سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه می توان در کمتر از 5 ماه در اینستاگرام 10K دنبال کنندگان ک

چگونه می توان در کمتر از 5 ماه در اینستاگرام 10K دنبال کنندگان کسب کرد؟

در پنج ماه گذشته ، من 10،000 دنبال کننده اینستاگرام را درbeingsummershores کسب کردم. بگو چی ؟! هیچ دنبال کننده خرید ، بخشی از آن دسته از برنامه های ارائه دهنده حلقه نیست که در آن 20-

بعضی از وبلاگ نویسان را دنبال می کنید تا یک سفر دیزنی را به شما هدیه دهند (و امیدوارم یک تن دنبال کننده جدید کسب کنید) ، فقط یک کمی فداکاری در ازای دنبال کنندگان درگیر. در اینجا هشت مرحله

برای به دست آوردن صفحه اینستاگرام شما برای 10،000 دنبال کننده وجود دارد:

پست به روز شده: بخوانید که چگونه در سال 2019 به دنبال 10K دنبال کننده در اینستاگرام باشید

1. صفحه اینستاگرام خود را بهینه کنید

 

نمایه اینستاگرام شما اولین چیزی است که طرفداران بالقوه شما خواهند دید ، بنابراین این بهترین مکان برای شروع است! حتماً این چهار مؤلفه اصلی را برای بهینه سازی تعداد پیروان خود درج کنید:

نام

عکس پروفایل با کیفیت بالا

ساده زیستی که توصیف شما کیست

آدرس وب سایت

در اینجا برخی از پروفایل های مورد علاقه من آورده شده است:

 

beingsummershores

beingsummershores

alwaysalexie

alwaysalexie

ashleeknichols

ashleeknichols

purejoyhome

purejoyhome

 

2. زیبایی شناسی خود را پیدا کنید

اینستاگرام یک پلتفرم رسانه های بصری اجتماعی است ، بنابراین مهم است که از عکس هایی با کیفیت بالا استفاده کنید که مطابق با شخصیت شما در کنار شخصیت پیروان شما باشد. برای ویرایش عکس در آیفون ، دوست دارم از Filmborn + VSCO استفاده کنم ، اما برای عکس های با کیفیت بالا از Affinity Photo استفاده می کنم. اگرچه برای پیدا کردن عکس هایی که با سبک شما مطابقت دارد ، محاکمه + خطا طول می کشد ، اما قبل از اینکه متوجه شوید کدام پست ها بیشترین جذابیت را دارند ، طولی نمی کشد!

 

3. به "غلاف" بپیوندید

غلاف ها گروه های حمایتی هستند که معمولاً از 15 حساب یا بیشتر ساخته شده اند که متعهد به شرکت در پست های شما هستند. هدف از این گروه ها شکستن الگوریتم با درگیری فوری در پست هاست که پست شما را در صدر فید اینستاگرام همه قرار می دهد - درخشان! برای اطلاعات بیشتر در مورد غلافهای پشتیبانی اینجا را بخوانید ...

 

4- از بینش استفاده کنید

اینستاگرام ردیابی دنبال کنندگان و برداشت های شما را آسان می کند. اگر به دنبال به دست آوردن تعداد زیادی دنبال کننده در اینستاگرام هستید ، حتماً صفحه شخصی خود را به یک پروفایل تجاری تغییر دهید تا بتوانید بینش خود را پیگیری کنید. پس از تغییر ، می توانید از اطلاعات برای اطلاع از زمان نخست ارسال استفاده کنید. با انجام این کار ، بیشترین تعامل را به دست خواهید آورد که به نوبه خود پیروان بیشتری را به دنبال خواهد داشت.

 

5- روزانه ارسال کنید + از هشتگ استفاده کنید ... اما مراقب باشید.

اینستاگرام اخیراً الگوریتم خود را تغییر داده است که دیدن افراد را برای شما دشوار می کند. ارسال روزانه با هشتگ از توانایی نشان دادن پست شما به جهانیان پشتیبانی می کند. به عنوان بهترین دوست خود به هشتگ فکر کنید ، زیرا اکنون بیش از هر زمان دیگری به آنها احتیاج دارید! در حال حاضر اینستاگرام به شما امکان می دهد از هر هشتگ در هر پست استفاده کنید ... از آنها استفاده کنید. هنگام جستجوی هشتگ ، حتماً از هشتگ های حاوی حدود 10،000-50،000 پست استفاده کنید ، با یک هشتگ بزرگتر در هشت مورد پرتاب شده است. این به شما این امکان را می دهد که در هر هشتگ در پستهای برتر باشید - این بدان معنی است که پست شما حتی نمایش داده می شود حساب های بیشتر!

(6/10/17) ویرایش: برای جلوگیری از سایه زنی در اینستاگرام ، اکنون فقط از 8-10 هشتگ تصادفی در هر پست استفاده می کنم. با این کار می توانید تعامل خود را افزایش داده و از خطر سایه زنی جلوگیری کنید. اطلاعات بیشتر در مورد Instagram Shadowban را در اینجا بخوانید!

به این ترتیب دوست دارم قالب های هشتگ خود را قالب بندی کنم. هنگام انجام یک پست پشتیبانی شده ، همیشه هشتگ های نام تجاری را در زیرنویس خود اضافه می کنم. همه هشتگ های دیگر که من در توضیحات زیر قرار می دهم.

به این ترتیب دوست دارم قالب های هشتگ خود را قالب بندی کنم. هنگام انجام یک پست پشتیبانی شده ، همیشه هشتگ های نام تجاری را در زیرنویس خود اضافه می کنم. همه هشتگ های دیگر که من در توضیحات زیر قرار می دهم.

مراقب باشید دوباره از همان هشتگ بارها و بارها استفاده کنید. اگر روزانه از همین هشتگ استفاده می کنید ، ممکن است توسط اینستاگرام فکر کنید که اسپم می کنید "سایه ممنوع" شوید. هنگامی که سایه ممنوع می شوید ، پست های شما در مورد هشتگ هایی که استفاده می کنید ، ظاهر نمی شوند. در این زمان علاوه بر ایجاد یک حساب کاربری جدید ، راهی برای حل این مشکل وجود ندارد - بنابراین اجازه ندهید که برای شما اتفاق بیفتد! بهترین راه برای اطمینان از وقوع این اتفاق ، ایجاد لیست های مختلف هشتگ برای استفاده در هر روز است. من حدود 14 لیست هشتگ مختلف دارم و پیشنهاد می کنم همین کار را انجام دهید.

 

6. از مارک های Geotags + Tag استفاده کنید

یک geotag اینستاگرام شبیه یک check-in در Facebook است. بسیاری از افراد پست های محبوب را در منطقه خود جستجو می کنند ، بنابراین اضافه کردن موقعیت مکانی به پست های شما راهی عالی برای دیدن حساب های محلی برای دیدن پست های شما است. در کنار geotags ، برچسب زدن مارک ها + حساب های بزرگ این امکان را برای شما فراهم می کند که توسط تعداد انبوهی از دنبال کنندگان دیده شود. به عنوان مثال ، در عکس زیر من Geotagged Lancaster، PA را برچسب گذاری کردم و مارک Colored Organics را به همراه سایر حساب های بزرگ مانند @ ig.motherhood (32k) + @ mother.ly (23k) نشان کردم. می توانید در هر عکس حداکثر 20 حساب را برچسب گذاری کنید.

حساب های همپوشانی باعث می شود عکس شما تمیز تر به نظر برسد

حساب های همپوشانی باعث می شود عکس شما تمیز تر به نظر برسد

 

7. درگیری جمعی

برای داشتن دنبال کننده بیشتر ، باید با دنبال کنندگان بیشتری درگیر شوید. دوست داشتن ، اظهار نظر و موارد زیر می توانند کار را انجام دهند. به منظور پیدا کردن بهترین حسابها برای همکاری ، سایر حساب ها و هشتگ های مربوط به برند خود را جستجو کنید. به عنوان مثال ، صفحه من به والدین و وبلاگ نویسان متمرکز شده است ، بنابراین من حسابهایی را دنبال می کنم که از هشتگهایی مانند #mommyblogger و #firsttimemom استفاده می کنند ، به همراه افرادی که نظر خود را در مورد حساب های مشابه نظر می دهند دنبال می کنم. اینستاگرام به شما امکان می دهد تا 7،500 نفر را پیگیری کنید - بنابراین از این مزیت استفاده کنید! وقتی با حساب هایی با خصوصیات مشابه مانند خود درگیر می شوید ، آنها بیشتر علاقه مند هستند که شما را دنبال کنند و در پست های شما شرکت کنند. برای اینکه حساب شما ممنوع نباشد ، باید حتماً در محدوده اینستاگرام خود مشغول شوید.

300-350 لایک / ساعت

8-14 نظر در ساعت

20-40 پیگیری / ساعت

20-40 ناخوشایند در ساعت

توصیه می کنم حداقل 2-3 هفته قبل از آزمایش محدودیت های اینستاگرام در صفحه خود ، با کمتر از اعداد فوق شروع کنید. اگر به یکی از محدودیت های اینستاگرام خود برسید ، استفاده از این ویژگی به مدت 24 ساعت ممنوع خواهد بود. در صورت بروز این مسئله ، ممکن است حساب شما برای همیشه خاموش شود.

 

8. خودتان باشید (duh ، شما عالی هستید)

دنبال کنندگان اینستاگرام شما می خواهند با شما آشنا شوند. از بیان هر جنبه ای از زندگی عجیب و غریب خود نترسید. درباره آنچه دوست دارید ، صحبت کنید که چه چیزی باعث اشتیاق شما می شود و چه اتفاقی در زندگی شما می افتد! حتما از داستانهای اینستاگرام به عنوان خروجی دیگر برای ارتباط دادن احساسات خود به پیروان خود نیز استفاده کنید.

 

آیا به دنبال کمک های بیشتری با مدیریت رسانه های اجتماعی هستید؟ آژانس بودن را بررسی کنید!

 

https://www.beingsummershores.com/blog/yay-10k

https://flwland.com/