سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دنبال کننده های اینستاگرام ارگانیک بخرید.

دنبال کننده های اینستاگرام ارگانیک بخرید.

به عنوان کسی که رسانه های اجتماعی را برای یک نام تجاری یا مشاغل اداره می کند ، احتمال دارد همیشه دنبال راه هایی برای افزایش دنبال کنندگان ارگانیک اینستاگرام خود باشید. تعداد زیادی از مشتریان بالقوه درگیر می توانند شانس شما در فروش را افزایش دهند ، چه شما یک تأثیرگذار باشید ، چه یک مدیر رسانه های اجتماعی ، یا شخصی که یک نام تجاری و حضور آنلاین ایجاد می کند. اگر تبلیغی را مشاهده کرده اید که می گوید چیزی مانند "100+ دنبال کننده جدید را بابت هزینه لاتیت دریافت کنید!" دست خود را بلند کنید. اگر به دنبال دنبال کننده های بیشتری برای اینستاگرام هستید ، این روی سطح عالی به نظر می رسد ، اما ... آیا خرید دنبال کنندگان ارگ اینستاگرام واقعاً کار می کند؟ نه متأسفیم ، واقعاً متنفریم که حباب شما را ترک کند. اما ما این احساس را داریم که فکر می کنید خریدن دنبال کننده های ارگانیک خیلی صحیح است تا حقیقت داشته باشند ، بنابراین امیدوارم که این یک شوک زیاد نباشد. یک لحظه درباره آن فکر کن. تعاریف خرید و ارگانیک برعکس قطبی است. اگر به ترافیک وب سایت خود فکر کنید ، Google Analytics به شما ترافیک "ارگانیک" و "پرداخت پولی" را نشان می دهد ، و به دلیل اینکه این دو از همدیگر جدا نیستند ، از هم جدا می شوند. پیروان اینستاگرام ارگانیک تصمیم می گیرند شما را به تنهایی دنبال کنند ، نه به این دلیل که برای به دست آوردن آنها هزینه پرداخت کرده اید. خطرات خرید پیروان "ارگانیک" دلایل زیادی وجود دارد که فکر کردن برای خرید پیروان اینستاگرام "ارگانیک" ایده خوبی نیست.

ما در اینجا به 3 دلیل عمده نگاه خواهیم کرد.

1. تعامل کم اگر به دنبال ایجاد اینستاگرام خود هستید ، احتمالاً به این دلیل است که به دنبال ایجاد یک انجمن هستید. شما احتمالاً امیدوار هستید که به پیروان خود خدمت کنید ، به آنها ارزش دهید و سپس به آنها فرصتی برای خرید چیزی از شما پیشنهاد می دهید. ایجاد آن اعتماد و اجتماع مستلزم تعامل مخاطبان شماست. اگر پیروان شما فقط به ارسال پست های شما می پردازند ، چه فایده ای دارد که آنها داشته باشید؟ ما در کار داشتن شماره های غرور نیستیم و امیدواریم که شما هم اینطور نباشید.

2. فقدان اعتبار اجتماعی در صورت خرید دنبال کننده های Instagram Organic این خیلی به دلیل اول ما نقش دارد. اگر دنبال کنندگان واقعی بالقوه برای بررسی شما به نمایه اینستاگرام شما می آیند ، به احتمال زیاد به تعداد پیروان شما نگاه می کنند. سپس آنها احتمالاً آنها را با تعامل شما در چند پست گذشته مقایسه می کنند. اگر اختلاف بزرگی بین این دو وجود داشته باشد ، که احتمالاً در مورد پیروان جعلی وجود دارد ، می توانید اعتبار اجتماعی خود را از دست دهید. اگر پیروان احتمالی شما سعی کنند لیست پیروان فعلی خود را جستجو کنند و فقط لیستی از ربات ها و حساب های جعلی را مشاهده کنند ، همین اتفاق می تواند رخ دهد.

3. دنبال کردن خاموش پیروان جعلی نیز بیشتر از افرادی که واقعاً تصمیم به دنبال کردن حساب شما می گیرند ، از بین می روند و از شما دور می کنند.

https://follower2.farsiblog.com/1399/04/25/%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D9%85%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D9%86%D8%A8%D8%A7%D9%84-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%DA%A9-%D8%A8%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF/

https://flwland.com/