سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا باید دنبال کننده های اینستاگرام بخرید تا از رقبا عقب نمانید؟

آیا باید دنبال کننده های اینستاگرام بخرید تا از رقبا نمانید؟

الگوریتم اینستاگرام هر از گاهی تغییر می کند و با هر به روزرسانی گمانه زنی های بیشتری به دست می آید.

نحوه عملکرد آن کاملاً توضیح داده نشده است یا درک نشده است. و شاید این تصور نشود که قرار است درک شود ، زیرا هر بار که شروع به درک آن می کنید - بروزرسانی جدیدی رخ می دهد.

با توجه به چنین عدم اطمینان ، تدوین استراتژی بازاریابی که نتایج مطلوبی را در مدت زمان مطلوب به دست می دهد می تواند چالش برانگیز باشد.

افزایش تعداد دنبال کنندگان اینستاگرام در رأس اهداف همه قرار دارد ، اما وقتی نتایج به تحقق نرسید ، ممکن است مسیری را طی کنید که ممکن است بن بست داشته باشد.

 

خرید دنبال کننده ها در اینستاگرام

به جای استراتژیک کردن طرحی برای به دست آوردن دنبال کنندگان ارگانیک اینستاگرام ، بسیاری از دنبال کنندگان اینستاگرام را می خرند.

یک جستجوی گوگل همه چیزهایی است که برای یافتن خدمات بی پایان و ضمانت افزایش تعداد دنبال کنندگان و همچنین تعداد لایک در پست های شما با قیمت بسیار کمی مورد نیاز است.

قیمت متوسط ??50 لایک کمتر از یک دلار و کمتر از پنجاه دلار برای 10،000 لایک! به دست آوردن پیروان بسیار ارزشمندتر از این نیست.

ما یک جستجوی سریع Google را با عبارت "خرید دنبال کنندگان اینستاگرام" انجام دادیم تا بدانید که هزینه آن چقدر است و این همان چیزی است که وقتی روی اولین تبلیغ کلیک کردیم پیدا کردیم:

تعداد قیمت های دنبال کننده

100 دنبال کننده 4.99 دلار

1000 دنبال کننده 14.99 $

2500 دنبال کننده 29.99 دلار

5000 دنبال کننده 49.99 دلار

10،000 دنبال کننده 74.99 دلار

15،000 دنبال کننده 99.99 $

25،000 دنبال کننده 149.99 دلار

50،000 دنبال کننده 224.99 دلار

 

 

هنگامی که چنین تعداد زیادی لایک و دنبال کننده را می توان بصورت آنلاین با مبلغ ناچیز خریداری کرد ، جای تعجب نیست که بسیاری از افراد دست به چنین کاری بزنند.

شما می توانید فقط کمی دلخواه خود را انتخاب کنید یا مطابق میل خود پیراهن عظیمی را تهیه کنید ، و بدون کار یا بازاریابی ، حتی به محتوا در دسترس باشد!

اما آیا این حتی کار می کند؟

در اینجا تفصیلی از اتفاقات هنگام خرید دنبال کننده های اینستاگرام آورده شده است.

اولین پرچم قرمز باید این باشد که خرید دنبال کننده های اینستاگرام خلاف دستورالعمل های انجمن اینستاگرام است. این بستر از روش های نادرست برای جذب پیروان یا تقویت تعامل پشتیبانی نمی کند.

علاوه بر این ، از سال 2014 ، اینستاگرام در حال اسکن کردن حساب های ماهیانی است که این سیستم عامل را اسپم می کنند و سپس آنها را ممنوع می کنند.

اینستاگرام تلاش می کند تا بستری را ایجاد کند که دارای محتوا و اتصالات معتبر باشد و اکانت های اسپم ، دنبال کنندگان جعلی و لایک های خریداری شده همه مواردی است که باعث می شود اینستاگرام

حساب های خود را حذف کرده و آنها را غیرفعال کند.

نکته دوم که باید در نظر بگیرید این است که این حسابها هیچ مشکلی در استراتژی بازاریابی شما ندارند.

برای اکثر افراد ، تعداد پیروان اینستاگرام تصمیم می گیرد که چقدر محبوب هستید. به عبارت ساده ، این نشان می دهد که چند نفر در مورد شما می دانند و می خواهند به طور فعال می خواهند درباره برند شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.

اما دنبال کنندگان خریداری شده ، پست ها را دوست ندارند یا نظر نمی دهند ، زیرا آنها اکثراً حساب های غیرفعال هستند و کاملاً با برند شما بی ارتباط هستند. آنها هرگز نمی توانند مشتری یا مشتری بالقوه باشند.

اگر آنها نتوانند برای شما تجارت ایجاد کنند ، دنبال کننده چیست؟ آنها برای برند شما کاری انجام نمی دهند. آنها فقط یک شماره روی صفحه هستند که هیچ ارزش زندگی واقعی ندارند.

سوم ، دنبال کنندگان اینستاگرام خریداری شده تمام هدف داشتن دنبال کننده را خراب می کنند زیرا آنها با برند شما درگیر نمی شوند.

خدماتی که دنبال کننده را به فروش می رسانند ، مشارکت را تضمین نمی کنند زیرا این حسابها همه رباتها یا حسابهای اسپم هستند که شخص واقعی آنها را اجرا نمی کند.

آخرین الگوریتم اینستاگرام براساس تعامل ، محبوبیت خود را تصمیم می گیرد. این بدان معناست که هرچه تعداد لایک ها و اظهارات بیشتری دریافت می شود ، احتمالاً در بخش کشف نیز وجود دارد که به عنوان

صفحه کاوش نیز شناخته می شود.

صفحه کاوش برای هر مارک در حال رشد مهم است ، زیرا به شما کمک می کند تا با مخاطبان جدیدی روبرو شوید و به دنبال تعامل آنها باشید.

از آنجا که دنبال کنندگان جعلی اینستاگرام هیچ کاری برای تقویت حضور در رسانه های اجتماعی شما انجام نمی دهند ، الگوریتم اینستاگرام در پست های شما انتخاب نمی کند.

سرانجام ، این پیروان دروغین می توانند اعتبار برند شما را خراب کنند.

اگر متوجه عدم اختلاف بین تعداد دنبال کنندگان و موارد پسندیده در پست شما باشند ، ممکن است پیروان احتمالی از پیگیری شما ناامید شوند - نتیجه ای آشکار که پیروان شما واقعی نیستند.

علاوه بر این ، این حساب های جعلی اغلب پست های شما را اسپم می کنند ، همین امر باعث می شود حتی اعتبار کمتری به نظر بیاید و شانس یافتن دنبال کنندگان واقعی را کاهش دهید.

خرید دنبال کنندگان اینستاگرام باعث می شود کل هدف داشتن دنبال کننده از بین برود زیرا به جای جذب بیشتر مخاطب ، باعث می شوند که تجارت بالقوه خود را از دست بدهید.

به غیر از خرید دنبال کننده ها و لایک های اینستاگرام ، ربات ها می توانند برای اشتراک با سایر حساب ها استخدام شوند.

رباتها اساساً با هوش مصنوعی اجرا می شوند که اشکالاتی نیز دارد.

در تلاش برای جذب دیگران به شما ، رباتها از هزاران حساب شروع می کنند. آنها دوست دارند و اظهارنظر می کنند ، اما فاقد همدلی و تفاهم هستند تا بتوانند به طور صحیح و مثمر ثمر درگیر شوند ، و حضور

شما را روی سکوی نسبتاً بی دست و پا قرار دهید.

چرا باید به دنبال دنبال کنندگان اینستاگرام آلی باشید

دنبال کنندگان با پست های شما درگیر می شوند ، دوست دارند و اظهار نظر کنند. آنها بازخورد مهمی به برند شما می دهند و همچنین در زمینه استراتژی های بازاریابی به شما کمک می کنند.

اینستاگرام محبوبیت یک پست را تعیین می کند ، نه فقط بر اساس لایک ، بلکه بر اساس لایک در یک پست نسبت به تعداد دنبال کنندگان یک حساب.

نرخ نامزدی شما می تواند به شرح زیر محاسبه شود:

تعداد لایک ها درباره نظرات در مورد یک پست / تعداد دنبال کنندگان = نرخ نامزدی

این نوع تعامل فقط با پیروان فعال و واقعی همراه است. بنابراین ، مخاطب واقعی متشکل از پیروان ارگانیست اینستاگرام چیزی است که باعث رشد یک برند می شود.

یک استراتژی بازاریابی خوب راهی است که اهمیت یک پایگاه وفادار پیروان اینستاگرام را که واقعاً در برند شما سرمایه گذاری شده اند ، مشخص می کند. مسیر درست کار ایجاد روابط معنادار با پیروان و تبدیل

آنها به مشتریان واقعی است.

آنها پیشرو هستند که در واقع به مشتری تبدیل می شوند و پول نقد واقعی به همراه می آورند.

پیروان ارگانیک باعث ایجاد ترافیک می شوند و دیدگاه بیشتری را جذب می کنند زیرا باعث می شوند محتواهایی کشف شوند.

مواردی که هنگام تدوین استراتژی بازاریابی خود باید در ذهن داشته باشید

طبق آمار Statista ، درآمد آگهی موبایل اینستاگرام از حدود 2B در سال 2016 به 7B $ تخمینی در سال 2018 افزایش یافته است. می توانید دنبال کننده های اینستاگرام خود را خریداری کنید

70? از پستهای اینستاگرام دیده نمی شوند و برای افزایش درگیر شدن صفحه خود ، از داستانها و تبلیغات استفاده می کنید زیرا این الگوریتم بر اساس مشغله های قبلی صفحه شما محبوبیت خود را افزایش

می دهد.

طبق گفته Sprout Social ، کاربران بیشتر از روزهای آخر هفته در اینستاگرام مشغول فعالیت هستند. پس هنگام ارسال ، این را در خاطر داشته باشید.

 

نیازی به خرید دنبال کننده ندارید!

برای برتری در بازاریابی از طریق اینستاگرام ، شما نیاز به صبر و یک استراتژی بازاریابی مداوم در حال تحول دارید که کار خود را بی امان انجام دهید.

هدف شما باید به اشتراک گذاشتن مطالب مرتبط ، مفید و سرگرم کننده باشد تا طرفداران و دنبال کنندگانی را که در واقع از محتوای شما لذت می برند و زمان خود را در صفحه خود می گذرانید ، به دست آورید.

راه عالی دیگر برای جذب مخاطبان شما پاسخ به آنها هنگام اظهار نظر در زیر پست های شما ، تشویق آنها به برچسب زدن به دوستان خود و به اشتراک گذاشتن پست های شما است.

همچنین می توانید از ویژگی جدید Ad در اینستاگرام استفاده کنید تا به برند شما جذابیت بیشتری پیدا کند.

برنامه های شما باید تلاش های طولانی مدت و پایدار را برای به دست آوردن پیروان ارگانیک اینستاگرام که افراد واقعی هستند ، در بر بگیرد.

https://socialnomics.net/2018/07/15/should-you-buy-instagram-followers-to-stay-ahead-of-competitors/

https://flwland.com/