سفارش تبلیغ
صبا ویژن

10 ابزار فنی که به شما در گرفتن دنبال کنندگان اینستاگرام کمک می

10 ابزار فنی که به شما در گرفتن دنبال کنندگان اینستاگرام کمک می کنند.

هر مشاغل جدی در مورد موفقیت دراز مدت باید بر افزایش دید برند خود از طریق رسانه های اجتماعی تمرکز کند. با این حال ، با این رقابت بسیار ، بسیاری تلاش می کنند از طریق سر و صدا حرکت کنند.
اینستاگرام به سرعت تبدیل به بستر انتخاب رسانه های اجتماعی می شود - هم توسط مصرف کنندگان و هم از برندها. برای رقابتی بودن ، مشاغل باید اغلب محتوا تولید کنند و برای پایدار ماندن ، باید روند کار را تا حد امکان آسان کنید.
در اینجا 10 ابزار وجود دارد که می توانند با استفاده از اینستاگرام به شما کمک کنند تا تجارت خود را بازاریابی کنید و مخاطبان خود را رشد دهید.
مرتبط: 15 ابزار فنی مفید برای تجارت شما
1. ViralUpgrade
ViralUpgrade یک بستر رشد برای هر دو مارک و تأثیرگذار است. این یک گزینه دستکش سفید است ، زیرا یک دستیار حساب به شما اختصاص می دهد که رشد حساب شما را به عهده می گیرد. این دستیاران با مخاطبان هدف شما درگیر می شوند و پایگاه زیر را به صورت ارگانیک با هدف افزایش ترافیک و فروش وب سایت خود پرورش می دهید.
شما اطلاعاتی درباره مشخصات جمعیتی مورد نظر خود ارائه می دهید ، که با استفاده از گزینه های هدف گذاری ابزار تعریف می کنید. کاربران گزارش هفتگی را دریافت می کنند که جزئیات رشد حساب را نشان می دهد.
2. Hootsuite
برنامه ریزی محتوای اینستاگرام خود با Hootsuite آسان است. زیرنویس ها را برای پست های خود بنویسید ، رسانه مورد نظر خود را ضمیمه کنید و سپس تاریخ انتشار آنها را انتخاب کنید. اکنون که اینستاگرام اجازه می دهد تا مدیریت پست را از طریق ابزارهای شخص ثالث مدیریت کند ، مستقیماً در فید اینستاگرام شما ارسال خواهد شد - چیزی که شرایط خدمات آنها در گذشته مجاز نبوده است.
علاوه بر این ، Hootsuite ابزاری برای نظارت بر فعالیت ، ردیابی کاربران و سنجش عملکرد از طریق تجزیه و تحلیل ارائه می دهد. همچنین این امکان را برای شما فراهم می کند که حساب های اینستاگرام توسط چندین نفر به طور همزمان و با امکان همکاری و واگذاری مسئولیت برای اعضای تیم خاص مدیریت شود.
مرتبط: بازاریابی مشاغل خود در Craigslist

3. Yotpo
مصرف کنندگان غالباً در اینستاگرام از کالاهایی که خریداری کرده اند یا استفاده کرده اند ، ارسال می کنند که این می تواند بازاریابی طلای باشد. هیچ چیز معتبرتر نیست.
Yotpo ابزاری است که با جمع آوری پست های مربوطه ، به مارک های تجاری امکان دسترسی به این تصاویر را می دهد ، همچنین ویژگی "Shop Now" را در اینستاگرام فراهم می کند ، به کاربران این امکان را می دهد تا به راحتی به محصولاتی که در فید خود می بینند دسترسی پیدا کنند. با وجود Yotpo ، مشاغل قادر هستند حساب های اینستاگرام خود را به بازار عرضه کنند که همواره برای بسیاری از افراد مشکل ایجاد شده است.
4. جوانه زدن اجتماعی
مشاغل موجود در اینستاگرام بر اساس لایک ، نظرات و پیروانشان ، موفقیت خود را در این سکو ارزیابی می کنند. Sprout Social به یک تجارت اجازه می دهد تا به داده های مفیدتری شیرجه بزند. برنامه به مارک های تجاری اجازه می دهد داده های عملکرد را در بازه های زمانی خاص و بین پست های فردی مشاهده کنند. علاوه بر این ، امکان پیش برنامه ریزی پست ها را فراهم می کند ، و روند انتشار مطالب سازگار با اینستاگرام را بسیار ساده تر می کند.
مرتبط: 25 بهترین ایالات متحده برای راه اندازی های فناوری
5. نمادین
هرچه اینستاگرام از نظر دستیابی به پتانسیل قدرتمند باشد ، استخراج اطلاعاتی که برای تجزیه و تحلیل تلاش های بازاریابی مفید است می تواند چالش برانگیز باشد. نظرات و لایک ها کمیت شده اند ، اما رفتن به صدها یا هزاران پست برای یافتن آنها می تواند زمان بر باشد.
Iconosquare با اجازه دادن به کاربران برای مشاهده دقیق تجزیه و تحلیل های اینستاگرام ، پیگیری کلیه نظرات در چندین حساب ، سازماندهی یک کتابخانه از مطالب و برنامه ریزی پستها ، یک راه حل آسان را ارائه می دهد. این برنامه همچنین دارای موتور جستجوی اینستاگرام است و به مشاغل اجازه می دهد تا به تأثیرگذار هدفمند روی سیستم عامل دسترسی پیدا کنند.

6. ارسال مجدد
آیا می خواهید تصویری از محصول خود به اشتراک بگذارید ، اما شما حقوقی برای آن تصاویر ندارید؟ با استفاده از اعتبار مجدد اعتبار در پوستر اصلی ، repost این مشکل را حل می کند. هم اکنون مشاغل می توانند با انتشار مجدد مطالب از چندین منبع ، آگاهی از برند را به حداکثر برسانند.
مرتبط: 8 شغل آنلاین که می توانید امروز از خانه شروع کنید

7. بینش اجتماعی
تعامل با دنبال کنندگان در اینستاگرام با محبوبیت بیشتر مارک ها می تواند دشوار شود. Social Insight به کسب و کارها اجازه می دهد تا پست ها را در زمان های خاص ، سازماندهی و مدیریت پیروان - و از همه مهم تر - بر تعامل پیروان نظارت کنند. این ابزار همچنین به کاربران امکان دسترسی به تجزیه و تحلیل داده های عمیق را می دهد که می توانند برای تجزیه و تحلیل و تنظیم استراتژی های بازاریابی استفاده شوند.
8. Wordswag
در سیستم عامل بصری مانند اینستاگرام بهترین راه برای جلب توجه مطالب چشم نواز است. Wordswag ابزاری است که با اضافه کردن تایپوگرافی های مختلف به عکس ها ، قادر به برجسته کردن محتوا است.
استفاده از آن ساده است - نوشتاری را که می خواهید تایپ کنید ، روی "ذخیره و بستن" ضربه بزنید و گزینه های مختلفی را برای انتخاب انتخاب می کند. بسیاری از مارک ها هنوز هم اینستاگرام خود را از طریق یک دستگاه تلفن همراه مدیریت می کنند ، بنابراین برنامه هایی مانند این می توانند بسیار راحت باشند.
مرتبط: راهنمای گام به گام برای ساخت اولین برنامه موبایل شما
9. سولدسی
"پیوند در بیو" عبارتی کاملاً رایج در اینستاگرام است. با گذشت زمان ، پیوند ممکن است تغییر کند و یا حتی به کلی حذف شود ، ایجاد سردرگمی و جلوگیری از مصرف کنندگان از آنچه می خواهند.
Soldsie کاربران را به یک صفحه وب سفارشی نمایش می دهد که محتوای صاحب حساب را انتخاب کرده است. به عنوان مثال ، فروشگاه های تجارت الکترونیک ممکن است به لیستی از محصولات برای فروش پیوند بخورد ، در حالی که وبلاگ ها ممکن است به یک مقاله محبوب اخیر پیوند داشته باشند ، به کسب و کار این امکان را می دهد تا بدون سردرگمی مصرف کننده ، لایه دیگری از اطلاعات مربوطه را در پروفایل اینستاگرام خود وارد کنند.

10. SocialRank
در اینستاگرام غواصی کردن در مورد پیروان شما می تواند کار دشواری باشد. نماد دنبال کنندگان به لیست تک جریان تمام حسابهای زیر شما منتهی می شود. برای مشاغل با پیگیری های بزرگ ، این برگه برای مشاهده دنبال کنندگان خاص از کمترین استفاده ای برخوردار است. SocialRank یک موتور جستجوی پیروان مشهور دارد و دسترسی به مشاغل خاص را برای پیروان خاص آسان تر می کند. دانستن اینکه چه کسی از مارک شما در اینستاگرام پیروی می کند مهم است - همیشه باید با مشتری خود آشنا شوید.