سفارش تبلیغ
صبا ویژن

10 نکته برای دنبال کنندگان بیشتر اینستاگرام

10 نکته برای دنبال کنندگان بیشتر اینستاگرام

اینستاگرام به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگترین و دنبال کننده ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی در جهان است. در حالی که بسیاری از مشاغل صرفاً روی Facebook و LinkedIn متمرکز شده اند ، اینستاگرام ثابت کرده است که یکی از کلیدهای پنهان برای موفقیت در رسانه های اجتماعی آنلاین است. اگر اینستاگرام خود را ایجاد کرده اید و اقدام به ارسال عکس کرده اید ، شروع خوبی ندارید ، اما این تنها نیمی از نبرد است. شما باید شروع کنید تا پیروان بیشتری کسب کنید. اگر می خواهید بهترین نکات من برای به دست آوردن دنبال کنندگان بیشتر را بدانید ، در اینجا برخی از بهترین راهنمایی های من در مورد چگونگی شروع به امنیت بیشتر حتی دنبال کنندگان اینستاگرام آورده شده است.
1. چسبیده به یک طاقچه پرشور.
حساب های اینستاگرام که به موفق ترین تمرکز روی یک یا دو سوله خاص تبدیل می شوند و فقط محتوای مرتبط با آن ارسال می کنند. بهتر است منطقه‌ای را پیدا کنید که با اشتیاق و دانش کافی داشته باشید و همه را در آن موضوع جستجو کنید. به عنوان مثال ، اگر شما به طور مکرر به ترافیک سفر و جهان می پردازید ، حساب های مسافرتی می توانند خیلی خوب عمل کنند. اگر آمادگی جسمانی دارید ، منطقه بزرگ دیگری است. اگر در پست های خود به یک طاقچه بچسبانید و اصالت و اشتیاق را در پست های خود نشان دهید ، یک مورد قوی را خواهید یافت.
2. ارسال محتوای حماسی بدون توقف.
اگر می خواهید اینستاگرام عظیم را دنبال کنید ، باید در همه زمان ها عکس ها و فیلم هایی با کیفیت بالا ارسال کنید. شما فقط نمی توانید به طور تصادفی یا هر هفته یک بار ارسال کنید. شما باید دائماً محتوای جدید را در آنجا قرار دهید و باید از کیفیت عالی و وضوح بالا اطمینان حاصل کنید. من توصیه می کنم یک یا دو بار در روز (هر روز) ارسال کنید ، اما در نهایت باید سعی کنید با رشد حساب خود ، حداکثر سه تا چهار پست در روز را رپ کنید.
مرتبط: 9 ابزار برای بهبود بازاریابی اینستاگرام شما

اگر عکسهای شما حداقل 1080 x 1080 پیکسل ندارند پس باید تجهیزات عکس خود را ارتقا دهید. آزمایش کنید که چه نوع مختلف عکس یا فیلم جذابیت بهتری دارند و بیشتر مانند عکسهایی ایجاد می کنند و پست های دیگری را ایجاد می کنند تا یک دنباله قوی تر بسازند و بیننده خود را خوشحال کنند.
نکته اصلی این است که شروع به آزمایش با گزینه های مختلف و استفاده از آنچه در واقع بهتر است انجام شود. سینماها (که بیشتر به عنوان GIF شناخته می شوند) نیز در اینستاگرام بسیار خوب عمل می کنند.
اگر همیشه برای ارسال مطلب کم هستید ، اجازه اشتراک عکسی از یک حساب دیگر را با موارد زیر به اشتراک بگذارید. بهتر از ارسال نکردن مطالب بهتر است ، به علاوه باعث ایجاد ارتباط با سایر حساب ها می شود.
3. زیرنویس ها نیاز به جذاب کردن و ایجاد انگیزه دارند.
زیرنویس های صحیح می توانند راه زیادی را طی کنند ، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که از آنها به نفع خود استفاده می کنید. تصمیم بگیرید که طاقچه یا موضوع مورد نظر شما به یک شرح بلند یا کوتاه نیاز داشته باشد ، در ادامه با پیام های خود به جلو حرکت کنید. هنگام نوشتن یک شرح ، باید چهار کار انجام دهد: جذاب ، انگیزه ، الهام بخش و به کاربر تجربه دهید تا از طریق عکس یا ویدیوی شما زندگی کند. ارسال محتوای انگیزشی در رسانه های اجتماعی ممکن است کلیشه به نظر برسد ، اما این امر مشارکت گسترده ای را به دنبال دارد و اگر شما به دنبال پیروزی خود نیستید هر روز ، آنها به یک حساب کاربری دیگر مراجعه می کنند.
برخی افراد از زیرنویس های هوشمندانه کوتاه همراه با هشتگ های پشتیبانی برای پیشبرد سبک زیرنویس خود استفاده می کنند ، در حالی که برخی دیگر ممکن است به زیرنویس های خود نزدیک تر شوند. در نهایت ، قوام باید مورد توجه شما باشد.
4- از ایموجی های درست استفاده کنید.
خواه شما آنها را دوست داشته باشید یا از آنها متنفر باشید ، هیچ منکر این نیست که ارتباط Emojis به یک شکل محبوب در ارتباطات در متن و رسانه های اجتماعی تبدیل شده است. اگر می خواهید از Emojis (که باید) استفاده کنید ، مهم است که بدانید که چگونه از آنها به درستی استفاده کنید. Emojis ها اغلب می توانند به عنوان جایگزین کلمه عمل کنند و همچنین می توانند زیرنویس هایی را ارائه دهند که در واقع با مردم طنین انداز است. در اینجا آمده است: سعی کنید حداقل یک کلمه در هر جمله را با Emojis که نمایانگر آن است جایگزین کنید. زیرنویس های شما شروع به طنین انداز شدن با افراد در سطح بصری تر می کند.
مطمئن شوید که بیش از حد از آن استفاده نکنید. از Emojis می توان برای اضافه کردن کمی عطر و طعم به پست های شما استفاده کرد و به نظر می رسد قابل اعتماد تر هستند ، اما آنها تنها راه ارتباط برقرار کردن نیستند. نکته اصلی استفاده از Emojis برای جایگزین کردن کلمات ، برانگیختن واکنش ها و توصیف احساسات برای پیروان است.
5. بیش از ارسال نیست.
در ابتدا ما در مورد چگونگی سازگاری مهم هنگام ارسال صحبت کرده ایم. اکثر مردم اشتباه نکردن ارسال پست را اغلب کافی می کنند. با این حال ، برخی از حساب های وجود دارد که اشتباه از ارسال بیش از حد بسیار زیاد است که می تواند افراد را خاموش کند. مهم است که فرکانس خود را صحیح بدست آورید و سپس آن را ثابت نگه دارید. در بالا گفتم که هنگام شروع کار باید روزانه یک یا دو پست ارسال کنید. به نظر می رسد این تعداد بهینه باشد ، بنابراین اگر بیش از این حد بروید ، خطر غرق شدن افراد را به خطر می اندازید. شروع با دو بار در روز و فاصله دادن آنها با یک صبح و یک شب در شب راهکار خوبی است.
از آنجا که حساب کاربری شما شروع به رشد می کند و همچنان دنبال می کنید دنبال کننده های بیشتری را امتحان کنید پست های بیشتری اضافه کنید ، مانند یک پست بعد از ظهر روزانه. در اینجا فرمول فوق العاده ای وجود دارد که به شما کمک می کند تا تعیین کنید چه تعداد پست را در واقع باید در هر روز ایجاد کنید: 1-1000 دنبال کننده ، 1-2 پست در روز. 1000-10،000 ، 2-3 پست در روز ، 10،000-50،000 ، سه تا چهار پست در روز ، 100،000-500،000 ، پنج تا شش پست در روز ، 500،000 تا 1 میلیون ، هشت تا 10 پست در روز.
6. از هشتگ استفاده کنید.
هشتگ بدون شک بخش مهم دیگری در مورد ارسال در اینستاگرام است ، اما مهم این است که شما بدانید که چگونه از هشتگ استفاده کنید و از هشتگ های مناسب با پست های خود استفاده کنید. در مورد هشتگ هایی که استفاده می کنید استراتژی باشید. مطالعات و آمارها ثابت می کند که استفاده از سه تا پنج هشتگ بر روی بستر رسانه های اجتماعی بهینه است.
هشتگ های شما باید توصیفی باشد و آنها باید در واقع عکس یا فیلم را نشان دهند (برای رسیدن به افراد بیشتری هشتگ های بی ربط اضافه نکنید).

توصیه می کنم برای نشان دادن پست خود از هشتگ توصیفی دو کلمه استفاده کنید. به عنوان مثال ، #GreenApple ، #HondaCivic ، #RedLipStick.
برخلاف تصور بسیاری ، استفاده از هشتگ هایی که در حال حاضر میلیون ها پست دارند ، احتمال مشاهده عکس شما را کاهش می دهد و در نتیجه کاربران کمتری جذب می کند. اگر از این هشتگ توصیفی دو کلمه ای استفاده کنید که دارای پست های کمتری هستند ، به شما کمک می کند تا عکس های خود را توسط افرادی که در حقیقت در جستجوی هشتگ های خاص هستند ، دریافت کنید.
توصیه می کنم در هر عنوان از سه تا پنج هشتگ استفاده کنید.
7. با کاربران درگیر شوید.
ایجاد یک حساب کاربری اینستاگرام و فقط ارسال عکس و فیلم کافی نیست. شما باید با پرسیدن سؤالات در زیرنویس ها و سپس پاسخ دادن به پاسخ های آنها ، در واقع با پیروان خود درگیر شوید. این به شما کمک می کند روابط شخصی بیشتری با پیروان خود و یک گروه حامی قوی تر ایجاد کنید. هرچه تعداد بیشتری از افراد بتوانید به طور فعال درمورد اظهارنظر درباره عکسهای خود مشارکت کرده و جذابیت خود را برای سایرانی که می خواهند در عکسهای شما نیز مشارکت یا نظر دهند ، افزایش می دهد.
اگر واقعاً می خواهید دنبال کننده های بیشتری را شروع کنید ، در حساب های افراد دیگر که دنبال کننده هایی هستند که می خواهید به صفحه خود جذب کنید ، عضو شوید. گذاشتن نظرات مفید در سایر پست های حساب ، به دیگران کمک می کند تا به آنچه شما باید دیده اید ، علاقه مند شوند و آنها را ترغیب به بازدید از حساب خود کنید و در صورت دوست داشتن محتوای شما ، در نهایت شما را دنبال می کنند.
مرتبط: 5 نکته در اینستاگرام برای بازاریابی بهتر - با تصاویر
نکته اصلی این است که از پیروان خود سؤالاتی بپرسید مانند آنها از کجا هستند یا آنچه را که دوست دارند یا درباره مطالب شما دوست ندارند یا نیستند. نظرات مثبت را به حساب افراد دیگر اضافه کنید تا پیروان خود را به دامن بزنند تا شما را بررسی کنند.
8. ایجاد یک جامعه مثبت.
در دنیای اینستاگرام ، مثبت بودن مهم است. اگر واقعاً می خواهید دنبال کننده های زیادی را شروع کنید ، باید یک جامعه مثبت ایجاد کنید که پیروان بتوانند نه تنها با شما بلکه با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و با آنها ارتباط برقرار کنند.
محتوای منفی که هیچ جای حساب شما وجود ندارد را ممنوع و حذف کنید. این یک روش عالی برای پرورش و نمایش نظرات پاک و مثبت برای همه پست های شما است. اجازه ندهید که یک نظر منفی به یک شیب لغزنده کاربران تبدیل شود که به طور شفاهی به یکدیگر حمله می کنند. شما باید این را نظارت کنید ، در غیر این صورت کاربران جدیدی که این نوع ارسال ها را مشاهده می کنند از پیگیری شما خاموش می شوند.

نکته اصلی ایجاد و ترغیب یک حساب بالغ مسالمت آمیز در حالی که با دیگران در ارتباط هستید تا با کاربران قدرت اولیه شما و در نهایت ایجاد حساب ، مارک یا محصول تبلیغاتی ارتباط برقرار کند.
9- به تأثیرگذار بپردازید.
هنگامی که صحبت از دنیای اینستاگرام می شود ، لازم است به یاد داشته باشید که تأثیرگذار نقش بزرگی را در افرادی که دنبال می کنند ، بازی می کنند. اگر می خواهید دنبال کننده و مواجهه بیشتری کسب کنید ، به تأثیرگذار بپردازید. بهترین اکانت هایی که بزرگ هستند را پیدا کنید و نوع کاربرانی را که می خواهید در حساب خود داشته باشید. برای ارسال حساب و یا ویدیوهای خود و یک عنوان ساده برای بررسی حساب کاربری خود و آنچه ارائه می کنید ، حساب های بزرگتری بپردازید. تقریباً هر حساب بزرگ اینستاگرام یک ایمیل مخاطب را برای تبلیغات و تبلیغات لیست می کند.
10. عبور از حساب های مشابه.
سرانجام ، یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای به دست آوردن تعداد بیشتری دنبال کننده اینستاگرام انجام دهید ، عبور از تبلیغ حساب های مشابه است. حساب های مشابهی را در اینستاگرام خود پیدا کنید که اندازه مشابه شما باشد و دنبال کننده هایی داشته باشید که دوست دارید آنها را به صفحه خود جذب کنید. دسترسی داشته باشید و ببینید که آیا می توانید از طریق فریادهای اشتراکی مشترک ، به ارتقاء حساب های یکدیگر کمک کنید.
نکته مهم این است که به یاد داشته باشید که حتی اگر صفحه شما از سایر صفحات اندازه شما متفاوت است ، برای تبلیغ متقابل باز باشید. به عنوان مثال ، اگر بازار هدف شما مردانی است که ورزش را دوست دارند ، می توانید این انواع پیروان را در انواع مختلفی از اکانت ها مشاهده کنید که بیشتر در آن مردان اداره می شوند. با حساب های مختلف آزمایش کنید و ببینید که حساب های شما به شما در رشد سریع چگونه کمک می کند. نکته اصلی تقویت روابط با و در نهایت ادامه کار با این نوع صفحات است.