که به مشتریان خود اجازه دهید علاقه خود را ایجاد کنند. در حالی که باید نورد توپ را بدست آورید ، اغلب مواردی است که مشتریان سر و صدای و اطلاعاتی در مورد برند شما پخش می کنند که در آن می توانید بیشترین رشد را مشاهده کنید. برای صحبت کاربرانتان چند روش وجود دارد که می تواند به نفع شما کار کند. یکی از راه های صحبت کاربران ، استفاده از داستان های اینستاگرام است. این کار به شما امکان می دهد تصاویر و فیلم هایی را منتشر کنید که امکان تعامل و تعامل کاربر را فراهم می کند. نظرسنجی ، صندوق سؤال یا چیزهای بی اهمیت برای ایجاد کاربران درگیر مطالب شما انجام دهید. این روش صحبت کردن کاربران بسیار عالی است زیرا به آنها این امکان را می دهد تا ارتباط مستقیمی با برند برقرار کنند و باعث می شود آنها به طور ناخودآگاه در مورد عمیق تر فکر کنند که شما کی هستید روش عالی دیگر برای افزایش نویز ، فعال ماندن در نظرات نه تنها محتوای اینستاگرام خود ، بلکه در پست های مارک های مشابه است. اگر مشتری نام و نام تجاری شما را در نظرات ببیند ، به طور خودکار فکر خواهد کرد که شما یک مارک درگیر و درگیر تر هستید. پاسخ به نظرات ، ایجاد شوخی و فعال بودن با جامعه در نظرات راه بسیار خوبی برای افزایش آگاهی مثبت از برند است.

9. افزایش میزان تعامل پیروان مشابه فعال بودن با سخنان شما ، ایجاد دلیلی برای واکنش طرفدارانتان با برند شما می تواند یک کار بسیار مفید باشد. نکته جالب در مورد اینستاگرام این است که می تواند فضایی برای به اشتراک گذاشتن مطالب دیگران به صورت مثبت باشد تا به رشد هر دو شما کمک کند. وقتی طرفداران خود را مستقیماً در نام تجاری خود درگیر می کنید ، فوراً به یک برند معتبر تبدیل می شوید. یکی از راه هایی که مارک ها به ایجاد گزارش کمک می کنند ، ارتقاء پایگاه کاربری خود در هنگام تهیه محتوا مربوط به برند شما است. بسته به نوع خدماتی که ارائه می دهید ، می توانید عکسی از یک مشتری خوشحال به اشتراک بگذارید تا محصول خود را در عمل نشان دهد و این پیام را برای دیگران ارسال کند که افراد واقعی از آنچه شما ارائه می دهند لذت می برند. این برجسته دیگران باعث ایجاد جامعه برند و اشتراک مثبت شما با دیگران می شود. یکی دیگر از راه های عالی برای تعامل ، میزبانی چالش ها و رقابت با پایگاه کاربر است. وظایفی را انجام دهید که آنها بتوانند با محصولات شما تکمیل کنند و عکس های خود را در حساب خود برای دیگران مشاهده کنند. در حالی که هدف در پایان شما افزایش ترافیک و فروش است ، افراد دیگر آن را به عنوان یک روش جالب برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و فعالیت ها در بین جامعه تفسیر می کنند .

10. اهمیت هشتگ را درک کنید از زمان طلوع اینستاگرام ، این برنامه همیشه با هشتگ همراه بوده است. هیچ نمادی بیشتر از هشتگ مترادف با استفاده از اینترنت و رسانه های اجتماعی نیست. به دلیل کاربرد عملی اینستاگرام ، به عنوان نوعی فیلتر و ابزار جستجو عمل می کند و به کاربران کمک می کند تا آنچه را که می خواهند ببینند ، پیدا کنند. به عنوان یک برند ، می خواهید از هشتگ های مربوطه بسیار استراتژیک برای ارسال پیام مورد نظر خود استفاده کنید. یک روش مناسب برای استفاده از هشتگ ها و یک روش اشتباه وجود دارد که هر کدام می تواند تأثیرات ماندگار در تصویر شما داشته باشد. راه نادرست استفاده از هشتگ ها ، بستن پست های شما با برچسب های زیادی است که باعث می شود شما برای توجه و نا مشخص در خروجی مورد نظر خود ناامید به نظر برسید. برای امتحان کردن و گرفتن عکسهای اینستاگرام خود برای رسیدن به صفحه کاوش کاوش شده ، می توانید گزینه خرید لایک اینستاگرام را نیز در نظر بگیرید. هنگامی که از هشتگ های معروف به روش صحیح استفاده می کنید ، آنها به شما کمک می کنند تا به کاربران بیشتری دسترسی پیدا کنید و روندهای فعلی را وارد کنید. یک قانون برای یادآوری برای مارک ها استفاده از هشتگ های متنوع است. فقط هشتگ های مرسوم ، مد روز و خیلی بزرگ را فراموش نکنید که فکر می کنید دیدن شما را از بین می برد. از ترکیبی سالم از هشتگ های باکیفیت استفاده کنید که مخاطبان بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد و در عین حال از آنهایی که دارای ویژگی های خاصی هستند نیز استفاده می کنند. ترکیب هر دو به شما کمک می کند تا به مخاطب هدفمند و همچنین مخاطبان گسترده تری برسید.

http://instagram1.blogfa.com/