سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اهمیت مخاطبان شما در رسانه های اجتماعی

اهمیت مخاطبان شما در رسانه های اجتماعی

 

پرکاربردترین رسانه های اجتماعی در جهان مبتنی بر زمینه مخاطبان است.
به عبارت دیگر ، برای رسیدن به افراد بیشتری ، به پروفایل خود نیاز دارید تا سایر پروفایل ها دنبال شوند ، و این باعث می شود این افراد مرتباً مطالب خود را مشاهده کنند.
به عنوان مثال فیس بوک ، اینستاگرام و توییتر با روشی مشابه کار می کنند.
اگرچه یافتن پروفایل و دسترسی به پستهای آنها بدون لزوماً پیگیری آنها امکان پذیر است ، اما این شبکه های اجتماعی بر اساس ایجاد و پیشرفت مخاطبان پیروان فعالیت می کنند.
به عبارت دیگر ، بزرگترین پروفایل ها ، که معمولاً متعلق به مارک ها و افراد مشهور است ، تعداد زیادی دنبال کننده دارند که همین امر باعث می شود پست های آنها به تعداد بیشتری از افراد برسد ، اجازه می دهد تا نفوذ بیشتری (در مورد افراد مشهور) و امکان فروش بیشتر (برای سازمان ها) انجام شود.
مخاطبان بزرگ آنقدر مهم هستند که به عنوان مثال ، اینستاگرام فقط ویژگی های خاصی را منتشر کند ، این است که مشخصات به تعداد مشخصی از دنبال کنندگان می رسد.
احتمالاً داستانهایی با پیوندهایی به وب سایتهای خارجی دیده اید. امکان گنجاندن آنها در داستانهای اینستاگرام تنها پس از رسیدن پروفایل به 10،000 دنبال کننده منتشر می شود ، که باعث می شود بسیاری از افراد برای رسیدن به این تعداد مضطرب شوند.

مخاطب و رابطه
رسانه های اجتماعی به نام خود وفادار هستند. آنها اساساً اجتماعی هستند. بیش از یک مفهوم اضافی ، باید درک کنید که این شبکه ها اجتماعاتی هستند با هدف تسهیل روابط بین مردم - و البته مشاغل.
به این معنا ، ایجاد و پرورش مخاطب بزرگی که به پروفایل شما مربوط می شود به اندازه محتوایی که شما ایجاد می کنید اهمیت دارد. بعلاوه ، ایجاد پست های خوب کافی نیست؛ باید آنها را به مخاطب خود برساند.
از دیدگاه کارآفرینی ، رسانه های اجتماعی یک ابزار تبلیغاتی اساسی است که اغلب ارگانیک است ، به گونه ای که وقتی مخاطب به خودی خود تحریک شود ، می تواند مطالب را در پروفایل شما ضرب کند.
و دقیقاً بخاطر همین نیاز به افزایش حجم مخاطب است که برخی افراد خرید پیروان و پیگیری سریع این روند را در نظر می گیرند.
انگیجمنت
آنچه بسیاری از مردم فراموش می کنند این است که ، بیشتر از تعداد دنبال کنندگان ، رسانه های اجتماعی تعامل مخاطبان را با پروفایل خود ارزیابی می کنند.
تعامل خوب به سازمانها کمک می کند تا علاوه بر ایجاد وفاداری مشتری و فروش مخاطبان شما به صورت ارگانیک و کاربردی ، فروش بیشتری نیز بفروشند.
فقط برای ایجاد ایده ، تعامل آنقدر مهم است که قوانین الگوریتم اینستاگرام نمایش پست های روی فید را با توجه به اهمیت و دیگر به صورت زمانی ممتاز امتیاز می دهند.
این بدان معنی است که برنامه برای نشان دادن یک پست خاص به مخاطب ، تعامل بین پروفایل ها ، رابطه ، ترجیحات کاربر و حتی فرکانس تعامل را در نظر می گیرد.
به عبارت دیگر ، اگر با مخاطبان خود درگیر نباشید و هیچ تلافی در کار نباشد ، داشتن یک حساب با دهها هزار دنبال کننده مهم نیست. افراد به سادگی به محتوای شما دسترسی ندارند.
بنابراین ، برای رسیدن به افراد فزاینده تر ، بسیار مهم است که مخاطب بزرگی را جذب کنید که به پروفایل شما نیز مشغول باشد.

7 دلیل عدم خرید دنبال کننده
حال که می دانید داشتن یک مخاطب بزرگ و درگیر چقدر مهم است ، ممکن است تعجب کنید که آیا باید بخشی از بودجه بازاریابی خود را برای خرید دنبال کنندگان سرمایه گذاری کنید.
همانطور که قبلاً توضیح دادیم ، مهمتر از تعداد زیادی از پیروان ، مشارکت آنها با نمایه شماست. چیزی که ما هنوز به شما نگفتیم این است که مشکلات بزرگتر هستند.
شما شک دارید؟ در زیر ، 7 دلیل ذکر کرده ایم تا شما را متقاعد کنیم که خرید دنبال کننده ها تجارت خوبی نیست.

1.مخاطب شبح

اگر در اینستاگرام و سایر رسانه های اجتماعی شغلی دارید ، هدف نهایی شما این است که مشتریان بیشتری داشته باشید ، اینطور نیست؟ و پیروان تنها وقتی مشتری می شوند که در واقع وجود داشته باشند.
مشکلی که در خرید پیروان وجود دارد این است که شما فقط برای تغییر شماره نمایش داده شده در نمایه خود هزینه پرداخت می کنید. بنابراین ، این تعداد با یک دسته از پروفایل های جعلی مطابقت دارد ، که تنها با هدف پیگیری افرادی که "بسته دنبال کننده" را خریداری می کنند ، ایجاد شده است.
تقریباً همه پیشنهادات بسته پیروان شامل حسابهای جعلی و غیرفعال هستند که در سرورهای سایر کشورها میزبانی می شوند و هیچ ارتباطی با مشخصات سازمان شما ندارند.
نتیجه این است که وقتی تصمیم می گیرید پیامی به دنبال کنندگان خود بفرستید ، یک پیشنهاد را حمایت مالی کنید یا به دنبال یک نوع تعامل هستید ، با یک جمع خالی صحبت خواهید کرد ، پر از پروفایل هایی که در واقع وجود ندارند.

2. تعامل کم یا صفر

وقتی می بینیم یک پروفایل بزرگ با مخاطب عظیم و درگیر ، پیدا کردن ده ها هزار لایک و اظهار نظر در پست. این بدان معناست که این پروفایل دارای مخاطب واقعی است که پست ها را دنبال می کند ، یک تعامل بسیار قوی را ایجاد می کند که آماده کار است.
هنگام خرید دنبال کننده ، فقط یک شماره پروفایل را بدست می آورید بدون اینکه در واقع هیچ یک از مزایای ارائه شده توسط یک مخاطب بزرگ را که به صورت ارگانیک کسب شده است ، بدست آورید.
به عبارت دیگر ، پستهای شما احتمالاً با تعداد کمی لایک و اظهار نظر ادامه خواهد یافت. علاوه بر این ، پیروان واقعی ممکن است از تعامل با نمایه شما دلسرد شوند ، زیرا می بینند که پست های شما جذاب نیستند ، اگرچه تعداد زیادی دنبال کننده دارند.
بعلاوه ، مشارکت کم در مورد الگوریتم اینستاگرام برای نمایه شما مضر است. این امر به این دلیل است که رسانه های اجتماعی بر اساس تعامل مخاطبان شما با پست های شما ، نمایه ای را مناسب می دانند.
نمایه مربوط به اینستاگرام این شانس را دارد که به افراد علاقمند در همان مباحثی که ارسال می شود ، توصیه شود. و اگر "مخاطب ارواح" با هم در تعامل نباشند ، احتمالاً توصیه برای پیروان واقعی عملا وجود ندارد.
3. خطر تحریم ممنوع است

موارد بسیار کمی به اندازه "شرایط استفاده" مشهور نادیده گرفته می شوند. و در اینستاگرام هیچ تفاوتی ندارد. پیدا کردن شخصی که شرایط برنامه را قبل از ایجاد یک حساب کاربری بخواند ، بسیار سخت است.
در میان چندین دستورالعمل و قانون ، سند اینستاگرام روشن می کند که این پلتفرم کاملاً مخالف همه اعمال اسپم است. علاوه بر این ، این شرایط همچنین روشن می کند که شبکه مارک زاکربرگ دائما در تلاش است تا همه پروفایل های جعلی اینستاگرام را از بین ببرد.
این بدان معنی است که اگر تا به حال دنبال کننده هایی را در شبکه خریداری کرده اید ، ممکن است نمایه شما در اینستاگرام مجزا شود. در بین مجازات ها ، امکان ممنوعیت حساب شما وجود دارد و باعث می شود همه کارها از بین بروند.
آیا می دانید بدترین قسمت چیست؟ شما با این شرایط موافقت کرده اید ، حتی اگر آنها را نخوانده اید. و بنابراین ، شما حق شکایت ندارید.

4- نوسان در تعداد پیروان

همانطور که تازه توضیح دادیم ، اینستاگرام برای ممنوع کردن پروفایل های جعلی ، به ویژه مواردی که برای باد کردن شماره های دنبال کننده استفاده می شود ، در یک جنگ صلیبی مداوم است.
بنابراین ، اگر دنبال کننده خرید می کنید ، ممکن است متوجه شوید که "مخاطبان" شما به طور مداوم در تعداد متفاوت است و در حال کاهش است.
دلیل این است که ، همانطور که قبلاً گفتیم ، این سیستم عامل دائماً پروفایل های جعلی کاربر را که "پر کننده" بسته های دنبال کننده هستند ، محروم و ممنوع اعلام می کنیم.
بیشتر از دیدن شماره پیروان نمایه خود به طور مداوم کاهش می یابد ، شما همچنین خطر سقوط در یک حلقه شرور را دارید ، جایی که بسته های جدید را به عنوان راهی برای جبران خسارات به دلیل حذف پروفایل ها خریداری می کنید.
علاوه بر اینکه به یک تلاش بی پایان تبدیل می شوید ، این باعث می شود پول هایی را که می توان برای جلب نظر مخاطبان ارگانیک و واقعی به دست آورد ، دور بیندازید.

5- به تصویر شما آسیب می رساند

رسانه های اجتماعی بر اساس فیلتر اعتبار ، به ویژه برای مشاغل کار می کنند. و این حس بسیار فراتر از تعداد پیروان است. به عبارت دیگر ، شما به عنوان یک سازمان در اینستاگرام ، تصویری دارید که باید از آن محافظت کنید.
به این معنا ، اگر مخاطب واقعی و درگیر شما متوجه شود که با خرید بسته ها به طور مصنوعی تعداد دنبال کننده خود را باد کرده اید ، تصویر سازمان شما به شدت متزلزل خواهد شد.
در رسانه های اجتماعی ، جایی که همه چیز تقریباً به معنای واقعی کلمه به تصویر می چرخد ??، از دست دادن اعتماد مخاطبان شما چیزی است که ممکن است هرگز به آن برگردید.
اگر دنبال کنندگان واقعی شما (و مشتریان بالقوه) صرفاً به این فکر کنند که شما با شماره های پیروان جعلی در پروفایل خود دروغ می گویید ، احتمالاً درمورد اطلاعات شما ارسال می کنند.
نتیجه واضح و غم انگیز است: پیروان بی اعتماد به یک برند بعید به نظر می رسد مشتری شوند.

6. عدم فروش
بگذارید واضح باشیم: اگر در اینستاگرام یا هر شبکه اجتماعی دیگری مشاغل دارید ، قصد شما برای جذب مشتری و افزایش فروش است ، درست است؟ به همین دلیل بسیار مهم است که تلاشهای خود را بر ایجاد مخاطب درگیر و واقعی برای مصرف محصولات خود متمرکز کنید.
با خرید بسته های دنبال کننده ، شما صرفاً یک شماره را برای پروفایل خود خریداری می کنید ، که با واقعیت مخاطبان شما مطابقت ندارد. نتیجه ساده است: هیچ یک از این "پیروان" جدید محصول شما را خریداری نمی کنند.
به این معنا ، داشتن مخاطب 5،000 دنبال کننده مشغول تعامل با مارک شما ، ارزش بیش از داشتن ارتش 100000 پروفایل "زامبی" را دارد که فقط به دلیل شماره بودن در آنجا حضور دارید.

7. از دست دادن معیارها

پروفایل های تجاری در اینستاگرام در مقایسه با پروفایل های شخصی یک مزیت اصلی دارند: امکان تجزیه و تحلیل داده های نامزدی مخاطبان شما.
با تعداد متجاوزان مصنوعی ، پیش بینی لایک ، اظهار نظر و سایر اشکال درگیر کردن مخاطب به معنای هیچ چیز نیست ، زیرا آنها واقعیت را ترجمه نمی کنند.
بنابراین ، صرفا خرید واقعی دنبال کننده نیز در استفاده از اینستاگرام و سایر شبکه ها به عنوان وسیله ای برای تحلیل و هدف گیری مخاطبان تأثیر می گذارد.